Muistaako kukaan sellaista bändiä 90-luvulta kuin @tak? Muistan, että bändi esiintyi ainakin Passi ja hammasharja - sekä Jyrki-ohjelmissa. Miten bändille kävi, ja missähän sen jäsenet nykyään ovat? Onko kellään tietoa jäsenien nimistä?
t. Utelias Urpo
http://www.youtube.com/watch?v=qQLXs06ii4s&feature=related
Ysäribändi nimeltä @tak
6
3661
Vastaukset
- JHöjahsjxh
Se poikanen oli nimeltään Kidi ja pitänee kai vaateliikettä Helsingissä nykyään...
- 90HeLi
Heini taisi olla yksi tyttö sukunimeä en muista. Näin sen promotyttönä kampissa jossain pikku kuntosalissa. Olisi kannattanut varmaan pysyä laulamisen parissa.
- lols
no joo ois varmaan kannattanu ensin osata laulaa
- loveonhtemoon84
http://www.youtube.com/watch?v=D9vRC17JGKc&feature=c4-overview&list=UUdLvs0bI54BsZX7SR8opjUw
Aika hieno biisi tommoiseksi 90-luvun kotimaiseksi...
JS16 myös Remiksasi bändille biisejä. - serkunlapsi
Joo Kidi on mun äidin serkku, työskentelee nykyään homobaaridda, herkules tai joku... Heini asuu lahdessa nykyäön :) hahah just äiti tässä heistä puhuu
- Anonyymi
Mitähän niille muille tytöille kuuluu? Ja mitä sille bändile kävi loppujen lopuks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929