Kysymyksiä muslimeille:
Voisitteko muslimit vastata miksi musliminaisten täytyy pukeutua keskiaikaisiin kaiken mahdollisen peittäviin vaatteisiin? Sen takiako että me kristityt miehet katselisimme muslimi-naisia?
Anteeksi vaan n.s. suomalaiset naiset jotka ovat kääntyneet islamiin; peittävät usein vain rumuuttaan ei kauneuttaan. Ei ole mitään syytä miksi katselisimme teidän naisianne.
Toisaalta: miksi muslimimiehet pukeutuvat Adidaksen lenkkitossuihin Lewiksen farkkuihin ja hienoihin länsimaalaisiin vaatteisiin? Ettekö nimenomaan vihaa Länsimaalaisuutta?
Kulkiko suuri profeettanne länsimaalaisissa vaatteissa? Miksi miehet eivät kulje samanlaisissa vaatteissa kuin profeettanne s.o. turbaaneissa jne? Miksi vaaditte vain naisiltanne, että heidän pitää kulkea keskiaikaisissa vaatteissa?
Itse asiassa muslimimiesten tulisi nimenomaan kulkea kaiken peittävissä vaatteissa ei naisten. Täällä Suomessahan suomalaiset naisethan käyvät kuumina kun näkevät ”tumman tulisen” miehen!
Miksi muslimi-miehillä on oikeus katsoa suomalaisia naisia mutta meillä suomalaisilla miehillä ei ole oikeutta katsoa teidän naisia?
Kunnioittaako islam mielestänne suomalaisuutta kun se vaatii, että suomalaisen vaimon täytyy kääntyä islamiin. Onko tämä mielestänne ”sopeutumista” yhteiskuntaamme?
Miltä tuntuu olla kristityn yhteiskunnan elätettävänä ja nimenomaan kristittyjen miesten elätettävänä? Eikö islam ole yliuskonto ja ylivoimainen kristinuskoon nähden; ja näin miksi teidän täytyy pyrkiä väkisten elämään kristityssä yhteiskunnassamme?
Jos islam on ylivoimainen kristinuskoon nähden luulisi; että ehdottomasti haluaisitte asua islamilaisessa yhteiskunnassa!? Miksi ette muuta esim Saudi Arabiaan: senkö takia että Saudeita ei saa ilmaista rahaa KELASTA?
Miksi tyttärenne ei saa mennä naimisiin esim. kristityn suomalaisen kanssa, mutta poikanne taas saa mennä naimisiin?
Miksi lapsistanne tulee automaattisesti muslimeja islamin mukaan, vaikka vaimo on kristitty ja elätte Suomessa? Onko tämä teistä suomalaisuuden kunnioittamista?
Tällaista käyttäytymistä kutsutaan rasismiksi täällä Lännessä.
Eikö suomalaiset naisenne jotka ovat kääntyneet muslimeiksi koe elävän jatkuvassa ristiriidassa suomalaisen yhteiskunnan arvojen kanssa?
Eikö nämä suomalaiset naiset koe olevansa maansa pettureita? Mielestäni syytä olisi, koska islam on niin jyrkässä ristiriidassa yhteiskuntamme arvojen kanssa.
Kysymyksiä muslimeille
18
356
Vastaukset
- Olisi kivaa kuulla
Edes yksi vastaus muslimimieheltä.
- niin totta!
Oliskohan niin muslimimies on narsisti joka ei näe itsessään mitään vikaa ja siksi ei osaa vastata annettuihin kysymyksiin. . .ymmärtääkö edes niitä?
- white man
oikein hyvin kirjoitettu!
olen tässä miettinyt pitkään, että olisikohan nykyisissä muslimimaissa tehty yhtään keksintöä?
en nyt siis tarkoita mitään tuhansia vuosia sitten keksittyä tähtitiedettä tai aakkosia.
niin, että mitä ne islamilaiset maat tuottavat?
jätetään öljy pois heti alkuun, sillä sehän ei ole keksintö. - Sorry mutta
Helpottiko kun sait kysyä? Ei noihin voi mitään järkevää vastata.
