Milloin viimeksi näit vetävännäköisen...

34+4

miehen tai naisen. Sellaisen, että mielessä käväisi, että voi kun tuo jostain syystä avaisi suunsa ja sanoisi moi tai jotain enemmänkin.

Tänä iltana pyöräili erityisen nättisilmäinen tyttö vastaan, siihen jäi katse kiinni etenkin kun kuvittelin nähneeni pientä hymyäkin.

23

261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaviaunia

      Näin unta alastomista malleista. Siinä oli todella hyvännäköisiä miehiä ja naisia. Mielikuvitus loi kaikista itselle mieluisia?

    • toissapäivänä....

    • Sinitakkinen mies.

      Tästä on noin kuukausi kun vastaani tuli oikein kivannäköinen nainen joka katsoi minua varsin pitkään ja sanoi " Moi"

      Itse en sanonut mitään, jatkoin vain matkaa ...

      Tällä tavoin toimii sosiaalisesti kömpelö AT-mies tuollaisessa tilanteessa.

      Annoin varmaan aika tökerön kuvan itsestäni tuolle naiselle ja se vituttaa!
      Jos minä morjestaisin jollekin ja hän ei morjestaisi takaisin, niin kyllä minua hieman suututtaisi sellainen käytös.

      Tämä on julkinen anteeksipyyntöni tökerön käytökseni johdosta, toivon että ymmärrät mistä oli kyse, Anteeksi!

    • Eilen. Tänään en ole ehtinyt näkemään, kun vasta heräsin. Tiedän jo tänäänkin näkeväni.

      • miten on?

        Sä kun olet naisvaltaisella alalla työssä, niin onko sun työpaikalla yhtäkään potentiaalista kumppani ehdokasta?


      • miten on? kirjoitti:

        Sä kun olet naisvaltaisella alalla työssä, niin onko sun työpaikalla yhtäkään potentiaalista kumppani ehdokasta?

        Tuota... pidän suuni kiinni työkavereistani.


      • pohdiskelija*
        hahmotelma kirjoitti:

        Tuota... pidän suuni kiinni työkavereistani.

        Haa, eli on!


      • JEaaaaahhhhh!!!!!
        hahmotelma kirjoitti:

        Tuota... pidän suuni kiinni työkavereistani.

        Kohtaatko työpaikallasi seksuaalista häirintää - koskettelevatko naiset sinua, vihjailevatko ...?


    • Viime viikon lauantaina, oikeastaan kaksikin sellasta silmälasipäistä naista.

      • sdfghj100

        Miten silmälasit liittyy asiaan?


      • sdfghj100 kirjoitti:

        Miten silmälasit liittyy asiaan?

        En tiiä molemmat oli niin hotin näköisiä ja he kattoivat meikäläistä vähän väliä, oisin voinut tutustuakin molempiin jos vaan jompi kumpi ois avannut suunsa (siis minä tai he).


    • Normaali heteromies

      Kysymyksen esittäjän on pakko olla nainen. Tuo kuulostaa samankaltaiselta kysymykseltä kuin se, milloin joit viimeksi vettä tai koska käytit viimeksi kenkiä.

      Normaali mieshän näkee jatkuvasti hyväänäköisiä naisia, ellei nyt ihan jossain susi- ja puurajan tuntumassa elä. Esimerkiksi minä näin kymmenen minuuttia sitten työpaikan kahviossa kolme pantavaa nuorta naista, yksi niistä vieläpä tosi kaunis. Olisin tyytyväinen, jos kuka tahansa niistä sanoisi moi tai enemmän.

      Veikkaan, että seuraavaksi näen 10-20 hyvännäköistä naista lounastauolla, kun kävelen kadulla parisataa metriä lähimpään ruokapaikkaan.

      • Normaali heteromies

        Jaahah, olinkin näköjään huolimaton, kun en lukenut tuota ap:n kirjoittamaa tarkennusta. Eli ihmisiä, jotka muistaa vielä monen päivän jälkeenkin.

