En osaa olla sinkku

-Yksinäinen-

Olen seurustellut aina. Nyt olen 21-vuotiaana ensimmäistä kertaa sinkkuna. Edellinen suhteeni päättyi sunnuntaina ja olen nämä pari päivää kokenut hirveätä pelkoa siitä etten löydäkään ketään ja joudun olemaan yksin. Sinkkuilu sopii minulle kyllä silloin kun haluan bilettää yms mutta ei kait sitä aina jaksa olla menossa. Arki on jotenkin niin yksinäistä ilman miestä vaikka onhan minulla kavereita, mutta silti.

Pelottaa, että tämä ajattelutapani ajaa minut taas ottamaan miehen itselleni joka on kyllä ihan ok muttei kuitenkaan muuta. Joskus yksinäisyyden pelossa olen tähänkin sortunut. Kaverini toitottavat, että on hyvä olla välillä sinkkuna, että osaa sitten arvostaa parisuhdetta. Osaisinpa minäkin ajatella noin..

9

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crazier Frane

      Oletkin jo pari päivää ollut ilman suhdetta. Eiköhän se siitä taas kohta.

      • sdgs34577

        Naisellahan siinä ei kauaa kestä. Kenties maksimissaan 100 päivää? Tavismiehellä aika on monesti useita tuhansia päiviä.


    • Kuulostat kyllä aika läheis-riippuvaiselta.. Ehkä kannattaisi miettiä, miksi pelkäät yksinäisyytta ja sitä, että joudut olemaan yksin. Mikä yksinäisyydessä on niin ahdistavaa?

      Itselläni meni yli puoli vuotta pitkän suhteen loppumisen jälkeen päästä siihen pisteeseen, että kykenin vakavasti edes harkitsemaan jonkun toisen kanssa deittailua. En ole kyllä vieläkään varma, olisinko ihan parisuhteeseen valmis..

      Jostain luin, että avioerosta kunnolla toipumiseen menee n. 3 vuotta.

    • mölöpölöpää

      Voisiko nämä palstan tylsät trollimiehet yrittää keksiä vähän parempia provoja.

    • Eewuli.....

      No minun erostani tulee nyt kuluneeksi 1,5 vuotta. On ollut hyvä olla yksinäänkin, saanut keskittyä koiranpennun kouluttamiseen sekä koulusta valmistumiseen.
      Samalla on saanut miettiä asioita, koota itseään sillä ero oli vaikea, koska rakastin miestä syvästi.

      Sinkkuuteni luultavasti vielä jatkuu, sillä tulevaisuuteni vetää minua kovin moneen suuntaan eikä aikaa uudelle suhteelle olisi vaikka valmis olisinkin uuteen alkuun :)

      Kannatan ja suorastaan suosittelen vaikka vuodenkin sinkkuna oloa. Ei ole ideaa hypätä suhteesta suhteeseen. Anna itsellesi aikaa ja opettele nauttimaan yksinolosta.

    • Voi voi, täytyy sanoa että itse olen ollut paljon enemmän yksin. Siis niin kauan että voin kutsua itseäni ikisinkuksi. Eikä tää sinkkuus ihan vähällä lopu, se on totta.

      Ajattele olevasi reippaasti yli 10 vuotta yksin, pystytkö siihen? Mulla on sellanen putki menossa ja ihan hyvin pystyy oleen.

    • gdhfgjdhdj

      Sun pitää aloittaa laastarisuhde jonkun jännittävän miehen kanssa.

    • xDDDDdddDDDddDD

      "Edellinen suhteeni päättyi sunnuntaina ja olen nämä pari päivää kokenut hirveätä pelkoa siitä etten löydäkään ketään ja joudun olemaan yksin."

      Jooooh... :D

    • Elämä on kovaa. Kun olet noin vanhakin niin parisuhdetta vaikea luoda. Sinun täytyy alkaa ajatella vanhapiika uraa tai todella hyvällä onnella joku pappa sinut huolii. Voimia sinulle :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      381
      1963
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1647
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1330
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      975
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      812
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      107
      785
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      746
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      680
    Aihe