NAISET, mitä mieltä?

rumpalisti

http://www.okcupid.com/profile/Kuvotus

Ok, hän säälii itseään todella paljon mutta kuitenkin osaa kertoa itsestään rehellisesti ja kiertelemättä. Oikeinkirjoitus ja kielitaito hallussa sekä siveellinen neitsytkin.
Alkaisitko seurustelemaan linkin miehen kanssa?

28

416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+5

Tajusin juuri olevani komea ja hyväkuntoinen YT-mies. Nyt vain pitää saada supliikki kuntoon. Koitahan pärjäillä.

• Älyn haamu

Olisin hyvin kiinnostunut kuulemaan naisten kommentteja aloittajan kysymykseen.

• ...

Ällöä ruveta biseuskaaliks sen takia ku ei saa naista.

• homopiireissä

tuollaisia tapauksia sanotaan "läskihomoiksi"

• rumpalisti

Käykö tällä palstalla naisia jotka tosiaan voisivat vastata kysymykseeni?
      :O

Kyllähän vissiin aika monet on biseksuaaleja riippumatta siitä saako vastakkaista sukupuolta vai ei...

• dslöafjsdkkf

Naiset on tähän aikaan juhannusta antamassa rakoa YT-miehelle. Ei ne ehdi palstalla kirjoittelemaan.

• neiti ruiskukka

Naiset ehkä ovat mielummin vastaamatta kun saavat kuitenkin kauhean haukkuryöpyn niskaansa, jos vastaus ei miellytä tämän palstan tiettyjä mieskirjoittelijoita.

• ...

Hmmm..... Ettei kuvassa vain olisi älyn haamu itse...?

• Repesin täysin

Vähänkö hävettäs edes olla tuolla "similar users" listalla... XD

Pudota painoos.
      Syö oikein, kuntoile paljon.
      Opiskele tai mee töihin.
      Hanki elämä.

• 1+11

Onko ap tämä linkissä oleva tyyppi?

• jahaha...

viimeistään itsesääli kusee ton koko deitti-ilmotuksen.. kuka muka haluu olla äitihahmo miehelleen jota täytyy koko aika lohduttaa! panettaisko? no tuskin kukaan ellei oo jotain alan fetissiä

ees pikkunen ylimielisyyden vire profiilissa on parempi ku totaalinen maahan tallattu norsunvittu-asenne :D

• Heheheheh

Tyyppi vaan yrittää olla rehellinen oma itsensä. Naisethan aina kehottaa naisettomia miehiä että pitää olla oma itsensä jne.

• 16+12

Ku vähän lukasin tota similar users listaa, niin iso osa on transsukupuolisia/ panseksuaaleja. Miksei ne vaan pane toisiaan?

• ...

Kiitos mutta ei kiitos.

• Kesäpirkko

Itsekästä sanoa, mutta jos kerta saan elämähaluisia, opintoihin kykeneviä nuoria miehiä, miksi koettaa pelastaa masennuksen syövereissä rypevä tyyppi?

Ja joo, olen itsekin ollut masentunut ja lievästi ylipainoinen, mutta ryhtymällä elämään sain itseni takaisin raiteille. Hyvä vinkki kaikille palstalaisille.

• Mee nyt vittuun /_\

"Ja joo, olen itsekin ollut masentunut ja lievästi ylipainoinen, mutta ryhtymällä elämään sain itseni takaisin raiteille. Hyvä vinkki kaikille palstalaisille."

Minä taas olin nälänhätään kuolemaisillani oleva etiopialainen, mutta ryhtymällä syömään sain itseni takaisin raiteille. Hyvä vinkki kaikille kriisialueille.

• Rehellisesti ja kiertelemättä... jos kuitenkin jättäisi ilmavaivat ja itsemurha-ajatukset vasta ekoille treffeille? Ei liikaa herkkua kerralla.

