Minun tarinani

onnekas tyttöilijäkö

En tiedä mistä aloittaisin, tai onko olennainen tekijä just iskemisessä.. kerron teille mielenkiintoisen jutun. Siis tositarinahan tämä on itsestäni. Olen suht komeahko mies, jos nyt niin voi mies itsestään sanoa. Ainakin naiset ihastuvat.. mutten saa seurustelukumppaniksi, se on ollut yllättävän vaikeaa. Naiset ei uskalla sanoa oikeasti mitä ne haluavat jne. Esittävät liikaa ja koittaa ollakseen oikein olla. Siis todella huonolla itsetunnolla varustettuja.

No mutta asiaan. Nyt kun ikääkin on olut 30-35 vuoden puolella, niin olen muuttunut ihmisenä parmpaan suuntaan ja näytän huomattavasti itseäni nuoremmalta jne. urheilen paljon, en juo, en polta jne. Kroppani on aina ollut sirorakenteinen, siis se mukautuu kuin mieheksi, mutta yhtähyvin naiseksi.. Itseasiassa kun annoin kerran meikata naiseksi minut yksissä bileissä.. moni kaveri kehu pirun hyvännäköseksi. Naiset kans sanoi kauniiksi. Siitä lähti innostus.

Olen salaa pikkusen pervokin kait, joskus pukeudun naisten vaatteisiin ;) Siis musta tuntuu kuin olisin ihan toinen ihminen, oma itseni. Jotain ikäänkuin löytänyt. Kroppakin on mallillaan.

Ehdotin taanoin, tuossa eräälle seurustelukumppanille piruuttaan, kokeilumielellä että miltähän näyttäisin stringit jalassa... kuhan hulluttelimme. Hän ei meikkaus jutusta ollut tietoinen. Tämäkin tuli ihan sponttaanisti esille. No sitten alkoi kehujen tulva ja hypistely.. hah! Naurattihan se. No siinä erottiin sitten ja mulla on ollut kokoajan pikkujuttuja sen jälkeen.

Sitten raahasin yhdenillan suhteen himaani muutama vuosi sitten.. Puin salaa hänen ollessa vessassa, stringit ja rintsikat päälleni... Ensin en meinannu uskaltaa peittoa antaa sitten jo hän näki kaiken.. ja kiinnostui kysymään vaatteista. Koitti mitä oli päälläni, halusi seksiä heti ja juttelu oli kuin naisilla konsanaan... Sellasta kuplivaa ja tuntui että synkkasi heti paremmin.

Sitten puin seuraavan kerran toista muijaa varten sukkanauhat ja sukat pelkästään.. hän innostui niistä myös. Juttelimme pitkään kaikesta ja seurustelin yhden naisen kanssa pari vuotta, sitten suhde kariutui ihan muista syistä. Pukeuduin sängyssä ollessamme tai kun olin himassa niin ettei ketään muut nähä. Kukaan kavereista tai siis ystävistä tms. ei tiedä pukeutumisjutuista mitään. Vaikka olen samassa raflassa, he eivät ole tunnistaneet! ;))

Nykyään olen mennyt ihan pokkana jo baariin täysin naiseksi pukeutuneena. (mikä jännitti ja halutti ihan sairaasti ekakerran). Kunnon fiilikset, mua kohdeltiin naisena! Nykyisin saatan päivällä piipahtaa kaupassakin.
Mun on pakko sanoa tää muillekin.. Paras naisten iskukonsti on pukeutua ja olla kuin itse nainen. Jos rahkeet, mielenkiinto ja kaikki riittävät, sen jälkeen ei ole ollut muuten naisista pulaa. Sitä en tiedä miten moniin kolahtaa, miksi mulle on käyny sen jälkeen flaksi... No en ole idiootti kuitenkaan jutuissani ja en halua vastapuolen joutuvan hankalaan tilanteeseen vuokseni, mutta toivon saavani sellasen tytön iskettyä, jonka kanssa viistyisin vielä pitempään.

5

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssaaaaaaasssssssssss

Juu, minäkin pukeudun yleensä naiseksi kun lähden baariin. Minun lisäkseni baariin lähtee n. 5 mieskaveriani ja kaikki ovat pukeutuneet naisiksi. Yleensä meitä jokaista onnistaa naisrintamalla. Miehetkin ovat kiinnostuneita meistä ja saamme ilmaisia juomia, kun vähän sääriämme näytämme :)

• Tähän on vain pakko kommentoida. Onneksi jokainen saa vetää omalla tyylillään ja toivottavasti jatkossa ollaan yhä suvaitsevampia. Tunnut olevan onnellinen mies ja hyvä niin. Pidä hauskaa ja läppäse näpeille jos tulen kutittelemaan suo baarissa.

• Marzzzu

Ei helvatti, repesin...! Mutta oishan tuommost hauska päästä kokeilee, shemaleko? Kerran näin sellasen transnaisen raflas, joka ei ollu ainakaan naisellinen. Yksin joutui istumaan, mutta jos on hyvännäkönen, se ois eriasia..

• eräskin

Eräs kaatoi aikanaan naisia kaverinsa kanssa selittämällä naisille, että ei oo koskaan kokeillu naisen kanssa, pussaillu vaan miesten kanssa ja naiset (hullut) nieli koko p****n. Vientiä riitti ilman pukeutumistakin.

• ei silti ladaa

Mjoo! Toi oli hyvä. Ite kokeilin poliisina oloa. Aamusta kerroin olevani tavallinen halpakaupan hylyntäyttäjä. Ei kelvannut enään, kun olen kuulemma valehtelija. Edellisenä yönä huippu hyvä rakastelija ja ties mitä muuta. Oon temput tehny jo varmaan 10 muijalle, aina sama kaava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      153
      11655
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4397
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2718
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      95
      1489
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe