avioero ja alkoholismi

paha nainenko?

Mun tarinani on se, että jätin alkoholismista kärsivän, pettävän ja valehtelevan mieheni jokunen vuosi sitten ja minulla on uusi suhde ja lapsia edellisestä ja tästä uudesta suhteesta. Ex oli jo avioliiton aikana yleensä rauhallinen ja mukava mies, kunnes kuningas alkoholi astui kuvaan. Sain useasti pelätä henkeni puolesta.
Avioron aikoihin hällä oli uusi nainen, jotein ero taisi olla hänelle ihan kevyt juttu, tiedä hänestä.
Viinan kanssa läträäminen on jatkunut koko ajan, en oikeastaan tiedä hänen henk. koht. elämästään paljoakaan, eikä kiinnosta. Välit on ihan ok, tullaan toimee. Eniten haittaa kun juominen aiheuttaa peruuntuneita lasten tapaamisia ja ei voi antaa lapsia känniselle ihimiselle.
Olen sanonut ihan suoraan, että siitä viinasta täytyi päästä eroon, vaikkei enää mun ongelmani olekaan. Ei kuulema ole viina ongelmana....niinpä...
Ahdistaa kun mies kännissä soittelee ja en jaksa, haluat, viitsi kuunnella aikuisen sinkkumiehen valitusta elämän raskaudesta, miten helvetissä se voi olla raskasta kun elää vain itselleen???? Naiset tulee ja menee. Viimeksi tokaisin, että en jaksa kuunnella kännisen ihmisen örinöitä, kun tässä on kaikilla muillakin ihmisillä omat juttunsa ja vaikeutensa. Hän sai vettä myllyynsä, että mitä ongelmia minulla on???? Löin kuurin korvaan...siitäpä alkoi sen päivänen tekstiviestien lähettely ja soittoralli. Tuli viestiä, ettei hänj ainakaan sitten pidä sitä eikä sitä eikä sitä lupaustaan lasten suhteen.

Jos on erottu jo aikoja sitten niin ei mun enää tarvitse kuunnella ja kestää alkoholistin vittumaisuuksia. Jokainen joka on alkoholistin kanssa ollut tekemisissä tietää miten piruksi sellainen voi muuttua hetkessä. Liekö syynä ettei juuri silloin ole kierroksessa ymmärtävää naista????? Kyllä se olis vaan niin hyvä kun siitä viinan perkeleestä eroon pääsis... Itsekin juon mutta kun on lapset hoidettavana jne ei ole mahdollista aina vetää päätä täyteen ja hukuttaa vitutustaan viinaan kun siltä tuntuu.

1

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrän hyvin

Teit ihan oikein kun löit luurin korvan. Älä vastaa puheluihin varsinkaan iltasella/yöllä ollenkaan. Sinulla on nyt oma elämä ja hänellä omansa. Sinä et ole velvollinen kuuntelemaan hänen ongelmistaan. Jos hän ei tapaa lapsia sovitusti, se on hänen häviönsä. Tiedän toki että on rasittavaa kun lupauksia ei pidetä ja lapset pettyvät, mutta aikanaan hekin ymmärtävät.
      Minäkin erosin alkoholin takia, ja se oli elämäni paras päätös. Miehellä on uusi suhde ja vielä menee hyvin. Alkoholin käyttö on pysynyt suurinpiirtein käsissä, ja suurin pelkoni tällä hetkellä onkin että heidän suhteensa päättyy ja juominen karkaa käsistä, (tällöin varmaan minä olen se johon paha olo puretaan)
      Mutta eipä huomisesta tiedä, tänään yritän elää tätä hetkeä ja nautin joka minuutista kun ei tarvitse pelätä että toinen rupeaa juomaan ja haukkumaan mistä milloinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe