Miehet todella niistä stringeistä? löysin kaapista muutamia missä on kivat kimallukset, onko ne liian riettaan näköiset..
Tykkääkö
35
204
Vastaukset
Riippuu perseestä
weawery kirjoitti:
Kuinka voi ryppypeppu pukeutua seksikkäästi?
Polvimittainen hame, nuttura ja silmälasit.
- cs
En ole stringej edes kokeillut, munat ei varmaankaan mahdu sellaisiin
Siis mä löysin sellaiset mummo stringitkin! niitä ei ole kukaan koskaan käyttänyt ja on jo platinaa vuodelta 1950.
Isoäidin vanhat.weawery kirjoitti:
Siis mä löysin sellaiset mummo stringitkin! niitä ei ole kukaan koskaan käyttänyt ja on jo platinaa vuodelta 1950.
Isoäidin vanhat.Toi on siisti ajatus ... oikeesti ... meitsi heräs heti ... sulla isoäidin stringit ... 8-)
- cs
temppuilija kirjoitti:
AHAA , Leipzigissäkin on ml-palstaporukkaa:D
http://www.aijaa.com/v.php?i=000168235648.jpg
Kummat uudet vai isoäidin?Vasemmanpuolimmaiset vaikutti sellasilta, että ne olis kiva riisuu ... oikeanpuolimmaisia ei ehkä haluais riisuu pois ... 'kom sii kom saa'
Hähä! :Dtemppuilija kirjoitti:
Vasemmanpuolimmaiset vaikutti sellasilta, että ne olis kiva riisuu ... oikeanpuolimmaisia ei ehkä haluais riisuu pois ... 'kom sii kom saa'
Hähä! :DIsoäidilläsi on ollu sellainen 'lisääntyvä' maku, mistä itsekin olet todisteena. Eli noiden kahden toimivuudesta, olen niiden isoäidin stringien kannalla. Tulee sitten pikku Weaweryitäkin todistamaan, että ne oikeesti toimii ... heh.
temppuilija kirjoitti:
Vasemmanpuolimmaiset vaikutti sellasilta, että ne olis kiva riisuu ... oikeanpuolimmaisia ei ehkä haluais riisuu pois ... 'kom sii kom saa'
Hähä! :DOlisi miehen vieressä sillee kiihkeenä ja sanoisi, riisu mummon perintöasu;)
Se on muuten aitoa silkkiä ja ihan läpinäkyvää, merkki on AINO.weawery kirjoitti:
Olisi miehen vieressä sillee kiihkeenä ja sanoisi, riisu mummon perintöasu;)
Se on muuten aitoa silkkiä ja ihan läpinäkyvää, merkki on AINO.Total killer ... hei, kulta, mikä tuli?
Itse miettisin ... voi helvetti toi on tekemässä musta isoisää ...
(:Dtemppuilija kirjoitti:
Total killer ... hei, kulta, mikä tuli?
(:DMut ne on sellaset sopivan läpinäkyvät, että vartalo pääsee kyllä oikeuksiinsa niissä ... isoisäni olisi voinut olla ollut kiinnostunut sinun isoäidistäsi stringeissä ...
temppuilija kirjoitti:
Total killer ... hei, kulta, mikä tuli?
(:DYLE tarvitsee vanhoja vaatteita, jos ne veisi sinne tulisi käyttöö johonkin suomielokuvaan.
- cs
weawery kirjoitti:
Olisi miehen vieressä sillee kiihkeenä ja sanoisi, riisu mummon perintöasu;)
Se on muuten aitoa silkkiä ja ihan läpinäkyvää, merkki on AINO.Mahtoikohan se mummi raakata poslarin partveitsellä???????
temppuilija kirjoitti:
Isoäidilläsi on ollu sellainen 'lisääntyvä' maku, mistä itsekin olet todisteena. Eli noiden kahden toimivuudesta, olen niiden isoäidin stringien kannalla. Tulee sitten pikku Weaweryitäkin todistamaan, että ne oikeesti toimii ... heh.
Mun isällä oli 12 sisarusta, elossa enään 6. Ja serkkuja on aika paljon mulla sen takia.