• alli manninen

Olen nainen. En rupeaisi (jos ikä passaisi ja kiinnostuksen kohteet passaisivat) NYT, koska mies on masentunut. Masennuksen syövereissä ei ole mikään hyvä hetki alkaa muodostaa suhdetta. Hoitakoon itsensä ensin kuntoon (ja olemaan oma itsensä mieleltään terveenä) ennen kuin rupeaa etsimään toista tukikepikseen/pahan olon kanavaksi/lohdukkeeksi/terapeutikseen/sadismin kohteekseen (tällä en tarkoita, että tuo mies olisi erityisesti sadistinen; tarkoitan, että jokaisessa meissä on sauma sadismille, joka saattaa putkahtaa kriiseissä esiin). Ja vaikka pyrkisikin vain tasaveroiseen, terveeseen suhteeseen, olisi hänen kumppaninaan äärimmäisen raskasta olla. Säälistä en rupeaisi, enkä kuvittelisi parantavani ketään.

• en haluisi

Olen nainen, 30 v.
      En alkaisi seurustella linkin miehen kanssa, sillä kun luin hänen elokuva- ja musiikkimakuaan, niin se ei mene ollenkaan yksiin mun kiinnostustenkohteidensa kanssa. Myöskään xboxia en pelaa.

Olen sosiaalinen, tykkään käydä harrastamassa kaikenlaista, ja tutustun aktiivisesti ihmisiin. Koen siis olevani hyvin erilainen ja erilaisessa elämäntilanteessa kuin tuo mies.

• Kadun varmaan kysymystäni, mutta... jos mies ilmoittaa muun muassa pelaavansa Xboxilla, niin onko se sinun osaltasi sitten siinä, mies jatkakoon (toivotonta) etsintäänsä?

Ylipäätään olen usein ajatellut, ettei naisella tarvitsisi olla kovin samanlainen maku musiikin ja elokuvien suhteen, vaan riittäisi että vaikka elokuvien suhteen on joitakin samoja, joista molemmat pitävät, ja sitten toisen erikoisuuksia katseltaisiin siksi, että rakastaa toista ja haluaa antaa toisen välillä kohkata omista jutuistaan. (Tai hitto, ei kai sitä kaikkea olisi pakko edes katsella yhdessä, kai sitä nyt omaa aikaa tai muiden kaverien kanssa vietettyäkin aikaa olisi).

Mutta en minä tiedä, ehkä olen väärässä, niin kuin ATM aina tietenkin on.

• Not me

Ei kiitos, en ryve itsesäälissä eivätkä harrastukset kohtaa... Eikä ulkonäkökään nappaa..

• Nörtti N

"Kadun varmaan kysymystäni, mutta... jos mies ilmoittaa muun muassa pelaavansa Xboxilla, niin onko se sinun osaltasi sitten siinä, mies jatkakoon (toivotonta) etsintäänsä?"

No itse en ainakaan pelaa xboxilla vaan tietokoneella. Retropelit on myös jees..:)

• Mukava kuulla, että on pelaavia naisia, mutta et varsinaisesti vastannut kysymykseeni. Olet varmaankin kyllä eri henkilö kuin se, jolle kysymykseni esitinkään, mutta siis tietysti muutkin saisivat vastata.

Onko sitten merkitystä sillä, millä alustalla mies pelaa? Xbox on hyihyi, PS3 on no-okei, PC on hyvähyvä? Wii on ihana?

• barbie & ken

Ihan sama kunhan ei mitään barbiepelejä pelaa.

• Ehei

Olen nainen, enkä voisi kuvitella alkavani minkäänlaiseen suhteeseen "Kuvotuksen" kanssa. Kyllä, masennus on yksi este. Olisi hyvä selvittää syy siihen että saisi asianmukaisen hoidon joka katkaisisi masennuksen.
      Ylipaino on toinen este. Se varmaan johtuu osittain masennuksesta ja siihen käytettävistä lääkkeistä (jos lääkitään), mutta myös omaa saamattomuutta.
      Iso paha este tuo pelaaminen. Kyllä itsekin joskus tietokoneella pelaan, varmaan useimmat koneen omaavat, mutta en millään tasolla katso sen kuuluvan harrastuksiini. Aikuisella ihmisellä varmasti olisi parempaakin tekemistä.
      Bi-seksuaalisuus tökkii myös, mutta johtuu varmaan siitä että olen vanhempi ja kasvaessani saanut hieman erilaisen arvomaailman. Se olisi kuitenkin ehdoton ei suhteen aloittamiselle.

• Köyhä yh-äiti

Jep jep, voisin panna jos sillä olisi rahaa.

• hyi vittu

Tämä todistaa että AT-miehet ovat kaikki hinttareita..

• lallaaaaaa

Biseksuaali ei ole sama kuin homo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe