Hei.
Olen nuori parisuhteessa elävä nainen. Olen nyt ollut parivuotta kihloissa mieheni kanssa. Ja suhteemme on ihana. Rakastan miestäni koko sydämestä.
Mutta kaikesta huolimatta haluaisin harrastaa seksiä toisten miesten kanssa. Onko se normaalia?
Olen lukenut täältä netistä nyt monenlaisia tarinoita avoimista/vapaista suhteista. Olisiko semmoinen tässä tilanteessa hyvä ratkaisu? Olen kyllä itse hyvin mustasukkainen henkilö, että jos tietäisin mieheni harrastavan seksiä toisen naisen kanssa, kuolisi.
Tämä asia pyörii kokoajan mielessäni. Mitä kannattaisi tehdä?
Viisaat ja ihanat ihmiset auttakaa neitoa hädässä.
Vapaa/avoin suhde?
6
101
Vastaukset
- ....................
Sallisit siis itsellesi jotain, mitä et missään tapauksessa sallisi miehellesi? Et selvästikään ole kypsä avoimeen suhteeseen. Avoimessa suhteessa tarvitaan valtavasti luottamusta, ja sen on oltava molemminpuolista.
Entä onko miehesi mustasukkaista tyyppiä? - neitoHädässä
En oikeen tiedä, kun olen parikertaa tehnyt jotain mikä on kiellettyä ja kertonut hännelle, ei hän reagoi mitenkään, saanoo vaan että niitä sattuu.
- Totuudenlaukoja 3
"Ja suhteemme on ihana. Rakastan miestäni koko sydämestä."
-Tältä pohjalta olisi hyvä vanheta tosiaan yhdessä.
"kaikesta huolimatta haluaisin harrastaa seksiä toisten miesten kanssa"
-Tämä on täysin normaalia, muistetaan että haluaminen, ja toteuttaminen ovat eri asioita. Miehesikin haaveilee muista naisista, jos se on normaali mies.
"Olisiko semmoinen tässä tilanteessa hyvä ratkaisu?"
-Mitäpä luulet, olet itse valmis harrastamaan muitten kanssa, mutta itsetuntosi ei kestäisi kuitenkaan edes miehesi "laillistettua" syrjähyppyä? Pitäisikö miehesi vastaavasti sietää sellainen loukkaus, mitä itse pelkäät noinkin rajusti? Mietihän joskus asiaa MIEHESI kannalta.- hk
vitun urpoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. kuole pois
- hdigke4tn
ime sinä vammanen munaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- katkeruuttako
Onko tämä nykyinen suhteesi sitten sinun ensimmäinen seurustelusuhteesi, vai oletko seurustellut myös ennen tätä miestä? Jos on ensimmäinen suhteesi, niin kuulemma voi usein käydä noin :/ miettii onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella, tuntuisiko se erilaiselta eri miehen kanssa... huoh. Tuntuu kuin jäisi jotenkin vajaaksi varsinkin jos kumppanilla on ollut muita ennen itseä.
itse seurustelen ensimmäistä kertaa, ehkä viimeistäkin, ihanan kaikinpuolin rakastettavan mahtavan ihanan unelmieni miehen kanssa, jonka kanssa menee todella hyvin monien vuosienkin jälkeen, mutta joskus, hyvin harvoin mutta joskus "synkkinä hetkinä" käy mielessä, että entä jos tämä tosiaan on se ainoa mies jonka kanssa koko elämäni vietän nyt sitten. Ainoa mies jonka kanssa tulen kokemaan sen... sinänsähän sillä ei ole väliä, tuskin se sen erilaisempaa muidenkaan kanssa olisi, enkä tiedä miksi sellainen ajatus tunkee mielen syövereistä että haikailisi lisää vipinää ja "kokemusta". Biologiaa?
Minua katkeroittaa tietää, että mies on kyllä kokenut seksin ties miten monien naisten kanssa ennen minua, en halua tietää tarkemmin niistä panoista, mutta tiedän että niitä on. Se myrkyttää mieltä. Mies ei ollut edes moksiskaan kun kuuli "vieneensä" neitsyyteni. Ai olet neitsyt...jaa. Sekin ärsyttää. En kuitenkaan ikikunapäivänä voisi pettää, jopa ajatus tuntuu liian kuvottavalta ja liian väärältä. Jos en olisi suhteessa niin silloin kyllä voisin ajatella vaikka satunnaista panoakin. Avoin suhde ei tulisi ikinä kysymykseenkään. Ei ikinä.
Jos tämä suhde kestää sinne manan majoille asti, niin olkoon niin. On se rakkaus paljon tärkeämpää kuin paneskelu monen eri miehen kanssa. Ehkä se kokemus kohottaisi itsetuntoa, mutta voi sitä itsetuntoaan jotenkin muutenkin kohottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532