        Tuohon on kyllä vaikea sanoa mitään yleispätevää. Jos on kyse tuntemattomasta naisesta, joka tulee kadulla tai supermarketissa vastaan, niin harvemmin ne useaksi päiväksi jäävät mieleen. Ehkä kerran viikossa tai vähemmän tulee vastaan joku aivan poikkeuksellisen hyvännäköinen nainen.


      • Normaali (?) h.m.
        Normaali heteromies kirjoitti:

        Jaahah, olinkin näköjään huolimaton, kun en lukenut tuota ap:n kirjoittamaa tarkennusta. Eli ihmisiä, jotka muistaa vielä monen päivän jälkeenkin.

        Tuohon on kyllä vaikea sanoa mitään yleispätevää. Jos on kyse tuntemattomasta naisesta, joka tulee kadulla tai supermarketissa vastaan, niin harvemmin ne useaksi päiväksi jäävät mieleen. Ehkä kerran viikossa tai vähemmän tulee vastaan joku aivan poikkeuksellisen hyvännäköinen nainen.

        Joo... olen vielä luultuakin puusilmäisempi tai sitten minulla on ADHD. Ap mainitsi myös näkemänsä nättisilmäisestä tytöstä, eli eipä tainnut sittenkään olla nainen... näistä kannattaisi siis lukea enemmänkin kuin otsikko ja ensimmäinen lause.


    • -----

      Joskus tulin bussiin ja näin kuskin, myöhemmin en ole nähnyt häntä. Hän oli paremminkin "turvallisen oloinen". Tietysti kai varattu! En muista vuoden aikaa, puoli tai vuosi sitten.

    • vsadv

      Kuten kaikki miehet, minäkin näen vetävän näköisiä naisia käytännössä koko ajan kun olen ihmisten ilmoilla.

      Mutta pelkästään ulkonäkönsä vuoksi ei oikeastaan kukaan jää koskaan mieleeni moneksi päiväksi. Kyllä siihen naiseen pitää liittyä jotain muutakin, että hän jäisi mieleen. Esimerkiksi pitkä katsekontakti tai hymy tai jotain vastaavaa. Jokin sellainen joka pistää miettimään että olikohan hän kiinnostunut. Pelkästään yksi pitkä katsekontakti voi tehdä sen, että muistan naisen vielä kuukausien päästäkin.

    • Eilen tuli nähtyä todella katseen kääntävä nainen. Piti vielä tsekkailla perä(än) :-D

    • n 20 min sitten kaupan kassalla. Olen joskus jopa vaihtanut pari sanaa hänen kanssa (sen aloitteesta).

    • Eilen kaupassa. Oikein hätkähdin ja tarvi tiirailla sitä alta kulmien enemmänkin. Tässä jäi mieleen se mikä on aikaisemminkin mulle tapahtunut, että kyseessä oli "lyhyt" n. 165-170cm vanttera komea mies työvaatteineen josta oikein huoku tiettyä asennetta tms. ja sillä teki vaikutuksen joka jää mieleen. Muistan vieläkin vastaavanlaisen tapauksen vaikka siitä on jo n. 4 vuotta.

    • 4+14

      Pieni mies oikein jehnakkaana siis herättää äidilliset vaistosi. :D

    • päivän herkku

      Näin tänään kaupassa kivan lyhyen mutta tiimalasimaisen kropan omaavan naisen. Hänellä oli tumma kleopatratyylinen tukka, joka jätti siron niskan herkullisesti näkyviin ja nätit samanaikaisesti aika viattomat ja seksikkäät kissankasvot. Teki mieli kysyä häneltä jotain, mutta aivot löivät tyhjää. Hän näytti vähän siltä, että havaitsi, että kiinnitin häneen huomiota.

    • Kirjoittaja

      6 vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      381
      1963
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1647
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1330
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      975
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      812
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      107
      785
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      746
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      680
    Aihe