voitteko te asiantuntevina sanoa mistä saa netin kautta tilattua edullisia mutta kauniita kellohameita? tai mekkoja. miel. suomesta... kävin katsomassa sivuja joita oli täällä ehdoteltu mutta ei olisi oikein varaa maksaa hameesta 130 euroa... ja ompelukoneen kanssa tulisi mekkoa aikaiseksi... kiitoksia!
kellohameet?!
5
1379
Vastaukset
- söde
KIRPPIKSILLE VAAN KIERTELEEN.
MINULLA ON 90 KPL 50-LUVUN AITOA MEKKOA.YHTÄKÄÄN EN OLE OSTANUT MISTÄÄN NETTIKAUPASTA...
MUTTA ONHAN TÄHÄN HARRASTUKSEEN MENNYT NYTTEN 15-VUOTTA - sandylee
mutta tilaamalla et todennäköisesti halpaa kellohametta tai mekkoa saa...
se on joko itse ommeltava tai sitten tehtävä löytö kirpputorilta tai jostakin vastaavasta paikasta. - Marika
http://www.fuzzydice.fi/
tuolta löytyy jonkun verran kudetta, ja edellisiin yhtyen kirppareilta löytyy nykyään kyllä aika hyvin kellohelmoja,mullakin kaikki mekot ja hameet ahkeran kiertelyn tuloksena löytynyt kirppareilta - interested
thanks mutta asun mualaiskaupungissa jossa kirppiksiltä löytää hyvässä lykyssä harmaita ja kulahtaneita mummoneuleita 8) mut tässä on mun meilios. jos jollain olis ylim. [email protected] niin katsellaan ja kuulostellaan!
- taikku
www.punanaamio.fi
laita hakuun "50's hame"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996