Kuvan laittaminen treffi-ilmoitukseen.

keskivertoa rumempi

Mitäs ihmiset täällä on mieltä siitä että kannattaako kuvan laittaminen ollenkaan? Luulisi moisen ajavan vääjäämättä pelkän ulkonäön kyttäämiseen ja lynkkaamiseen pienenkin "virheen" nähtyä toisen naamataulussa. Toisaalta ei tunnu ketään kiinnostavan kuvattomatkaan profiilit? Tilannehan ajaa siihen, että vain komeat/kauniit voivat koko järjestelmää käyttää :|.

13

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atn 22

itse en kuvaa ole laittanut mutta olen saaanut silti muutaman viestin. olen myös laittanut oma-aloitteisesti viestejä muille (kuvallisille ja kuvattomille)

ehkä kuvattomat ihmiset katsovat myös herkemmin kuvattomia profiileja?

toisaalta moni on jättänyt viestittelyt sikseen kun ovat kuvan nähneet, osa jatkaneet aktiivisemmin. siinä sitten näkee tavallaan, että ketä on oikeasti kiinnostuneet sinusta ihmisenä.

olen todennut, että ulkoinen komeus katoaa ja ruma kaunistuu kun oppii tuntemaan persoonaa. ulkomuoto alkaa näyttämään siltä kuin mitä ihminen on sisäisesti. ( sisäisesti kaunis, ulkisesti ruma ihminen näyttää kauniilta ja päinvastoin sisäisesti rtuma on myös ulkoisesti rumentunut tutustuessa.)

voit siis olla hyvinkin kaunis/komea tutustumisen jälkeen ja joillekkin jo sitä ennen (:

kauneus on aina katsojan silmissä

• kalena

Kaksipiippuinen asia: itse kannatan kuvan laittoa, vaikka se karsiikin yhteydenottoja, mutta tuskin kukaan suostuu tapaamisiin ilman kuvan saamista. Yleisesti ottaen, meillä kaikilla on erilainen maku ulkonäön suhteen, olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa siitä, että ulkonäön merkitys muuttuu, kun oppii tuntemaan toisen. Olen ollut kauhean rakastunut ihan rumiinkin miehiin, tai oikeasti tykkäänkin rumista enemmän - jostain syystä:)

Mielestäni kaikista kaunein on epätäydellinen.

• soosoo...

Voi pyhätaivas, tämä "ruma" sanan käyttö nyt pomppaa esiin joka puolella.

Kuka em. ap:lle on tehnyt analyysin siitä mihin ryhmään kuullu ? Mikäli itse hokee
        tuota kokoajan, kai sitä alkaa uskoa jo siihen, mutta ei pidä toitottaa sitä
        ääneen. Rumia ei ole, on vain ei komeita...

Suurin osa meistä on taviksia, miten se määritellään ? Yksi ex missi on
        juuri tavallisen näköinen, mutta raadin mielestä kaunis.

Minä puollan kuvan laittoa, jossain vaiheessa sellaista kuitenkin pyydetään.

• M 20

Minä kyllä ainakin lähettelen aktiivisesti viestejä kaikille profiileille jotka saavat kiinnostukseni heräämään, oli kuvaa tai ei, vaikka kyllähän se aina kivempi on että se kuva olisi jo valmiiksi. Tottakai tämä aiheuttaa dilemman että sitten yhteydenotot saattavat vähentyä roimastikkin.
      Mutta hei, kumpi on parempi = Saada muutama viesti sellaisilta, jotka ovat ihan oikeasti kiinnostuneita vai saada tuhansia viestejä sellaisilta, joita ei kiinnosta muuta kuin naarmun saaminen tai jotain muuta tähän suuntaan. Näin miehen näkökulmasta katsottuna.

• ikisinkku35

Mull on ollut kuvallinen profiili kolme vuotta. en ole saanut yhtään ainuttakaan vastausta suomalaiselta naiselta. Venäläiset naiset sen sijaan vastaavat harva se päivä. Eli jos olet ruma niin älä laita kuvaa. Minä olen ruma ainakin. Johan se vastausten määräkin tosdistaa.

• kalena

Voin lohduttaa ikisinkkua, yleensä "rumat" miehet paranevat vanhetessaan, heistä tulee karismaattisia.

Näin ollen, en usko, että sinun tarvitsee olla ikisinkku. Voithan myös ottaa venäläisen vaimon itsellesi.

• ikisinkku35

Mä haluun suomalaisen tyttöystävän, mut kiitos lohdutuksesta:)

• jokaisellejotain
        ikisinkku35 kirjoitti:

Mä haluun suomalaisen tyttöystävän, mut kiitos lohdutuksesta:)

Miksi olet noin epätoivoinen, että painotat sanaa "ruma" Jos haluut olla
        yksin, niin teet sen ihan ite, tällä itses vähättelemisellä.