- emmpuli1982
En pukeudu säkkeihin, olen hyvännäköinen ja itsestäni huolehtiva. Myönnän häpeäkseni että monet muut muslimien vaimot ovat unohtaneet itsestään holehtimisen aivan kuten jotkut suomalaisetkin naiset.
Olen ylpeä suomalaisuudestani vaikka uskokseni olen valinnut islamin.
Suomessa on luojan kiitos uskonvapaus ja jokainen saa pukeutua mielensä mukaan. Minun kohdallani se tarkoittaa sitä, että haluan pukeutua uskoni mukaisesti, omasta tahdostani. Eli en esittele rintojani ja napaani jokaiselle vastaantulevalle, en näin tehnyt edes ennen islamiin kääntymistäni, miksi tekisin niin nyt ?
Käytän farkkuja ja pitkähihaista paitaa ulkona, kuten suomalaisetkin, ainoana erona että lisään asuun huivin.
Onneksi olen suomalainen nainen ja suomalainen mies ei voi sanoa mitä saan pukea ja mitä en, vaan minulla on vapaa oikeus pukeutua vaikkapa vuokrattuun lainapeitteeseen jos haluan.
Aiemmasta liitosta oleva yksi lapseni syö sianlihaa ja on kuten kaikki kristityt lapset, hänen isänsä on kristitty suomalainen mies. Eli vaikka olen muslimi, lapseni ei uskooni tullut automaattisesti kun itse käännyin, kunnioitan exäni oikeutta päättää lapsensa asioista. Nykyinen mieheni ei puutu lapseni asioihin, muutoin kuin viemällä jalkapalloharkkoihin ja patikoimaan ukin ja hänen kanssaan..kasvattaminen minun ja exäni vastuulla.
Miksi minun on sen vuoksi että erotun joukosta huivin takia kuunnella törkeyksiä suomalaisilta miehiltä eivätkä anna minun pukeutua kuten haluan, sekä ei ole yritystä alistaa ja kotrolloida naista ?
Miesmakuni on muuten aina ollut iso suomalainen nallekarhu mies, mutta niin vain kävi että rakastuinkin mukavaan ulkomaalaiseen mieheen, suomalaisen rasistinko vuoksi minun olisi pitänyt uhrata oma onneni kun sen kohtasin ?
On todella vastenmielisiä ulkomaalaisia miehiä suomessa, ja olen tyytyväinen tiukasta maahanmuutopolitiikasta, en itsekään halua tänne ketään sossun tuilla roikkumaan ja minun maksettavakseni, mutta niin on suomalaisissakin miehissä vaimon hakkaajia ja laiskoja alkoholisteja jotka ovat tyytyväisiä tukiaisiinsa yms.- Jees!
No on se nyt varmaan iso onni, kun saa huivi piässä kulkea. Eipähän tarvitse shampoota eikä muotoilutuotteita.
- 78rtfhfhfhxfhfhfghfg
Omituista vaihtaa uskoa kumppanin mieliksi ja varsinkin kun islam on täynnä epäreiluutta naisia kohtaan.
Mielestäni kyseessä on myös huijaus kumppania kohtaan, sillä eihän tuo usko ole mitenkään todellista. - vctfdghgfsdsfhh
Minua ei ole koskaan häirinnyt vastaantulevan erilainen vaatetus, paitsi jos tulee hajuetäisyydelle ja se on likainen ja haiseva. Kuten ikävä kyllä monella suomalaisella on ja hygieniansa täysin nolla. Toinen on nuo naiset jotka ovat alisituneet miesten tahtoon ja mieliksi esitellä intiimialueitaan, joko paljaan tai sitten liian pientä kokoa olevissa vatteissaan. Karmea näky. Kuvittelevat että nainen on alistettu kun ei julkisesti esiinny puolialastamona. Pikemminkin se puolialaston on alistettu, harva normaali siveellinen nainen haluaa ventovieraalle miehelle esitellä intiimejä osiaan.
