Olen ollut TomTomin käyttäjä mutta hyvän tarjouksen vuoksi sorruin Garmin nüvi 1390 navigaattoriin. Sillä on varsin omalaatuisia konsteja, joskus se suuttuu minuun ja on puoli päivää puhumatta, se ajattaa lenkkejä joiden pituus on monta kertaa suoran yhteyden pituinen lähietäisyyksillä kokeiltaessa vaikka olen valinnut lyhimmän tai nopeimman reitin autolla. On sillä muitakin kepposia ollut. Onko joku muu sortunut tuohon värkkikaluun? Onko sille taottavissa järkeä nuppiin?
Olen pari kertaa päivittänyt ohjelman ja kartatkin, heti sen ostettuani ja nyt uudelleen mutta tulos on saman suuntainen.
Navigaattorit
0
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556