Itse nukuin pommiin enkä ehtiny rismaan laisinkaan. Mahtaa olla sitimarkettikin kiinni. Mutta jos tässä pari alennuspottua keittäis niin kai se riittää ohjelmanumeroksi.
Illalla aiotaan mennä abc:lle !1!11!
terveisin juhannuslisko
hyvää juhannusta !1!1111
25
110
Vastaukset
- EUU
Tarkoittaako EU = Eliitin Unioni?
- alv-liskot
itse asiassa taitaa se nykyään tarkoittaa. Jos kreikka irrotetaan eurosta, niin sitten viimeistään just sitä se tarkoittaa.
- EUU
alv-liskot kirjoitti:
itse asiassa taitaa se nykyään tarkoittaa. Jos kreikka irrotetaan eurosta, niin sitten viimeistään just sitä se tarkoittaa.
Eikö EU:ssa hoideta lähinnä Eliitin, kuten suurmaanomistajien, asiaa? Muu rupusakki saa sitten jäännösmakaronit EU-ruoka-apuna.
- zorbakset maantielle
EUU kirjoitti:
Eikö EU:ssa hoideta lähinnä Eliitin, kuten suurmaanomistajien, asiaa? Muu rupusakki saa sitten jäännösmakaronit EU-ruoka-apuna.
.
Zorbakset myydään maaorjiksi
. - alv-liskot
EUU kirjoitti:
mulla on vähän sellainen käsitys, etteivät viljelijät vieläkään ole kauhean innoissaan eu:sta. Toivottavasti tilanne on muuttunut, mutta silloin ihan alussa suomalaisen maanviljelyn ominaispiirteitä ei oltu otettu huomioon. Kyllähän se vituttaa, jos jonkun direktiivin takia pitää viljellä samalla lailla kuin saksassa tai ranskassa, missä luonto on ihan erilainen.
Yksikin tuttu manasi sitä, kun joku direktiivi määrää sen kuinka paljon lehmä saa paskoa. Ja kun kaikki hänen lehmänsä paskovat enemmän. SIellä se niitä paskanäytteitä lantrasi veteen, kun eu-ukko oli tulossa näytteitä hakemaan :-D
Lyhyt vastaus: joo. Jäännösmakarooneja järsitään. Kippis!
- Lard man
HÄHÄÄHHÄÄÄH:D)
Lisko meni katsomaan kiellettyä leffaa ja oli aamulla niin pissassa, ettei ehtinyt
sittariiin laardia ostamaan.
Minullapas on laardia,vaikka muille jakaa
Tuleppas hakemaan nyt nää nää lälllälää
http://www.youtube.com/watch?v=BgGwkoz_pUM- alv-liskot
no niin, enkä edes nähnyt filmiä loppuun kun en uskaltanut katsoa. Älä nyt väitä, että olet yhtä lahjakaskin kuin Lard Man
- Lard man
alv-liskot kirjoitti:
no niin, enkä edes nähnyt filmiä loppuun kun en uskaltanut katsoa. Älä nyt väitä, että olet yhtä lahjakaskin kuin Lard Man
Nälissään oleva Lisko miettii suolet kurnien, kuinka paljon olisi saanut mässäillä Tukholman lautalla, jos olisi lähtenyt tarjoamaani matkaan.(
Tuossa pöydällä on ticketti reissuun nää nää
hmm...............lähtisinköhän tänään reissulle...........kuluisi se aika siinäkin
syödessä ja naidessa jotain uutta löytöä
Juhannukset ovat lautoilla melko rauhallisia ja ohjelmaakin
Amorélla lähti jo 8:45 kun Lisko vielä löhösi pissaisessa petisään
Isabella Lähtee 21:00........menisköhä sinne..........taxilla ehdin siihe hyvi puolessa tunnissa syömään laardia
Liskoparka notkuu palsta nälkäisenä koko Juhannuksen - Lard man
Lard man kirjoitti:
Nälissään oleva Lisko miettii suolet kurnien, kuinka paljon olisi saanut mässäillä Tukholman lautalla, jos olisi lähtenyt tarjoamaani matkaan.(
Tuossa pöydällä on ticketti reissuun nää nää
hmm...............lähtisinköhän tänään reissulle...........kuluisi se aika siinäkin
syödessä ja naidessa jotain uutta löytöä
Juhannukset ovat lautoilla melko rauhallisia ja ohjelmaakin
Amorélla lähti jo 8:45 kun Lisko vielä löhösi pissaisessa petisään
Isabella Lähtee 21:00........menisköhä sinne..........taxilla ehdin siihe hyvi puolessa tunnissa syömään laardia
Liskoparka notkuu palsta nälkäisenä koko Juhannuksen
Samoin, hauskaa juhannusta!
Mä kyllä, ihme kyllä, kerkisin kauppaan. Viime yö oli taas tosi tuskainen ja olin ihan varma että nukun iltapäivään saakka mutta einytsentään.. yhtä tavalla ne säryt haittaa aamullakin nukkumista. Ja päivällä. Ja iltapäivällä. Ja illalla.
Kauppaan meni 2.80e ja sain maitoa, riisileipää ja pari suklaalevyä. Puurolla, parilla riisikakulla ja piimällä aattelin tän jussin selvitä. Halvaksi tulee kun on ruuansulatusjärjestelmä paskana :D- alv-liskot
ai, mihin sua sattuu? Muakin sattuu, oon ihan pöllyssä leikkaukseen asti.
Vittu taas sorsitaan aamu-unisia, miten voi ennen kahtatoista olla kaikki kiinni. Ja risma täynnä kakaroita, mä en tajua miks ne ostokset pitää koko perheen voimin mennä tekemään. alv-liskot kirjoitti:
ai, mihin sua sattuu? Muakin sattuu, oon ihan pöllyssä leikkaukseen asti.
Vittu taas sorsitaan aamu-unisia, miten voi ennen kahtatoista olla kaikki kiinni. Ja risma täynnä kakaroita, mä en tajua miks ne ostokset pitää koko perheen voimin mennä tekemään.Noo.. miten sen nyt sanoisi. Leuasta alaspäin joka paikkaan. Kurkussa polttaa kun refluksitauti taas jyllää ja siitä lähetään liikkuun alaspäin. Särkyjen ja vaivojen kohteet/alueet/syyt vaan vaihtelee. Varpaat ei ole kipeät.
Olen taas joutunut vähentään ruokia joita pystyn syömään, ja tässä pohdiskelin että taitaapi lääkäriapu olla jo tarpeen. Ei voi olla tervettä jos pystyy syömään enää about 10 eri ruoka-ainetta :(
Ai sä joudut oikein leikkaukseen? Pölly varmaan auttaa hieman.. mä en saa edes sitä avuksi :(
Niin ja moni aloitti jussin vieton jo eilen, joten ei ne ole kauhean hyvässä ajokunnossa aamutuimaan. Joutuvat hakeen lisää alkomahoolia kauheassa kännikrapulassa. Sitäkin olisi voinut hieman miettiä ennenkuin tuommoisia aamuaikoja kauppaan suunnittelee ettei tosiaan pakota ihmisiä ajeleen promilleissa :/- alv-liskot
Papu.Sparrow kirjoitti:
Noo.. miten sen nyt sanoisi. Leuasta alaspäin joka paikkaan. Kurkussa polttaa kun refluksitauti taas jyllää ja siitä lähetään liikkuun alaspäin. Särkyjen ja vaivojen kohteet/alueet/syyt vaan vaihtelee. Varpaat ei ole kipeät.
Olen taas joutunut vähentään ruokia joita pystyn syömään, ja tässä pohdiskelin että taitaapi lääkäriapu olla jo tarpeen. Ei voi olla tervettä jos pystyy syömään enää about 10 eri ruoka-ainetta :(
Ai sä joudut oikein leikkaukseen? Pölly varmaan auttaa hieman.. mä en saa edes sitä avuksi :(
Niin ja moni aloitti jussin vieton jo eilen, joten ei ne ole kauhean hyvässä ajokunnossa aamutuimaan. Joutuvat hakeen lisää alkomahoolia kauheassa kännikrapulassa. Sitäkin olisi voinut hieman miettiä ennenkuin tuommoisia aamuaikoja kauppaan suunnittelee ettei tosiaan pakota ihmisiä ajeleen promilleissa :/en minä pilveä polta, kun ihan laillisia särkylääkkeitä napostelen. Lisko korjataan ruuveilla kasaan '8(
Ai se sun ruokajuttus on pahentunut. En muista kokeilitko niitä entsyymejä, mutta ne todellakin erittäin todennäköisesti auttavat. Allergiat ja muut sopimattomuudet saattavat jäädä pois, kun tilanne korjaantuu.
(Minullakin oli joskus vaihe, jolloin en voinut syödä juuri mitään. Kävin yksityisellä gastroenterologilla, joka oli perehtynyt myös vaihtoehtoisempiin hoitoihin. Ei se mikään hihhuli ollut. Teetettiin allergiatestit ja olin tosiaan allerginen melkein kaikelle, minkä tosin tiesin itsekin. Ihan ensimmäisenä sain käskyn mennä ostamaan ruuansulatusentsyymejä.) alv-liskot kirjoitti:
en minä pilveä polta, kun ihan laillisia särkylääkkeitä napostelen. Lisko korjataan ruuveilla kasaan '8(
Ai se sun ruokajuttus on pahentunut. En muista kokeilitko niitä entsyymejä, mutta ne todellakin erittäin todennäköisesti auttavat. Allergiat ja muut sopimattomuudet saattavat jäädä pois, kun tilanne korjaantuu.
(Minullakin oli joskus vaihe, jolloin en voinut syödä juuri mitään. Kävin yksityisellä gastroenterologilla, joka oli perehtynyt myös vaihtoehtoisempiin hoitoihin. Ei se mikään hihhuli ollut. Teetettiin allergiatestit ja olin tosiaan allerginen melkein kaikelle, minkä tosin tiesin itsekin. Ihan ensimmäisenä sain käskyn mennä ostamaan ruuansulatusentsyymejä.)No enhän mä tarkottanutkaan pilveä vaan pilsuja!
Juu, se on pahentunut. Ei voi oikein syödä enää mitään ilman että ei tulisi kipeäksi päiväksi kahdeksi. Jos on hyvä ja sopiva ruoka.. ei ole kipeänä kuin puoli päivää. Kyllä mä ostin niitä oliven kalliita entsyymejä mutten huomannut juurikaan mitään hyötyä. Tarvis varmaan ostaa uudestaan ja syödä maksimimäärän joka aterialla ja hieman kauemmin. Josko vaikutukset tulee sitten viiveellä.
On mullakin allergioita joka lähtöön. Sen lisäksi vastenmielisyys ruokaa kohtaan on kasvanut sellaisiin mittoihin, että kohta tarvitaan jo jotain väriterapiaa tms. Ei vaiska.. epäilisin että kyseessä on joku alitajuntainen juttu. Harva haluaa tehdä semmoista mistä tulee kipeäksi ja sillä kehitän sitten sitä ällötystä ruokaan enkä saa mitään kurkusta alas, niin ongelmat vähenee.. tai pikemminkin lisääntyy. Auttaiskohan hajuterapia!? :Dalv-liskot kirjoitti:
en minä pilveä polta, kun ihan laillisia särkylääkkeitä napostelen. Lisko korjataan ruuveilla kasaan '8(
(Minullakin oli joskus vaihe, jolloin en voinut syödä juuri mitään. Kävin yksityisellä gastroenterologilla, joka oli perehtynyt myös vaihtoehtoisempiin hoitoihin. Ei se mikään hihhuli ollut. Teetettiin allergiatestit ja olin tosiaan allerginen melkein kaikelle, minkä tosin tiesin itsekin. Ihan ensimmäisenä sain käskyn mennä ostamaan ruuansulatusentsyymejä.)Susta tulee muuten sitten entistä ehompi robo-lisko :D
- trallallaaa
Hah, mulle kävi sama juttu :D Tai en nukkunut, vaan unohdin mennä kauppaan. Iltiksen otsikoita lukiessa tajusin, et V I T T U kaupat on kii! No, kävin K-kauppahuoltikselta hakeen vähän käristemakkaraa ja Pirkka-siideriä, jee :D
- kundi.kundine
hyvää jussia.
ja hyvää jussia kaikille muilleki. - frost-free
Kyllä se varmaan tohon aikaan on kiinni onpa kumma.
Vedä itses tankoon!- <3
Kah, frostie on vielä melkein selvinpäin, eikä tullutkaan häihimme:(
Vähän olin sulhona nolona, kun ei kelloja soitetukaan.
Noh, nyt olen vapaa mies
häämusaa:
http://www.youtube.com/watch?v=vI7Gf5ku9hM
Oikein hyvää!!! Itse heräsin vasta taas ja hyvin menee paitsi kalja loppuu!!11
Papu.Sparrow kirjoitti:
Sulla on ilmiselvästi alkoholiongelma :P
No on:(
Kävin tossa alakerran äijän luonakin ja join pikkasen sen kiljua ja sammuin sen nojatuoliin. Ei sekään hyvä :)- pers--u
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Kävin tossa alakerran äijän luonakin ja join pikkasen sen kiljua ja sammuin sen nojatuoliin. Ei sekään hyvä :)Kiljuhan on persujen suosikkijuoma
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Kävin tossa alakerran äijän luonakin ja join pikkasen sen kiljua ja sammuin sen nojatuoliin. Ei sekään hyvä :)Heh heh.. perusjussia siellä näköjään vietellään. Ärrältä saa huomenna lisää kaljaa. Olettaisin näin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3475785- 775223
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484286- 523911
- 483648
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1583356Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky403102- 432259
- 492185