Millähän logiikalla tässä mennään?

hellogoodbye

Ihmetyttää kovasti mitä erään vähän alta viisikymppisen s24-treffipalstalla sompailevan miehen päässä liikkuu. Alkuun ihan mukavalta tuntuneen miehen kanssa kirjoiteltiin ja kohta myös soiteltiin, ja sovittiin tapaamisesta. Mieheltä tulleiden outojen ja vastenmielisten kuva- ja tekstiviestien jälkeen muutin kuitenkin mieltäni, ja ilmoitin etten haluakaan tavata, enkä pitää muutenkaan yhteyttä häneen.

Mies suunnalta alkoi hirvittävä pommitus ja haukkuminen, yötä päivää pukkaa viestiä, vuoron perään mielisteleviä ja tylyjä, viimein pelkästään solvauksia siitä, miten olen epätoivoinen akka ja etsin vain itselleni elättäjää jne.

Ei mahdu minun päähäni.

4

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisastunut täti

Ei kannata antaa yhteystietojaan jos ei ole varma deittailijasta ja ole tuntenut häntä pidempään.
      Jos on "pakko" soitella, niin prepaid turvallinen vaihtoehto.
      Psykopaatit ja muut narsistipelurit osaavat kyllä esittää mitä ihaninta ensialkuun.

• mies kommentoi

Näkisitpä ne naiset...

Toki melko ymmärrettävää kun tietää miten iso osa kansasta vetää mielialalääkkeitä jotka enimmäkseen tylsistyttävät, aiheuttavat riippuvuutta ja lihottavat.

Aivan järkevään viestiin voi tulla vastaukseksi "MITÄ VITUN PILAA TÄMÄ ON?" ja kastraatiouhkauksia.

Toki minäkin olen melko varovainen kenelle kerron tietoni, jos kiinnostun ja nainen vaikuttaa selväjärkiseltä niin tietysti kerron.

Oma arvioni, naisista varttihulluja on jotain kolmanneksen ja kahden kolmanneksen väliltä.

• mies kommentoi

Ai niin, automaattisensuuri.

Ilmeisesti jotkut sanat muuttuvat tähdiksi, pituudesta voi päätellä alkuperäisen.

• Sumealla logiikalla :-)

Pakkien saaminen on aina vaan ikävää ja käy itsetunnon päälle. Ja kun se on jollain tavalla yritettävä purkaa pois korvien välistä, yksi ilmenemismuoto on tuo kertomasi.

Vastausta kysymykseen "Miksi näin?" ei varmaan ole olemassakaan, jokainen hoitaa asiat tavallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe