Milloin lausuit tuon ensimmäisen kerran ääneen kumppanillesi? Oliko seurustelua pitkäkin aika takana? Millaisessa tilanteessa...oliko spontaani lausahdus vai mietitty juttu? Ja ärkeintä tietysti....mitä hän vastasi sinulle? :)
Ääh....itellä tunne, että asian voisi jo sanoa ääneen...jotenkin kuitenkin pelkään, että toinen pelästyy noinkin vahvoja sanoja....siispä hiljaa hyvä tulee....
"rakastan sinua"
3
196
Vastaukset
- väärä aika / paikka
Ensimmäistä kertaa sanoin sen spontaanisti eräänä kauniina iltana tyttöni sisään laukeamisen jälkeen. Myöhemmin sain kuulla että ei ehkä ollut se paras hetki tunnustaa rakkauttaan - uskottavuus vähän kärsi tilanteen takia, mutta kai se ajan kanssa sen kai uskoi.
- ...
Mies sanoi ensin mulle 5 kk seurustelun jälkeen. Juteltiin puhelimessa ja puhelun lopussa mies sano että rakastaa. Olin ihan ällikällä lyöty, olin miettiny aikasemmin itekseni että rakastankohan, mutta en osannut silti vastata ihan heti. Sanoin että kiitos :D Mies vähä loukkaantu. Mietin illan itekseni kuin ihana mies mulla onkaan ja tulin siihen tulokseen että kyllähän mä rakastan. En vaan halunnu hätäillä ja halusin olla varma ennenku sanon mitään. Sanoin muistaakseni samana iltana tai seuraavana päivänä rakastavani. Edelleen rakastan 7 vuoden jälkeen
- Rakkaus-R
Ensimmäisen parin kuukauden ajan sanoin vain aina "tykkään sinusta". Se tuntui silloin paremmalta kuin jotenkin niin lopulliselta tuntuva "rakastan sinua". Mutta sitten se vain tuli vaikka tuntuikin ensin vähän pelottavalta. Ja onneksi vastaus oli "minäkin rakasta sinua". Ja siitä se yhteinen taival lähti eikä ole loppunut vieläkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029