Huivin pitäminen...mitä siitä....ei häiritse....talvisin suomalaisilla näkee vaikka minkälaista päähinettä. Kaikkina vuorokauden aikoina suomalaisnuorisolla näkee myös huputettua päätä tai pipoa/lippistä päässä jopa sisätiloissa....eikä ole edes pakollinen. Kuinkas niin on käynyt? - emppuuuli1982
78rtfhfhfhxfhfhfghfg kirjoitti:
Omituista vaihtaa uskoa kumppanin mieliksi ja varsinkin kun islam on täynnä epäreiluutta naisia kohtaan.
Mielestäni kyseessä on myös huijaus kumppania kohtaan, sillä eihän tuo usko ole mitenkään todellista.itseasiassa myös minusta on väärin vaihtaa uskontoa miehen mieliksi enkä pidä siitä että valtaosa suomalaisista naisista jotka ovat muslimin kanssa näin tekevät.
Minä vaihdoin uskontoa ollessani vielä aviossa suomalaisen kristityn miehen kanssa ja tuntematta yhtäkään muslimia. nykyisen mieheni kanssa avioidun vasta 2 vuotta kääntymiseni jälkeen. - Tättärääää
Jees! kirjoitti:
No on se nyt varmaan iso onni, kun saa huivi piässä kulkea. Eipähän tarvitse shampoota eikä muotoilutuotteita.
Tarkoittaako tuo, että käytät shampoota ja muotoilutuotteita vain siksi ja silloin kun hiuksesi näkyvät ? :O
Meillä ainakin pestään hiukset melkeinpä päivittäin, vaikka olisimme vain kotona. - Taasnäitä
"Olen ylpeä suomalaisuudestani vaikka uskokseni olen valinnut islamin.
Suomessa on luojan kiitos uskonvapaus "
Uskonvapaus ei koske enää sinua. Koitas vaihtaa uskontoasi nyt kun olet muslimi niin jostain päin maailmaa tule uskonveli joka vetää sinulta kurkun auki. - näitä tällasia
emppuuuli1982 kirjoitti:
itseasiassa myös minusta on väärin vaihtaa uskontoa miehen mieliksi enkä pidä siitä että valtaosa suomalaisista naisista jotka ovat muslimin kanssa näin tekevät.
Minä vaihdoin uskontoa ollessani vielä aviossa suomalaisen kristityn miehen kanssa ja tuntematta yhtäkään muslimia. nykyisen mieheni kanssa avioidun vasta 2 vuotta kääntymiseni jälkeen.aika nopee miehenvaihto ;)
- Talonpoikaisjärki
Mielestäni ”emppuli 1982” on tyypillinen suomalainen käännynäinen. Emppuli sanoo: ”Suomessa on luojan kiitos uskonvapaus ja jokainen saa pukeutua mielensä mukaan.”
Hyvä "emppuli":
Suomessa on uskonvapaus koska kristityt ovat enemmistönä. Kääntäen jos muslimit olisivat enemmistönä tuota uskonvapautta ei olisi.
Ei ole uskonvapautta ainakaan siinä mittakaavassa kuin suomessa yhdessäkään muslimienemmistöisessä maassa. On lukuisia muslimienemmistöisiä maita joissa uskonvapautta ei ole lainkaan.
On myös muslimienemmistöisiä maita jossa jotka juuri ja juuri suvaitsevat kristittyjen läsnäoloa, ja tätä te muslimit kutsutte ”uskonvapaudeksi”; mutta jos joku mulsimi kääntyy kristityksi tuossa maassa; niin hän pahimmassa tapauksessa menettää henkensä.
Emppulilla ei enää uskonvapautta ole käännyttyään mulsimiksi hän on menettänyt uskonvapautensa kuten yllä todettiin.
