Kuka tekisi?
Diagnoosit palstalaisista
42
209
Vastaukset
jos tehtäis jokainen oma, mie aloitan.
halvatun hullu- monte jatkaa..
monte24 kirjoitti:
unohtu, hillitön bilehile
sekä pippelikompleksinen luuseri
monte jatkaa.. kirjoitti:
sekä pippelikompleksinen luuseri
niin eikö ole kauhiaa, nyyyh hyppään kiskoille
- Genio.Monte
heh mä oon tehny jo diagnoosit kaikísta
- jaahas taas häiriköi
Kertokaa ensin niiden todelliset koko nimet ja ammatit ja sellaiset, niin sitten voin yrittää! Nimimerkkejä en valitettavasti voi analysoida kuin tekstintuoton tekstuaalisen sisällön perusteella ja sen perusteella tälle palstalle kirjoittelee pääosij ihan v-tun tyhmää sakkia. Että siinä "diagnoosia" tuntemattomalta pyytävälle aloittajalle.
Tässä ei oraakkelieukon leikkiminen kovin innosta, enkä pidä siitäkään, että minusta tehdään pelle, kun kirjoittelen anonyymiuden sallivalle internetin _keskustelupalstalle_ tuntemattomille nimettömille. Kun tässä nyt ei tiedä yhtäkään " palstalaista", niin ei vielä sellaista elämänpuutetta minulla koskaan ole ollut, että jotenkin kiinnostaisi. Odoyan vain normaaleja vastineita kirjoittamiini teksteihin ja niin tekee jokainen täysipäinen palstoille rehdisti kirjoittava muukin varmasti.No esimerkiksi minä olen oikeasti Hanna Raumalta. Akateeminen ikiopiskelija mielenterveysongelmien ja vuotavien peräpukamien vuoksi.
Olisiko tässä jo tarpeeksi faktaa diaknoosia varten?
- pollliisi
Eikö Kalluppi muista omia solvalujaan
- mitä sitten?
mut mitä ilmeisemmin olet kasvanut koulukodissa tai vastaavassa koska et ymmärrä että et voi hallita muita ihmisiä vaikka he mitä sanoisi sulle etkä todellakaan ole yhtään tuota ihmistä parempi samanlaista scämää oot!
- sss..........
Olet >>>>>>>>Narsisti joka käyttää häikäilemättömästi muita hyväkseen ja eikä ole empatiasta muita kohtaan mitään tunnetta.
- rose18
minä uskon että omaan epävakaan- persoonahäiriön.
muuten onko kellään tietoo, miten saa lääkärin tekemän paskan vastuuseen teoistaan???- frost-free
taas näitä, kuten joskus Kirpeläkin.
Kaikki on primäärinarsisteja.
- //*
Pata kuutonen, kiitos.
(sain pelin läpi) - kundi.kundine
syäksylaskijoita kaikki tyynni.
Tähän ei kyllä muut pysty, kuin Kelan lääkärit.. Ainoat, joiden ei tarvii potilasta nähdä.
Joten jos täällä on Kelan lekureita, niin nyt diagnisoimaan.- alv-liskot
minä voin tehdä, ilmoittautukaa vaan jonossa
- puuding.dove
Kiitos Lisko
Mikäs mua vaivaa, kun rintaan pistää ja potuttaa ja oln laardiaddikti vielä? - alv-liskot
maniamaria kirjoitti:
Onko jonotus ilmaista?
joo on. No mikä vaivaa?
- alv-liskot
puuding.dove kirjoitti:
Kiitos Lisko
Mikäs mua vaivaa, kun rintaan pistää ja potuttaa ja oln laardiaddikti vielä?kuulostaa stressiperäiseltä masennukselta joka somatisoituu. Vituttaako myös?
puuding.dove kirjoitti:
Kiitos Lisko
Mikäs mua vaivaa, kun rintaan pistää ja potuttaa ja oln laardiaddikti vielä?Itseasiassa kyseessä lienee nettiaddiktion aikaansaama jumiutumisongelma kylkiluiden välisissä pikkulihaksissa, joka usein ilmenee omituisena pistämisenä.
Kannattaa vähentää netissä roikkumista ja varsinkin näppäimistötyöskentelyä sekä venytellä lihakset toimiviksi.alv-liskot kirjoitti:
joo on. No mikä vaivaa?
Musta tuntuu, että on kipuja joka paikassa.
Burana ei auta. Oisko mitään tömäkämpää rohtoa?
Tänään sotkin vesiväreillä maalatessa vihreän siniseen. Olenko lopultakin tullut hulluksi?alv-liskot kirjoitti:
kuulostaa stressiperäiseltä masennukselta joka somatisoituu. Vituttaako myös?
Tuo masennus vaikuttaa oikealta arviolta, sillä osa nettiaddiktioista liittyy juuri masennukseen.
- pudding-dove
alv-liskot kirjoitti:
kuulostaa stressiperäiseltä masennukselta joka somatisoituu. Vituttaako myös?
Ei vituta lainkaan, päinvastoin, saan hillittömiä naurukohtauksiavarsinkin äänekkäikkäistä suolikaasupurkauksista
- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Tuo masennus vaikuttaa oikealta arviolta, sillä osa nettiaddiktioista liittyy juuri masennukseen.
laardi johtuu järkevän tekemisen puutteesta ja turhautumisesta.
230 euroa. - alv-liskot
pudding-dove kirjoitti:
Ei vituta lainkaan, päinvastoin, saan hillittömiä naurukohtauksiavarsinkin äänekkäikkäistä suolikaasupurkauksista
ahaa, no sitten kyseessä on lievä työttömyys.
160 euroa. Sisältää alvin. - alv-liskot
maniamaria kirjoitti:
Musta tuntuu, että on kipuja joka paikassa.
Burana ei auta. Oisko mitään tömäkämpää rohtoa?
Tänään sotkin vesiväreillä maalatessa vihreän siniseen. Olenko lopultakin tullut hulluksi?onhan sitä tömäkämpää rohtoa, esmes nestemäinen tramali tekee terää. Otetaanpa tästä.
Kun sotkee vihreää ja sinistä, niin saa turkoosia. Erinomainen väri. alv-liskot kirjoitti:
onhan sitä tömäkämpää rohtoa, esmes nestemäinen tramali tekee terää. Otetaanpa tästä.
Kun sotkee vihreää ja sinistä, niin saa turkoosia. Erinomainen väri.Ei mulla semmosta rohtoa tässä ole. Käykö tärpätti?
Mut olin maalaamassa semmosta 70-luvun tyylistä vaatemallia. (teen ne vesiväreillä) niin sekoitin oikeasti värit väärin niihin rinkuloihin. Kysyn huolestuneena, että pääsenkö sairaseläkkeelle heti?
Olen todella huolissani ja likipitäen epätoivoinen.maniamaria kirjoitti:
Ei mulla semmosta rohtoa tässä ole. Käykö tärpätti?
Mut olin maalaamassa semmosta 70-luvun tyylistä vaatemallia. (teen ne vesiväreillä) niin sekoitin oikeasti värit väärin niihin rinkuloihin. Kysyn huolestuneena, että pääsenkö sairaseläkkeelle heti?
Olen todella huolissani ja likipitäen epätoivoinen.Kieroa.. luin etiäpäin tohtorointiasi ja laskutit aika kamalasti..
- alv-liskot
maniamaria kirjoitti:
Kieroa.. luin etiäpäin tohtorointiasi ja laskutit aika kamalasti..
tenu ja tramal sisältyy hintaan. Eikö ole paaaaljon rennompi ja jotenkin kivempi olo? Ota tikkari vielä, kymmenes käynti on sit ilmainen
- pudding-dove
alv-liskot kirjoitti:
ahaa, no sitten kyseessä on lievä työttömyys.
160 euroa. Sisältää alvin.Väärä dignoosi!! Työuupumus liskojenmetsästyksestä
Valitan Valviraan valelääkäristä
Saako dazuilla? Muuten tolla liskolla olis ihan ok noi tramalit ja sit jos bentsoja siihen päälle, kiitos.
- alv-liskot ´
Teille on täksi yksi 700mg Levoziinia
- .
up
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862