Mä luovutan

yksin aina

Turha ettii uusia kavereita kun kukaan ei haluu. Aloitan hiljaiselon.

11

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvikatti

tervetuloa erakoitten kerhoon. 50 vuoden kokemus. Avioonkin tuli mentyä, lähinnä taloudellisen syiden perustella, mutta tosi ystävyyttä en ole tavannut kuin kirjoissa. Puhekaveritkin on niin ja nöin, joskus, kun ukko on juopottelemassa, menee viikonloppu ilman sanan sanaa, jos ei koiralla puhumista oteta huomoon. Ja töissäkin ( on yksi työkaveri) juttu lentaa hurjasti, kun yksin istuu ruohonleikkuriulla ja on kuulosuojaimet korvilla ja ruokiksella kumpukin meisät lukee oma kirjaansa mättäessään muroja naamaansa. Siispä olen siirtynyt kirjalliseen ilmaisuun ja kiusaan kaikkia mahdollisia kirjoituskilpailuiden julistajia hengentuotteillani ilman toivoakaan muuta kuin hännänhuipusta eli viimeisestä sijasta!

• sama täällä

Suvikatti, kirjoitapa mulle ... 50 nainen, vasta eronnut juoposta miehestä.. menettänyt parin vuoden aikana kaksi parasta ystävää, orpo olo siis.. Olen seurallinen ja tykkään jutella ja kirjoitella :)
        [email protected]..

aikuisten oikeesti :)

• kk nnll

Luovutko odotuksistasi ja vaatimuksistasi millaisen ystävän haluat vai ylipäätään eristäydyt totaalisesti ihmiskunnasta?

Päätöksesi mitä todennäköisemmin auttaa sinua aukomaan uusia kanavia kohdata uusia ihmisiä, koska ihmisen luopuessa jostakin alkaa aina uusi vaihe.

• yksin aina

Mä en vaan jaksa ettii kavereita tai tyttöystävää enään. En mä mitään eristäydy. Käyn kuitenkin välillä töissä ja käyn konserteissa ja festareilla ja tapahtumissa. Käyn sitten yksin niissä.

• yksin aina

Mulla ei ole yhtään naisystävää. On selvää ettei kukaan nainen haluu olla mun ystävä eikä seurustelu kumppani. esim facebookissa mulla on paljon naiskavereita mut en minä niitä koskaan tapaa tai juttele niiden kanssa. Olisin halunnut naiskaverin jonka kanssa voi edes jutella, mut se on mahdotonta.

• srgeww
        yksin aina kirjoitti:

Mulla ei ole yhtään naisystävää. On selvää ettei kukaan nainen haluu olla mun ystävä eikä seurustelu kumppani. esim facebookissa mulla on paljon naiskavereita mut en minä niitä koskaan tapaa tai juttele niiden kanssa. Olisin halunnut naiskaverin jonka kanssa voi edes jutella, mut se on mahdotonta.

Katsopas ihmeessä tällainen. Voi olla hyötyä. :)

http://www.manuaaliujoille.net/page_1179259796187.html

• mä vaa !

hei sie aiheen alottaja ?! oot sie minkä ikänen ja kumpi sukupuoleltaan :D jos oot suht saman ikäin ku mie ni mie voisin ottaa sinuu jossain muualla (sähköpostil yhteyttä!)ku tääl julkises palstas

• arttuvaa

joo mä oon 15 vee poika ja voisin ihan vaa huviksee testata et oisitko sie juttu kaveriks =) juttujes perusteel tajusin et oot poika.. en lukenu ennen sitä noit ku laitoin tol nm. "mä vaa !" mut mä tiiän tunteen !!! se ei oo mikää mukavin !

• yksin aina

Mä oon kuule mies ja 35 vuotta

• yksin(kö?) aina

Moi!
      Sanoit ettei kukaan nainen halua olla sinun ystävä, miksi näin? Mä oon 30v. naisen alku ja tässä pikkuhiljaa havahduin, että perkules - oon tosi yksinäinen. Useimmilla kavereilla jo perheet ja ne "rakkaat" miespuoleisetkin kaverit seurustelevat jo tahoillaan niin tiiviisti. Ikävää! Viimeisen vuoden aikana oon ollu meilitse yhteydessä itseäni muutaman vuoden vanhempaan mieheen ja se on ollut todella piristävää. Mulle on ollu tosi tärkeää saada vaihtaa ajatuksia jonkun toista sukupuolta edustavan ihmisen kanssa. Ehkä voin kutsua häntä ystäväksi, mutta menettämisen pelko on aivan mahdoton...ehkä juuri siksi, koska olen muuten niin yksin...
      Ymmärrän täysin sun tunteesi! Itse olen aina halunnut miespuoleisia ystäviä ja haluaisin niitä edelleen! Sellaisia joiden kanssa nimenomaan jutella ja käydäkin yhdessä jossain! Älä luovuta - tai jos luovutat saman teen minäkin...Ellei me kaksi sitten kuulla toisistamme jotain... :) !?

• yksin aina

Mä en oo jutellut naisen kanssa moneen vuoteen, jos ei oteta huomioon kaupan kassa myyjää joka on yleensä nainen tai joku työkkärin virkailija. Tunnen naisia paljonkin ja facebookissa on naisia kavereina paljon mut en mä niitten kaa ole naamatusten puhunut vuosiin. Ei se ole sama jos facebookissa kyselee et mitä kuuluu. Ne nyt ei vaan haluu jostain syystä lehtee vaikka baarii, monella on lapsiakin et se varmaan vie aikaa, mut siltin. Mus on pakko olla joku vika ,m ut en keksi. En mielestäni ole mikään hiljainen tai ujokaan. Ei mua edes huvita yrittää enään mitään.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      153
      11655
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4397
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2718
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      95
      1489
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe