Mikä biisi siinä AVA:n "rakkautta ja anarkiaa" mainoksessa on joka tulee MTV3:selta?
AVA:n mainos
10
583
Vastaukset
- haluu tietää myös
laulaaks siinä joku semmoinen mies, jolla on aika naismainen ääni.
vai onko se nainen :D
kuulostaa joltain mew:iltä, mutta tuskin on. Jos on edes sama biisi kyseessä...- ?!?
Se sun etsimä biisi on vissii World around you - Rubik
Mut se ei oo se mitä itse etsin. - SadPanda
?!? kirjoitti:
Se sun etsimä biisi on vissii World around you - Rubik
Mut se ei oo se mitä itse etsin.Tarkoitatko sitä melankolista piano-biisiä? Sen kappaleen haluaisin itsekin tietää.
- Anonyymi
jokin vanha tango se kuitenkin on
- jori666
Itse etsin naisen esittämää biisiä jonka kertosäe menee jotenkin "then i see the why i shouldnt how you see im not that nice.." sanat ei varmaan todellakaan mene noin mutta sinne päi..
- joihoi
Maria Haukaas Storeng - Too Taboo
loistava biisi! - Saaristotyttö
joihoi kirjoitti:
Maria Haukaas Storeng - Too Taboo
loistava biisi!Mistä laulun saisi ladattua mp3 soittimeen ?
- miwak0
joihoi ehtiki jo laittaa :D
- Ihanuusitäällä
Mikä biisi soi nyt tällä hetkellä AVAn sinkkuelämää mainoksessa?
- Anonyymi
mikä biisi soi makkaramainoksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691