Olen 50 vuotias, normaalipainoinen ja perusterve nainen. Nyt jo aikuiset lapset ovat kaikki syntyneet sektiolla. Leikkausten ansiosta mahassani on ikävännäköinen tyhjä kengurupussi, jota olen sietänyt kohta 25 vuotta. Voiko sitä enää leikata ja jos voi
- miten kauan toipuminen kestää?
- paljonko leikkais maksaa? Korvaako Kela jotakin?
- mitä minun pitää ensimmäiseksi tehdä, jotta prosessi lähtee rullaamaan?
Kaikki tiedot ovat tervetulleita.
Vatsarepun leikkaus
Cloetta...
2
113
Vastaukset
- Tuolla kokemuksia:
- Kyllä lähtee!!!!
Kyllä voi korjata :) Abdominoplastia...edellinen linkki ei välttämättä anna oikeaa kuvaa ko.toimenpiteestä.
Itse kävin vajaa kaksiviikkoa sitten yksityisellä leikkauttamassa alimman vatsamakkaran pois.Hinta vajaa 6000 € . Julkiselle puolelle voi olla hankalaa päästä mikäli kyseessä on vain kosmeettinen leikkaus.
Tällä hetkellä vointi on hyvä!! Ja aivan upea fiilis kun tyhjä reppu on pois kyydistä.
Kela korvauksen sain ainakin nukutuslääkärin palkkiosta suoraan kassalla.
Ei muuta kun tilaa aika plastiikkakirurgille...Siitä se lähtee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760