Mun akustisen lakkapinta on siis haljennut useammasta kohtaa, niin miten hyvin toimii se useaan kertaan esille tullut ohje ohuen pikaliimakerroksen levittäminen siitä halkeamien yli estämään lisähalkeamista? Kun hieman epäilyttää kyseinen toimenpide ulkonäöllisistä ja soinnillisista syistä. Kiitokset.
Akustisen lakkapinta haljennut.
2
689
Vastaukset
- Heke33434353
Oisko kuitenkin fiksumpaa käyttää soitinkorjaajalla vähintään arviossa? Ammattilainen osaa katsoa mitä pitää tehdä ja tehdä homman myös kunnolla. Kysyminen ei maksa mitään. Jos on liian kallista niin tee sen kysymisen jälkeen itse.
- Kitaristi793642
Ei sitä haljennutta lakkapintaa korjailla millän pikaliimakerroksella.
Kysehän on lakan elämisestä ja sen halkeaminen ei ole edes niinkään paha asia.
Eri asia jos sitten kitaran kansi on halki mutta sitähän tuo lakan halkeaminen ei tarkoita.
Itse asiassa kitaran sointi yleisesti ottaen kyllä paranee vanhetessaan kun lakkapinta kuluu ja osin myös halkeilee.
Jos nyt kyse siis pelkästään lakkapinnan halkeamisesta niin melkeinpä väittäisin ettei se ole huonontavasti soundiin vaikuttanut, kysehän on enemmänkin ns. ulkonäöllisestä seikasta, josta toiset tykkää ja toiset ei.
Ja jos haluat oikeast nyt sitten korjata tuon lakkapinnan halkeiun niin vie se akustisesi kunnon kitarakorjaajalle äläkä missään nimessä rupea tuhraamaan siihen pikaliimakerrosta, lakkapinnan halkeamiselle kun on oikeasti omat korjaustavat ja aineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776