Miksi meidän pitäisi Suomessa suvaita suvaitsemattomuutta siis islamia?- 545454
"Miksi meidän pitäisi Suomessa suvaita suvaitsemattomuutta siis islamia? "
Ja muutakin suvaitsemattomuutta, joka tulee ulkoapäin. Tämä on arka aihe, jonka käsittelyyn ei ole vielä päästy. Eli kuinka suhtaudumme maahanmuuttajien itsensä suvaitsemattomuuteen erinäisiä asioita ja ilmiöitä kohtaan? Kantaväestöä kohtaan? Toisiaan kohtaan? Eihän suvaitsevaisuus sitä tarkoita, että on erityisryhmiä, joiden kohdalla "anything goes" ja jotka siis saavat olla miten suvaitsemattomia lystäävät "koska se kuuluu kultuuriin tai uskontoon". Ja sitten on kantaväestö, joka joutuu kävelemään munankuorilla, ettei vain syyllistyisi suvaitsemattomuuteen oikealla ja vasemmalla. Kulttuuri- ja uskontopohjainen suvaitsemattomuus tullee olemaan iso aihe tulevaisuudessa, kun maahanmuuttajaväestö lisääntyy ja erilaiset suvaitsemattomuudet monipuolistuvat. Tulevaisuudessa ei voida enää elää siinä harhassa, että suvaitsemattomuus on vain kantaväestön ominaisuus tai että vain kantaväestön suvaitsemattomuus on tuomittavaa. - Talonpoikaisjärki
545454 kirjoitti:
"Miksi meidän pitäisi Suomessa suvaita suvaitsemattomuutta siis islamia? "
Ja muutakin suvaitsemattomuutta, joka tulee ulkoapäin. Tämä on arka aihe, jonka käsittelyyn ei ole vielä päästy. Eli kuinka suhtaudumme maahanmuuttajien itsensä suvaitsemattomuuteen erinäisiä asioita ja ilmiöitä kohtaan? Kantaväestöä kohtaan? Toisiaan kohtaan? Eihän suvaitsevaisuus sitä tarkoita, että on erityisryhmiä, joiden kohdalla "anything goes" ja jotka siis saavat olla miten suvaitsemattomia lystäävät "koska se kuuluu kultuuriin tai uskontoon". Ja sitten on kantaväestö, joka joutuu kävelemään munankuorilla, ettei vain syyllistyisi suvaitsemattomuuteen oikealla ja vasemmalla. Kulttuuri- ja uskontopohjainen suvaitsemattomuus tullee olemaan iso aihe tulevaisuudessa, kun maahanmuuttajaväestö lisääntyy ja erilaiset suvaitsemattomuudet monipuolistuvat. Tulevaisuudessa ei voida enää elää siinä harhassa, että suvaitsemattomuus on vain kantaväestön ominaisuus tai että vain kantaväestön suvaitsemattomuus on tuomittavaa.Miksi Suomen päättäjät eivät voi oppia ulkomaista: Ruotsissa, Norjassa Tanskassa, Saksassa Englannissa Ranskassa Hollannissa Belgiassa s.o.
jokaikisessä maassa joka on ottanut mulsimimaahanmuuttajia on ongelmia.
Yhdessäkään maassa muslimit eivät ole sopeutuneet yhteiskuntaan milläin tavalla vaan jokaisessa he olettavat että kantaväestö sopeutuu heihin.
Miksi meidän poliitkko pahvipäät olettavat että Suomen muslimimaahanmuuttajat olisivat erilaisia tai sopeutuisi paremmin nimenomaan Suomeen kuin kaikissa muissa maissa ollaan epäonnistuttu, ja kyseisten maittten poliitikot sen auliisti myöntävät.
Pitääkö meidän haalia maailmalta 500.000- 1.000.000 muslimia ja sitten poliitikomme toteaa: EPÄONNISTUIMME.
Normaaleille kansalaisille on itsestään selvyys, että epäonnistumme, mutta poliitikot haluavat meille ilmeisesti samat ongelmat kuin keskieurooppaan niin että olisimme "eurooppalaisia".