Ja sittenhän mun isä on kuollut mutta sen identtinen veli elää vielä, ja silläkin on identtiset kaksoset ja se jääköön ikuiseksi arvoitukseksi mitä mulla on:DDD
Siis palstalle.cs kirjoitti:
Mahtoikohan se mummi raakata poslarin partveitsellä???????
Veikkaan kiitorataa.
cs kirjoitti:
Mahtoikohan se mummi raakata poslarin partveitsellä???????
Se osasi ajaa parran silleen hyvin, että mies istui parta vaahdossa ja se ajoi sellasella veitsellä sen aika hurjan näköistä.
Se näky jäi mun silmiin.weawery kirjoitti:
Se osasi ajaa parran silleen hyvin, että mies istui parta vaahdossa ja se ajoi sellasella veitsellä sen aika hurjan näköistä.
Se näky jäi mun silmiin.Se on jumalallinen tunne, kun nainen ajaa parran ... siinä kulminoituu naisen ja miehen välinen valtasuhde.
Jostain syystä parturit mielletään usein miehiksi. ;)temppuilija kirjoitti:
Se on jumalallinen tunne, kun nainen ajaa parran ... siinä kulminoituu naisen ja miehen välinen valtasuhde.
Jostain syystä parturit mielletään usein miehiksi. ;)Siis höylälläkö vai veitsellä, onko eroa?
weawery kirjoitti:
Siis höylälläkö vai veitsellä, onko eroa?
Itse arvostan tehtyä työtä ja jos sen toiselta tilaa, niin eihän siihen pitään partahöylää käytetä ... se on se rutiininomainen veitsenkäsittelytaito, mistä parturille maksetaan. 'Seuraava!'
weawery kirjoitti:
Mun isällä oli 12 sisarusta, elossa enään 6. Ja serkkuja on aika paljon mulla sen takia.
Ja sittenhän mun isä on kuollut mutta sen identtinen veli elää vielä, ja silläkin on identtiset kaksoset ja se jääköön ikuiseksi arvoitukseksi mitä mulla on:DDD
Siis palstalle.Olen vakuuttunut, että sun äitis on tykänny keikaroida stringeissä sun isän kans. Mutta olkoon se heidän ilonsa. Jokainen elää omaa elämäänsä.
temppuilija kirjoitti:
Itse arvostan tehtyä työtä ja jos sen toiselta tilaa, niin eihän siihen pitään partahöylää käytetä ... se on se rutiininomainen veitsenkäsittelytaito, mistä parturille maksetaan. 'Seuraava!'
Nyt ulos kävelee, laitoin sulle galleriaan lisäkuvan:) Ihan sellaisen yksityisen.
Öitä.
mie henkilökohtaisesti tykkään et joko nainen on täysin pukeutunut tai sit alasti, mitään välivaihtoehtoa en ymmärrä.
- cs
Kiinassa nykyään parturi kysyy, haluaako asiakas myös pikapanon
manikyriaa ja peniskysriaa :D temppuilija kirjoitti:
OK, ku alasti ollaan, puska, sänki, kiitorata vai posliini?
puska totta kai ja mitä puskempi sitä parempi
monte24 kirjoitti:
puska totta kai ja mitä puskempi sitä parempi
Mä oon ton posliinin kannalla ...
Sun puska mun posliinia vastaantemppuilija kirjoitti:
Mä oon ton posliinin kannalla ...
Sun puska mun posliinia vastaantiedän et puskat on harvinaisia luonnossa mut ei täällä :)
monte24 kirjoitti:
tiedän et puskat on harvinaisia luonnossa mut ei täällä :)
Totta turiset ... täällä niitä vilisee, kuin vilejä ... ei kun kaneja konsanaan ..
Kuten hahmotelma jo aloitti, riippuu perseestä ja strigeistä. ;-)
Aika korneja. Riippuu perseeestä.
- mä vaa
pikkarit on kivemmat ! =) ja mikä parast ni pitää olla hyvä peppu et voi olla stringit mut mielummin pikkarit !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744