julistamaan hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta tällekin palstalle.
Minut on köykäiseksi havaittu ja ilmoitettu.
Rukoillaan Juutalaisten Kuningasta että lähettäisi
11
62
Vastaukset
- ziz77us
Omalla esimerkillään todistaa Jumalasta!
- Toivoni on Yeshuassa
´Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta.´
Ja, Israeliin etenkin.
- Amen ja varmaa on
että Hengen vuodatuksen jälkeen niitä riittää myös ympäri maan piirin.
- 4+8
Mielestäni kolmiyhteys on kuin Hamanin korvat.
- toivon sinulle
Israelin Pyhän Herran ja Jumalan siunausta.
- Jolla korvat kuulla
on, niin tietysti on Abba Isä ja Poika Yeshua ja Herran Hengen siunauksessa saamme terveet sydämen silmät valkeudessaan, amen.
Hallelujah Yeshuan nimessä, sillä Herra on hyvä, amen. - ziz77us
Jumala on tosi, sekin vielä että hänellä on ainosyntyinen poika joka on luonut kaiken muun elollisen.
Pyhää Henkeä vastaan rikottuja syntejä ei saa anteeksi, älä siis kiroa itseäsi ja kiellä jumalan 3 yhteyttä, vaikkakin ne kaikki on erikseen.
Mikä oli se synti jota ei saanut anteeksi????? - kaldea 1
Vielä tulee ne kolme venettä jotka vievät täältä maasta kaikkien kunikaat.Silloin alkaa kaikkien hampaita kiristämään reilusti.koska Herra sanoo. teidän on katuvaisten valtakunta,eikä siihen ei ole minulla sijaa.
Katso Herra otti puunuijjan ja heitti sen päin rabbeja jotka kavahtivat ja heittivät rahansa lattialle.
hävetkää sanoi herra.omalta kansaltanne ette saa riistä korkoa.
ja se neljäs vene oli lastattu täyteen paperita joka antoi vallan hallita kaikkia kansalaisia.. ja se veneen nimi oli ikäänkuin piilotettu näyssäni.
Tehkää juutalais kääntymys koska aika on lyhyt.juutalaisuus on vastaus koska olemme valittu kansa.
lähetystyön aika nyt. käänyttämään kaikki kaldean nimesssä ja hengessä - ei nimmariatälläX
Joo, rukoillaan työmiehiä ja -naisia elopelolle.
Olkoon rukouksemme myös: lähetä minut.
Jes. 6:8 (KR 33/38)
Ja minä kuulin Herran äänen sanovan: "Kenenkä minä lähetän? Kuka menee meidän puolestamme?" Minä sanoin: "Katso, tässä minä olen, lähetä minut".- kuinka sydämessäni
iloitsenkaan ja riemuitsenkaan viestistäsi, vaikka myös tunnen suurta vajavaisuutta ja puutteellisuutta Pyhän Kuningas Yeshua edessä ja nimessä, sillä Herra jätti meille esimerkin ja toivoo, että voimme rakastaa Israelin Pyhää Herraa ja lähimmäisiä kaikesta sydämmestä ja sielusta ja mielestä ja voimasta, ja saamme ristimme kantaa niinkuin Lunastajamme on sen kantanut, ei omaa tahtoa tehden vaan Isän tahdon täyttäen ja rukoillen Getsemanessa ja Golgatalla, amen.
HalleluYeshua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914