• kanttura

Aina kun olen laittanut naamankuvan profiiliin tähtien keskiarvokseni on muodostunut noin 3,4. Taannoin sain peräti 1,8 keskiarvokseni, kun 50 miehet hyppäsivät rämpyttämässä ykköstä siitä hyvästä että profiilissani en hae niin vanhoja miehiä...

Sitten laitoin vaihteeksi kokokuvan. Keskiarvoni on nyt 4,4. Voinee siis päätellä että pärstä ei kiinnosta kuin keskinkertaisesti, mutta koko kroppa on kyllä. En tiedä pitäisikö tästä olla imarreltu vai ei.

Naaman kuvaa olen käyttänyt sen takia että jos joku ei pärstästäni pidä niin onhan se hyvä tietää jo ennen kuin minulle kirjoittelee että olen niin ruma lehmä että ei kannata vaivautua. Kropan kuvan pistin ihan piruuttani sen vuoksi että ei aina huvita olla se ruma lehmä.

• 11+12

Tarkoitatko, että ulkonäöllä EI pitäisi olla merkitystä silloin, kun netin kautta tutustutaan? No ei varmaan olekaan niin kauan kuin pelkästään kirjoitellaan, mutta jos parisuhde on haussa niin ilman muuta siinä pitää olla ihastunut ihmiseen eikä sen teksteihin.

Se on sitten eri asia kuka kenetkin kokee rumaksi/viehättäväksi. Ilman muuta kuva, koska mitä iloa on niistä vastaajista, joita oma ulkonäkö ei viehätä. Ei se mielipide muutu vaikka kirjoittelisi ensin puoli vuotta.

Joka tapauksessa kannattaa tavata mahdollisimman pian, koska vasta tapaaminen kertoo onko vetovoimaa molemmin puolin.

• 189

"Pieni virhe" ei ainakaan minua haittaa, jos on kiinnostava muutenkin, ei kukaan täydellinen ole, mutta kivahan se on nähdä heti, jos toinen on aivan eri maailmasta. Mitäs sitä sitten kirjoittelemaankaan. Sama homma muussakin elämässä, en hakeudu ihmisten seuraan joiden ulkonäkö ei viehätä.

• MBA79

Minä olen todennut, ettei kannata. Ainakaan naisena.

Aivan sama, miltä nainen näyttää niin samat nikit käyvät kommentoimassa vieraskirjaan samaa ylistyksen litaniaa ulkonäöstä. Ilmeisesti täällä on joku vuosia palstalla roikkuneiden raati, joka tuota harrastaa. Kumma vaan kun eivät ole vieläkään löytäneet ketään itselleen.

Sellainen tapa, että vaihdetaan kuvat tai lähetän omani heti alussa, on toiminut hyvin. Treffeille pääsy ja jopa suhteeseen saakka eteneminen ei ole jäänyt ulkonäöstä kiinni. Syvällisempään tutustumiseen tarvitaan tietysti paljon muutakin kuin silmää miellyttävä ulkonäkö, jolla voi korkeintaan herättää kiinnostuksen.

Kuvattomuudessa on sellainenkin pointti, että "liian" kaunis tai komea kuva voi saada ihan vääränlaiset ihmiset kiinnostumaan profiilista ja jotkut taas luulemaan, ettei niin hyvännäköiselle kelpaakaan yhtään tavallisemman näköinen.

Mutta jos itsetunto kaipaa kohennusta, niin kannattaa hankkia Tositarkoituksella -paketti, että pääsee laittamaan itsestään läjän kuvia jokaisesta mahdollisesta kulmasta. Tasan alkaa vieraskirja täyttyä konkareiden kommenteista, kuinka huippuyksilö oletkaan...

• rlyeh

Mitään yksioikoista vastaustahan tähän kuvakysymykseen ei ole. Itse kyllä laitoin kuvan omaan profiliini, sillä oikeassakin elämässä ensimmäinen havainto ja vaikutelma suurimmasta osasta ihmisistä tulee nimenomaan näön perusteella. Lisäksi nähdäkseni tämän nettideittailun varsinainen tarkoitus ei ole etsiä virheitä ihmisten kuvista, sellainen toiminta tuskin tekee tästä harrastuksesta mitenkään mielekästä. Yleensäkin kuvasta ja profiilista on kai tarkoitus etsiä itseä kiinnostavia ja vetoavia asioita.

Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että ensisijaisesti minua kiinnostavat kuvalliset profiilit. Jos profiilissa ei ole kuvaa, niin kirjoitukseen kannattaa paneutua sydämellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4394
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3840
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3130
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2608
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2322
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1976
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1742
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1705
    Aihe