En vaa muista kun kertsistä sanotuksen RUN FOR YOUR LIFEEEEEEEEEEEE ja siitä kunnon rumbu mättöö ja kitaran vingutusta, hyvä jos joku tietää tästä vähäsestä kyseisen biisin?!
Vastaukset 6
- mie vaan
The Creepshow
- mie taas
ja biisikin tosiaan sama eli Run for your life, löytyy uusimmalta albumilta
- ja taas
ei muuten ollukkaan uusin mut tuubist löytyy
- hevi on paskaa
heviä se on eli paskaa
- jammajamm4
Ei ole toi The Creepshown kipale sama, kyse on luultavasti 90luvulla tehdystä biisistä, ainakin joskus 96-99 tuli huuatettua biisiä.
Nimestä en oo varma onko se ees toi Run for your life mut kertsissä se ainakin tuli ja kovaa. - Pumpuli80
Bändi: The Flatliners
Levy: Enter The Twilight
Biisi numero 11: Run For Your life
Itävaltalainen orkka, toi levy ilmestynyt -98.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522