täällä kekkosslovakiasa nykyään sakoiltetaan ja kiusataan taviksa. kahdet sakot päällä ja trafi lähettää kirjeitä että seuraavasta lähtee kortti. no eka ylinopeus tuli kun oli kiirre synnytysosastolle tarkastukseen ajoin eri reittiä kuin yleensä t-risteyksestä oikealle 60kmh, nyt tiedän että vasemmalle 50kmh. 10kmh sakot ja 2kk myöhemmin alamäessä transitti takaikkunassa kamera, 50kmh alue, ajoin 60 ja SAKOT olin matkalla synnytysosastolle POIKA syntyi 3h myöhemmin, katoin vaan noita tv-uutisia taas on kiusattu JUSSINA taviksia joilla on rahat loppu jo muutenkin. ITSE olen jo 5v sitten vaihtanut auton pienimoottoriseen autoon ETTÄ ei olisi kiusaus ajaa ylinopeutta mutta se on nykyään jo mahdotonta liian alhaisten ja vaihtelivien nopeuksin TAKIA.
liikennePOLLAREILTA määrärahat POIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VI..n RU...t
sakkoja siellä sakkoja täällä
2
<50
Vastaukset
- pakkoko oli?
Jos et olisi nyt noin hirmuisen kiivastunut, niin annan kuitenkin vinkin:
Laissa on olemassa eräs "porsaanreikä" ja lupa ajaa ylinopeutta.... pakkotila.
Jos tosiaan olit ÄITIÄ viemässä synnytykseen, niin tässä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakkotila
Jos taas ihan yksin ajelit kiireissäsi, on vika luonnollisesti ihan sinun itsesi. - halut hirveät
Ajoin eilen motarin oikeaa kaistaa norsujonossa tarkoituksella seurata kaahaajia. Kyllä monella oli mahottomat halut paahtaa. Ruuhka vain esti sen toteutuksen. Norsujono eteni 95-105 km/h. Johtuen, etä jonoa teki joku satasta mateleva. Miksei käytä rinnakaistietä?
Jepeillä uusi musta oktavia siviili kyttänä. Rekkari alkaa j..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808