Ihmetyttää kovasti mitä erään vähän alta viisikymppisen s24-treffipalstalla sompailevan miehen päässä liikkuu. Alkuun ihan mukavalta tuntuneen miehen kanssa kirjoiteltiin ja kohta myös soiteltiin, ja sovittiin tapaamisesta. Mieheltä tulleiden outojen ja vastenmielisten kuva- ja tekstiviestien jälkeen muutin kuitenkin mieltäni, ja ilmoitin etten haluakaan tavata, enkä pitää muutenkaan yhteyttä häneen.
Mies suunnalta alkoi hirvittävä pommitus ja haukkuminen, yötä päivää pukkaa viestiä, vuoron perään mielisteleviä ja tylyjä, viimein pelkästään solvauksia siitä, miten olen epätoivoinen akka ja etsin vain itselleni elättäjää jne.
Ei mahdu minun päähäni.
Millähän logiikalla tässä mennään?
4
240
Vastaukset
- viisastunut täti
Ei kannata antaa yhteystietojaan jos ei ole varma deittailijasta ja ole tuntenut häntä pidempään.
Jos on "pakko" soitella, niin prepaid turvallinen vaihtoehto.
Psykopaatit ja muut narsistipelurit osaavat kyllä esittää mitä ihaninta ensialkuun. - mies kommentoi
Näkisitpä ne naiset...
Toki melko ymmärrettävää kun tietää miten iso osa kansasta vetää mielialalääkkeitä jotka enimmäkseen tylsistyttävät, aiheuttavat riippuvuutta ja lihottavat.
Aivan järkevään viestiin voi tulla vastaukseksi "MITÄ VITUN PILAA TÄMÄ ON?" ja kastraatiouhkauksia.
Toki minäkin olen melko varovainen kenelle kerron tietoni, jos kiinnostun ja nainen vaikuttaa selväjärkiseltä niin tietysti kerron.
Oma arvioni, naisista varttihulluja on jotain kolmanneksen ja kahden kolmanneksen väliltä.- mies kommentoi
Ai niin, automaattisensuuri.
Ilmeisesti jotkut sanat muuttuvat tähdiksi, pituudesta voi päätellä alkuperäisen.
Sumealla logiikalla :-)
Pakkien saaminen on aina vaan ikävää ja käy itsetunnon päälle. Ja kun se on jollain tavalla yritettävä purkaa pois korvien välistä, yksi ilmenemismuoto on tuo kertomasi.
Vastausta kysymykseen "Miksi näin?" ei varmaan ole olemassakaan, jokainen hoitaa asiat tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665331- 634484
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204301- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463664Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv432859- 262767
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo702454