Lipsahdukset ex-anopin kanssa

Mies 32 v.

Pakko kirjoittaa tänne, kun pää ei enää kestä asiani miettimistä. Seurustelin kaksi vuotta jokusen vuoden nuoremman naisen kanssa. Asia oli ok. Hänellä oli aivan loistava urheilullinen äiti ja välillä meni liiankin hyvin hänen kanssaan. Ei kuitenkaan ollut lähestymistä seksuaalisess mielessä.

Meille tuli ero viime elokuussa ja parin kuukauden päästä tapasin taas sattumalta ex-anoppini. Siitä alkoi parempi ystävyys, joka sitten eteni joulunpyhinä yhteiseen yöhön. Nyt yhteisiä öitä on aika monta takana ja hommassa on tunteet kunnolla.

Miten ihmeessä suhteessa voi edetä asiallisesti loukkaamatta exääni. Asiaa ollaan jatkamassa kimurantin tilanteen takia salassa, mutta joskus tästä kärähdetään ja sitten ottaa exääni kipeää.

10

960

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 32 v

Piti jatkaa otsikkoa, että lipsahduksesta vakavempaan...

• välit menee

Jotkut tykkää äidistä ja toiset tyttärestä ja kolmannet taas molemmista... Mut voihan tolla jo kehuskella et on päässyt naimaan niin äitiä kuin tytärtä...

Ne välit menee kyl joka tapauksessa... Tuskin tossa mitään poppakonsteja on olemassa.

• Tapahtui 2003

Et sä ainoa ole, jolle on tuolla tavalla käynyt. Itsellä peuhaaminen jäi yhteen yöhön. Tapahtui sekin erottuani tyttöystävästäni. Äiti oli hyvännäköinen ja kiusaus vei voiton. Äiti oli kyllä tytärtään paljon parempi rakastelija.

• Ei kaduta

Samaa vikaa oli aikanaan minullakin. Olin jotain 28 ja exän äiti n. 20 v vanhempi. Olin eronnut exästä pari vuotta aiemmin ja sitten sain aikaan pienen salaisen kesäromanssin. Syksyllä järki voitti ja erottiin ja molemmat myös sitten vakiintui toisaalle. Nainen oli hammaslääkäri ja ulkonäöltä 10.

• aikuinen nainen

Voi pikku poikia kun täytyy keksiskellä tuollasia juttuja! Onko jäänyt vallan saamatta vai mistä johtuu...

• :D

täällä on joskus sairaita juttuja, mutta niissä miniät väittävät anopin kadehtivan heiltä, nuoruutta, kauneutta ja poikansa libidoa... :D))))

• kaikkeanähnyt

Seksissäkin totuus on tarua ihmeelisempi. Onhan noita varmaan sattunut.

• "teinin aivot"

Jos sinua oikeasti olisi kiinnostanut, miltä exästäsi mahdollisesti tuntuu, et olisi moiseen pellilyyn edes alkanut!

• ragunda5

Pelleilyyn, miten niin vapaat aikuiset ihmiset tekevät elämänsä kanssa miten haluavat. Ja exäsi sitten jos hän on kypsä ihminen eikä tekomoraalinen niin hän ei tule välittämään koko jutusta, tai jos hän kiukuttelee niin raukkaa käy sääliksi ei siksi että anoppi ja sinä vaan siksi että hän on tyhmä.

• mit hät...

Hätä mit....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      108
      4559
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3890
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3270
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2962
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2442
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2186
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1829
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe