elikkäs, liityisn sumi24:n treffeihin pari päivää sitten ja mietinkin tässä että miten tästä pitäisi aoittaa/jatkaa...
eli onko parempi laittaa viesti jossa kysyn joitain asioita toisesta vai llaittaa flirtti?
etejä? mitä sellaisen käyttö kertoo lähettäjästä sinulle?
kuinka jatketaan eteenpäin tilanteesta jossa olen hyväksynyt flirtin? tai jos flirttini on hyväksytty? laittaako flirtin lähettänyt ekan viestin, vai kumpi ehtii ensin- periaatteella?
en pidä kuvaa näkyvillä, mutta niitä on netissä muualla. ojs laitan ensimmäisenä viestin niin pitäisikö/kannattaako minun laittaa kuva ensimmäisen viestin mukana vai vasta kysyttäessä?
kiitos avusta jo ennakkoon :)
vinkkejä aloittelevalle?
13
279
Vastaukset
- Treffailefa 40+
Älä hyvä tyttö ala netin kautta etsimään ainakan vakavampaa suhdetta. Me miehet ollaan täällä "kaikki niin komeita ja urheilullisia ja vain ja ainoastaan SINUSTA kiinnostuneita"!
Ja tosiaan se kuva ratkaisee kaiken, vaikka olisit miten kiva viestittelyssä ja chat-keskusteluissa niin jos ei ulkoinen olemuksesi kiinnosta niin viestittely loppuu miehen puolelta siihen.
Ja meillä miehillä (varmaan naisillakin) on useampi samaan aikaan kierroksessa. No, onko siinä sinänsä mitään pahaa?
Flirtti-asiaan en tiedä sen paremmin sanoa, mutta luulisin että niitä laitetaan ja niihin vastataan sen paremmin ajattelematta.
Mutta Onnea sulle joka tapauksessa. Ja hyvää Juhannusta.
Itse olen 40 ja netin kautta tavannut naisia ikähaarukasta 20-53v ja tuskinpa täältä sitä OIKEAA löytyy. Ja haenko minä sellaista ollenkaan, en tiedä:=))- vinkki.
Kuva tosiaan ratkaisee kaiken! Otin itsestäni huonon kuvan, ja sen kun laitoin profiilini, niin kaikki hävisivät sen sileän tien, jotka olivat laittaneet minut suosikikseen :) Huomasin kun kaikki kävivät yksitellen profiilissani, ja poistivat suosikkistatuksen. Nyt ollaan taas liikkeellä paremmalla kuvalla, katsotaan miten käy.
- tietämätön 20+ tyttö
jos netistä ei saisi hakea ''sitä oikeaa'' niin mistä sitten?
nämä on todettu hyödyttömiksi: työ, harrastukset, koulu, kaverien kautta ja baarit.
yleisillä paikoilla en uskalla aloittaa keskustelua, kuten harva muukaan suomalainen.
haluan vakituisen suhteen ja perheen tällä vuosikymmenellä, enkä jaksa/ehdi odottaa että joku tulee kotoa hakemaan. Kyllä netti on ihan ok paikka. Itse olen ainakin saanut oikein mainiota seuraa täältä kautta ja uskon, että fiksulla ja avoimella asenteella pääsee pitkälle. Kaikenlaisia hiihtäjiä kuitenkin tuntuu olevan liikkeellä (varsinkin miehissä), joten tarkkaile vastapuolta kaikenlaisten kummallisuuksien varalta, ja pyri kuitenkin tapaamaan melko nopeasti jossakin julkisella paikalla, niin ei et ehdi liian suuria pilvilinnoja rakentelemaan, ennen kuin näet toisen luonnossa.
Kuvattomaan profiiliin tulee luultavasti fiksumpia vastauksia, kun pinnallisemmat tutkivat vain niitä kuvia. Kuva kannattaa kuitenkin näyttää kysyttäessä tai muutenkin muutaman viestin jälkeen ja oikeastaan viimeistään kun ollaan sopimassa tapaamista. Helpottaa tunnistamista kummasti! ;)
Profiilissa kannattaa myös kertoa selvästi mitä etsii (vakituinen suhde ja perhe tällä vuosikymmenellä). Se toivottavasti rajaa yhteyden ottajia sellaisiin, jotka ovat samalla ajatuksella liikenteessä. Muutenkin kannattaa kertoa itsestään mahdollisimman paljon (ja luonnollisesti positiiviseen sävyyn!), jotta toisella on jotakin mihin tarttua kiinni viestittelyn alkumetreillä.
Noi flirtit on ihan turha härpätin. Viestittelemäähän tässä halutaan, joten laita rohkeasti viestiä kiinnostaville tyypeille, vaikket välttämättä juuri heidän ihanne-kumppaniaan vastaisikaan, mutta muuten kiinnostuksen kohteet matsaavat.
Jos ei tule vastausta, niin siirry seuraavaan. Toinen ei joko vain kiinnostunut tarpeeksi, tai kirjoittelee ja tapailee hieman syvemmin jo jonkun muun kanssa.
Niin, kannattaa katsella vain profiileja, joihin on kirjauduttu viimeisen vuorokauden tai parin sisällä. Ovat todennäköisimmin aktiivisessa käytössä.
Tässä jotakin, mitä tuli mieleen! :)- .....
Opettele kirjoittamaan ennen kuin aloitat nettideittailun. Ei anna ihmisestä kovinkaan hyvää kuvaa, jos tekstissä on paljon kirjoitusvirheitä.
- M 20
Hmm itse en näe mitään väliä sillä että laittaako flirttiä ensin vai viestiä että ihan kumpaa vain haluat. Flirtti ehkä näyttää vähän voimakkaammin sen että sinä tai se joku on kiinnostunut kuin viesti, mutta ihan kumpa vaan mielestäni käy ja toimii.
Sen jälkeen kun olet flirtin hyväksyny tai se on hyväksytty niin mielestäni se menee sillä kumpi ehtii ensin periaatteella. Itse ainakin olen tällä periaatteella kulkenut ja hyvin on toiminut näiden TODELLA harvojen kanssa, joihin olen onnistunut yhteyttä ottamaan.
Valitettavasti netistä jos alat etsimään niin täällä tietynlainen pinnallisuus vallitsee että kuva olisi suositeltavaa olla jo valmiiksi näkyvillä profiilissasi, mutta ymmärrän kyllä niitä jotka eivät halua esitellä itseään liikoja/turhaan.
Hmm tuohon "Jos laitan ensimmäisenä viestin niin pitäisikö/kannattaako minun laittaa kuva ensimmäisen viestin mukana vai vasta kysyttäessä?" on hieman hankala vastata, koska kaikilla on oma mielipiteensä asiasta. Jotkut harrastavat sitä "kysy niin kuvat saat" hommaa kun taas toiset laittavat kuvansa jo heti ensimmäisessä viestissä mukaan. Eli toisin sanoen kaikki oman fiiliksen mukaan.
Itse olen 20 mies ja nämä ovat vain minun omia näkemyksiä tässä pienessä ajassa mitä netissä olen ollut ja hakenut, että hyvin noviisi/tietämätön olen kyllä minäkin näissä asioissa.
Netistä on tosiaan hieman hankalaa alkaa etsimään kiitos näiden tiettyjen seikkojen joita nämä muutkin kommentoijat tässä jo näköjään latelevatkin, mutta mahdottumuus se ei missään nimessä ole että voisikin jopa löytää sen OIKEAN täältä. Onnea yritykselle ja hyvää Juhannusta.
"Me miehet ollaan täällä "kaikki niin komeita ja urheilullisia ja vain ja ainoastaan SINUSTA kiinnostuneita"!"
Nyt on kyllä pakko kommentoida tuohon että täällä netissä ei todellakaan KAIKKI miehet ole tuollaisia vaan kyllä meitä harvoja löytyy, jotka ovat varsin realistisia oman ulkonäön, luonteen ja vaatimustemme kanssa.- 14+9
Millä tavalla flirtti näyttää sitä kiinnostusta voimakkaammin kuin viesti? Flirtin voi helposti klikata vaikka kuinka monelle. Viestii joutuu yleensä käyttämään hieman enemmän aikaa. Kumpikaan ei vielä kerro mitään todellisesta kiinnostuksesta ainakin oman kokemuksen mukaan. Itse ainakin katson, että viesti sinänsä kertoo enemmän kiinnostuksesta kun siihen joutuu näkemään enemmän vaivaa ellei nyt jotain copy-pastea lähettele ympäriinsä.
- sdgsg45768
Ne flirtit on aika heikkoja mun mielestä, ainakin jos profiili on kuvaton ja vielä käytännössä tyhjä. Lopetin itse juuri nettideittailun ja tollasia flirttejä tuli muutamia. Hylkäsin ne kaikki. Flirttikin voi toimia, jos profiilissa on sisältöä.
Viestin ei mun mielestä pidä olla mitenkään erikoinen eikä siinä välttämättä tarvitse edes kysellä mitään. Yksi tyttö kirjoitti esimerkiksi vaan, että minun profiilini vaikutti hänestä hauskalta ja kysyi haluaisinko jutella enemmän messengerissä. Tuo oli mielestäni ihan hyvä avaus.
Kuva on hyvä olla aika alkuun. Ainakin monet ovat täällä kirjoitelleet, että on ottanut koville kun heti kuvan saamisen jälkeen toinen on vain lopettanut yhteydenpidon. Jos kuva on jo profiilissa, tuollaista tuskin tapahtuu. - saara25
jos kuvallisen ilmoituksen laittaa niin laittakaa nyt hyvät ihmiset paras mahdollinen, eikä jotain aivan hullun näköistä pöljää otosta. Mielummin sitten vaikka ilman. Mä oon nyt muutaman päivän toljottanut ukkojen naamoja ja voi herran pieksut mitä kuvia. On joukossa ihan ok kuviakin mutta mieluummin sitten ilman kuin sellainen läheltä otettu kuva jossa toljottava hämmästynyt 'tulikohan se kuva-katse'.
Kirjoitusvirheet, varsinkin profiilissa, ei anna hyvää kuvaa kenestäkään,
Mitä mieltä olette siitä että suunnilleen heti pyydetään puhelinnumeroa tai sp-osoitetta? Oisko kuitenkin parempi ekaks tutustua viestittämällä kuin lähteä tapaamisiin suoraa päätä?- 11+9
Puhelinnumerosta ja puhelimesta puhumisesta heti alkuunsa voidaan olla montaa mieltä. Mutta mitä vikaa olisi sähköpostiosoitteiden vaihdosta? Ei kai se viestittely siellä sähköpostissa ole sen ihmeellisempää kuin siellä deittipalstallakaan. Johan sitä voi myös hankkia toisen sähköpostiosoitteen deittailua varten niin ei tarvi jostain omasta normiosoitteesta kirjoitella, jos siitä on vaarassa paljastua henkilöllisyys liian nopeasti.
Alkuun hyvä kyllä muutamat viestit on vaihtaa, mutta ei mitään viikkojen kirjoittelua. Nopeasti sitten tapaamaan, jos perusjutut viesteissä oli tarpeeksi ok. Livenähän sitä sitten vasta kunnommin tutustutaan eikä netissä.
Itse olen sitä mieltä, että mieluummin tapaaminen melko pian, kuin kymmenien viestien jälkeen. Eipä tule tuhlattua aikaa tyyppeihin, joiden kanssa ei sitten kuitenkaan lähde synkkaamaan.
Ehkäpä 4-5 viestin jälkeen osaa jo toisesta sen verran päätellä, haluaako tätä tavata vai ei. Tapaamisessa sitten paljastuu ainakin tärkeimmät, eli onko edes sinne päin saman näköinen ja ikäinen kuin kuvassa, ja näkee myös, sujuuko juttu ihan livenäkin.- saara25
olette varmaan ihan oikeassa. Toisille vaan tuntuu tekstin tuottaminen olevan kovin vaikeaa ja siitä syystä haluaisivat heti tavata. Toisaalta siitäkin voi ihmisestä jotain päätellä. Tuntuu vähän tyhmältä (vaikkei pitäisi) pyytää nyt ekaks kirjoittelemaan jotta vähän tutustuttaisiin. Mielestäni chatti-yhteys on kyllä näpsäkkä keino, ei tarvitse tuottaa niin pitkiä lauseita.
Huumorimielellä siellä kyllä pitää olla mukana, muutama tiukkapipo tai muuten vinksahtanu on eteen tullu mutta meitähän on moneksi.
- Onnensa löytänyt?
Ihan liikaa mietit noita asioita ja "sääntöjä". Etenet vaan omaan tapaasi ja olet aito, niin löytyy se sinulle oikea ihminen. Vastaat flirttiin jos haluat tai laitat suoraan viestiä. Jos mies taas on kiinnostunut, niin laittaa kyllä varmasti viestiä, vaikka et flirttiin vastaisikaan.
Ihan heti ei kannata lannistua, vaikka se oikea ei kohdalle ensimmäisenä osuisikaan.
Itse tapasin tosi monta ja suurin osa ihan fiksuja ja mukavia heppuja. Lopulta löysin "sen oikean" yllättäen ihan toiselta treffipalstalta.
Ole avoin ja anna miehille mahdollisuus, vaikka se profiili ei ihan heti kohdilleen napsahda. Voit vielä yllättyä!
Toivotan onnea etsintään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471