Ihmisen ja apinan puolivälissä?

Miehellä on käänteinen Midaan kosketus - kaikki mihin hän koskee, muuttuu paskaksi.

Jokainen mies tietää syvällä sisimmässään olevansa arvoton paskakasa.

Mies on vankina ihmisen ja apinan puolivälissä eikä kelpaa edes siitosoriin tehtäviin.

Mies on epätäydellinen nainen.

Hän on kävelevä surkastuma.

Kovia sanoja suoraan feministisen liikkeen sydämestä. Valerie Solanas -niminen raivoisa miesvihaaja kirjoitti tyhjän elämänsä täytteeksi "SCUM-manifestin", jota naisasianaiset lukevat yhtä myrskyisällä samastumisella kuin teinipojat isobroidin Jalluja. Solanasin kaheli kirja on nyt julkaistu myös suomeksi, ja jos haluat kunnon naurut, ota se käteesi.

Tosin nauru juuttuu äkkiä kurkkuun, kun tajuaa SCUM-manifestin olevan tosissaan. Solanas ja hänen seuraajansa ovat ihan aikuisten oikeesti sitä mieltä, että kaikki maailman miehet pitäisi tappaa. Miessukupuolelle ei ole mitään käyttöä ja aivan kuten natsien keksimän "lopullisen ratkaisun" piti pyyhkiä juutalaiset maailmasta, SCUM-manifesti haluaa puhdistaa ihmiskunnan miehistä.

SCUM-manifesti kehottaa suoraan ja epäröimättä naisia tappamaan kaikki eteensä osuvat miehet, kuuden tuuman terällä tai vaikka jääpiikillä, opastaa Valerie Solanas. Ja kirjaan esipuheen laatinut suomalainen miesvihaaja Akuliina Saarikoski täydentää viestiä kolmella paljonpuhuvalla sanalla: bang bang bang.

SCUM-manifesti on niin mielisairas purkaus, että sen väitteet eivät kaipaa vasta-argumentteja. Solanasin oma argumentaatio on kuitenkin täynnä aukkoja kuin reikäjuusto, niistä hulluin on väite miehen ilmeisesti geneettisesti tuntemasta silmittömästä irrationaalisesta vihasta, vaikka tässä pelissä Solanas itse on ainoa silmittömästä vihasta kärsivä avohoitopotilas.

Manifestin alkuperäinen teksti on psykopaattisen ihmisen kirjoittama ja sitä tulee sellaisena myös lukea. Pelottavampaa on, että vapaalla jalalla kulkevat ja erilaisia yhteiskunnan subventiomuotoja nauttivat feministiryhmät suhtautuvat siihen tosissaan, ehkä jopa käytännön toimintaohjeena.

Se tarkoittaa, että kuka tahansa mies on koska tahansa vaarassa saada kuuden tuuman terän sydämeensä ja jääpiikin perseeseensä.

Jos SCUM-manifestin purkaukseen vaihtaisi sanan "mies" tilalle vaikkapa juutalaiset, maahanmuuttajat tai mustaihoiset, voisi olla varma että päätyisi käräjille pelkästä kirjan omistamisesta - puhumattakaan sen kirjoittamisesta tai levittämisestä. On ällistyttävää, että feministinen liike on sellaisessa erityissuojeluksessa, että sillä on vapaus kiihottaa kansanryhmiä vastaan ilman pelkoa vastuunkantamisesta.

SCUM-manifestin julkaisemisesta ja levittämisestä pitäisi jättää rikosilmoitus. Mahdollisia rikosnimikkeitä ovat ainakin: yllytys rikokseen, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaus. Kirjasen suomalainen kustantaja joutaisi ehdottomasti raastupaan vastaamaan rikollisen materiaalin julkaisemisesta ja levittämisestä.

Jäin SCUM-manifestin luettuani pohtimaan, että mitä tapahtuisi jos militanttifeministien märkä uni toteutuisi ja kaikki maailman miehet tosiaan likvidoitaisiin. Viime kädessä jäljelle jäisi joukko empatiaan kykenemättömiä raivottaria, jotka ennemmin tai myöhemmin alkaisivat listiä toinen toisiaan kuuden tuuman terillään.

http://www.huoltamo.com/blogit/kaikki/mita-kaikkee-miehen-tulee-olla/ihmisen-ja-apinan-puolivalissa

10

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mistä lähtien miesvihaajanainen on ollut miehille minkäänsortin ongelma? Eikö se ole ongelma lähinnä itselleen?

• tuon mukaan ne tulee ja teurastaa meidät

• Alfonso-setä

sie kyl oot enempi siel apinan puolel kuvastaki päätellen

• "Sem mää vaan tiärän, että kum mää luatan itteeni ja oon oma itteni mahrollisimman täyrellisesti, nin kaikki mun elämässäni heijastaa mun asennettani ja asettuu sillaim mukavasti omalle paikollee, usein aka ihmeellisellä tavalla... ;) "

• http://tinyurl.com/66rm85n

Tää on mun ikuinen suosikki.

Muuten, asiaan liittyen. Kävin tänään opettamassa taas vaihteeksi kersoille polkupyörällä ajoa. Siinä sitten kävi ilmi että naapurin setä ei ollut oikein osannut korjata pyöriä oikein ja ketjut tipahti paikoiltaan. Poika veteli hernettä nenään toisen pyörän kanssa...

Totesin että ilman kunnon välineitä ei korjaamisesta tule yhtään mitään ja annoin romun olla rauhassa.

Sit siihen tuli pari naapurin 10v pirkkoa patsasteleen. Oma tytär (4v) lykkäs mulle keräämänsä kukkakimpun käteen "pidä tota" - poika poras omaa kohtaloaan nurmikolla ja tytöt säntäs korjaan sitä pyörää.

Oli tosi maskuliininen olo ja kaikkea, Kukkomies - kelpaa kukkavaasiksi. Oli vähän sellainen haist kukkanen olo.

Ja niin teinkin.

• Joo mut siis, ollaanhan me miehet loistava älykkyystesti naisille aiheuttaessamme kaikenlaisia ongelmia. Omalla kohlotuksellamme me tulemme tehneeksi naisista about kaikkivoipia monitaitureita niin sosiaalisesti, yhteisöllisesti kuin tietotaidollisesti.

Suurin ansiomme taitaa olla se että me ollaan onnistuneesti piiloteltu sitä faktaa että me ollaan ihan idiootteja. Hyvä me miehet!

• Äärimmilleen vietynä feminismissä on kysymys mielisairaudesta, jonka taustalla on vikaan mennyt narsistinen kasvu.

Todellisessa narsistisessa tasapainossa elävä nainen ymmärtää miestään, näkee miehen osana itseään, joka tottakai on kasvanut narsistisesti tasapainoiseksi ja näkee narsistisesti naisen osana itseään, lohkomatta sairaalloisesti naista pois, jolloin luontainen empatia, luonnollinen yhteistyö naisen ja miehen välillä toteutuu.

Feminismi, kommunismi, fasismi... äärimmilteen vietyinä ovat luonnon vastaisia. Luonnollinen ajattelu perustuu vastavuoroisuuteen. Luonnoton ajattelu on sairas me/te ajattelu, johon kaikki sodat pohjimmiltaan perustuvat.

• Miksi tuo paskanjauhaminen etkä vaan sano suoraan niinkuin asia on:

Ne on natsi-lesboja uranukselta.

• Kukkomies kirjoitti:

Miksi tuo paskanjauhaminen etkä vaan sano suoraan niinkuin asia on:

Ne on natsi-lesboja uranukselta.

Olen myymässä mun nimimerkkiä, joten en voi tuhota sen jälleenmyyntiarvoa tuollaisilla kommenteilla. :D

• *huokaus* Tuo on se mitä tapahtuu kun keittiöön jättää kynää ja paperia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7274
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5023
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3097
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      44
      2204
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2061
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      1983
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1747
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1641
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      13
      1620
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1381
    Aihe