Sitten olisimme "kansainvälisiäkin" eikä naistemmekaan tarvitsisi tuntea alemmuusskompleksia ulkomailla käydessään, kun Suomessa on ihan samanlaista ja samat ongelmat kuin ulkomailla. - 434343
Talonpoikaisjärki kirjoitti:
Miksi Suomen päättäjät eivät voi oppia ulkomaista: Ruotsissa, Norjassa Tanskassa, Saksassa Englannissa Ranskassa Hollannissa Belgiassa s.o.
jokaikisessä maassa joka on ottanut mulsimimaahanmuuttajia on ongelmia.
Yhdessäkään maassa muslimit eivät ole sopeutuneet yhteiskuntaan milläin tavalla vaan jokaisessa he olettavat että kantaväestö sopeutuu heihin.
Miksi meidän poliitkko pahvipäät olettavat että Suomen muslimimaahanmuuttajat olisivat erilaisia tai sopeutuisi paremmin nimenomaan Suomeen kuin kaikissa muissa maissa ollaan epäonnistuttu, ja kyseisten maittten poliitikot sen auliisti myöntävät.
Pitääkö meidän haalia maailmalta 500.000- 1.000.000 muslimia ja sitten poliitikomme toteaa: EPÄONNISTUIMME.
Normaaleille kansalaisille on itsestään selvyys, että epäonnistumme, mutta poliitikot haluavat meille ilmeisesti samat ongelmat kuin keskieurooppaan niin että olisimme "eurooppalaisia".
Sitten olisimme "kansainvälisiäkin" eikä naistemmekaan tarvitsisi tuntea alemmuusskompleksia ulkomailla käydessään, kun Suomessa on ihan samanlaista ja samat ongelmat kuin ulkomailla.Koska nykyisessä keskusteluilmapiirissä tämän aiheen esille ottaminen on miltei varma poliittinen itsemurha. Ei uskalleta edes tehdä aiheesta kiihkotonta, puolueetonta analyysiä, koska lopputulokset voisivat olla vääräoppiset. Harva poliitikko uskaltaa sanoa, että kaikki ihmisryhmät eivät sopeudu yhtä hyvin tänne pohjolaan. Räsänen taisi sanoa jotain tämänsuuntaista äskettäin,mistä rohkeuspisteet hänelle, vaikka en muuten hänen kanssaan samoilla linjoilla olekaan.
On hassua, että päivänselvää asiaa ei saa sanoa äneen. Eihän kukaan aikuinen väitä tosissaan esimerkiksi haikaroiden tuovan lapset, vaikka se olisikin kiva ja poliittisesti korrekti mielikuva. Niin kauan kuin on olemassa erilaisia kulttuureita ja yhteiskuntia, on olemassa myös yhteensopimattomuutta näiden välillä. Jotkut arvomaailmat ja elämäntavat voivat olla jopa sovittamattomassa ristiriidassa keskenään. - Ei onnistu
434343 kirjoitti:
Koska nykyisessä keskusteluilmapiirissä tämän aiheen esille ottaminen on miltei varma poliittinen itsemurha. Ei uskalleta edes tehdä aiheesta kiihkotonta, puolueetonta analyysiä, koska lopputulokset voisivat olla vääräoppiset. Harva poliitikko uskaltaa sanoa, että kaikki ihmisryhmät eivät sopeudu yhtä hyvin tänne pohjolaan. Räsänen taisi sanoa jotain tämänsuuntaista äskettäin,mistä rohkeuspisteet hänelle, vaikka en muuten hänen kanssaan samoilla linjoilla olekaan.
On hassua, että päivänselvää asiaa ei saa sanoa äneen. Eihän kukaan aikuinen väitä tosissaan esimerkiksi haikaroiden tuovan lapset, vaikka se olisikin kiva ja poliittisesti korrekti mielikuva. Niin kauan kuin on olemassa erilaisia kulttuureita ja yhteiskuntia, on olemassa myös yhteensopimattomuutta näiden välillä. Jotkut arvomaailmat ja elämäntavat voivat olla jopa sovittamattomassa ristiriidassa keskenään.Eipä ainakaan tällä palstalla saa keskustelua aikaan, ellei hauku ja räi. Aikuisten keskustelua käydään muissa paikoissa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778