Mua liikuttaa. Kyyneleet on melkein silmissä, ne kai purkautuu kohta ja suutani pääsi pientä ulinaa, koska haluan kiittää tuestanne vaihtaa levyä vaikkei tukenne rohkaisevaa ollut. Tätkeintä taisi ottaa asia puheeksi. Voin vain olla onnellinen nyt. Kitos teille, erityuisesti sinulle, joka sanoit etttei ole pakko jos ei halua. Mä halusin, olin niin kyllästynyt samaan peliin. Nyt odotan rentouttavias hetkiä pelin parisa ja mennä vaan jonnekin ottamaan rennosti limun kanssa ja katsoa kauniita USA:n maisemia. Haluaisin pelissä vaimon, mutta sitä mahdollisuutta pelin naishahmot eivät minulle suo. Sillä tavoin koen elämäni tyhjäksi, mutta kostan ja puran sitä vihaa naisiin siinä pelissä ja tapan erityisesti naisia, koska niiden kanssa ei voi jutella mitän järkevää. Ne joko kävelee ohi tai aiheuttaa hälytyksen poliiseille kun ne ryöstää rahoistaan. No, sinne haluan mieluummin kuin elää elämääni täällä vaikka Jeesus onkin tässä elämässä vaikkei Jeesusta valitsemassani pelimaailmassa ole.
Toivottavasti pelit kehittyvät vielä realistisempaan suuntaa kuin n tänä päivänä ovat eli aika perseestä. Olisinpa vielä syntymättä niin ja saisin syntyä tulevaisuudessa kun pelit olisivat kehittyneet realistisemmiksi. Toisaalta maailmanloppuhan lienee tulossa, jolloin tämä kehitys plus max. 20-30 v. jää kehityskaarenhuipuksi pelimaailmassa.
Toisaalta ei tarvitse miettiä kuinka selvitä kun parisuhde päättyy sen jälkeistä kriisiä ei tarvitse noiden satunnaisten lutkien kanssa kokea, usean eri miesten nussimien tapausten kanssa. Minua vaan inhottaa ajatuskin työntää penikseni pimppiin, jota ties kuinka moni ennen minua on nussinut.
Tosiaan onneksi sitä ei joudu kokemaan tässä pelissä koska ero puolisosta tai kumppanista on tunteiden myllerrystä. Olipa suhde ollut kuinka mahdoton tahansa tai syy eroon mikä tahansa, ero ei ole koskaan helppo ja hyviäkin momentumeja on ollut, jotain aitoa ja sen sellaista.
Eron myötä tulee käytyä eri tunteita läpi. Mun exäni ovat yhtä lukuunottamatta ollet muiden nussimia valmiiksi, yksi oli neitsyt, mutta sen akne ja naamataulu ei riittänyt aikanaan, nyt riittäisi ja kai se on aknensakin saanut kuriin, Anu mä kaipaan sua, annoitjhan neitsyytesi mulle vaikka olit sitä ennen mua tarjonnut toisellekin ja lopetitte yhdyntäyrityksen kipusi takia, munkin kohdalla koitit lopettaa mutta mä painoin sut sängystä tiputtuamme ja lattialla sulle juteltuani ja yrittäessäni suostutellen saada kuullia sisääsi puhkaisten sut ja lopulta pääsyit vanhan kerrostalon patteria vastaan ja pääsi painui sinne koloon, et voinut enää perääntyä, sillä pääsi jäi patterin väliin ja sain survottua ihanaan neitsytreikääsi kyrpäni. Sinä itykit ja halusit mun lopettavan, minä nautin ja sanoin että pysy paikallasi hetkia ja pian sain laskea siittiöni sinuun. Raskaaksi et tullut ekasta panostamme, myöhemmin tulit, vaadin sua aborttiin ja sen läpikävit, olen sitä Jeesukselta anteeksipyytänyt mutta sulta en koskaan, mutta nyt, anteeksi vaikket tätä tule koskaan lukenneksi, sä luet muita juttuja jossain muualla tilastollisen tod.näk.per. ,ja seurustelimme vielä n. 6kk kunnes suhteemme päättyi aknesi takia.
Kadun sitä. En saa takaisin koskaan mutta sellaista se on.
Ainoa ihana neitsyeni. Rkas olet, muita lutkia inoihan vaikka lienet muiden kanssa nussiskellasi muuttunut lutkaksi, jos sen tietäisin niin enpä sua silleen ihailisi kuin nyt ihailen neitsytenkelini.
Nyt ei muuta kuin pelaamaan libertycities storiesia.
vaihdoin pelikonsoliin liberty cities storiesin
Elämisen vaikeus hki
2
<50
Vastaukset
- 676767
jaa
- kiimatar 43
hyvin tehty. toivottavasti ollut mukavaa pelailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1171441Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701295- 301192
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171010Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743