Vasta muutaman kk Seinäjoen seudulla asuneena kyselen jo valmiiksi pari kysymystä koskien puolukan ja esim lakan poimimista myymistä.
1. Missä on alueen parhaimamt puolukkametsät? Itselle entuudestaan on tuttua Seinäjoki-Teuva-Virrat "kolmio" ja löytyykö tältä alueelta hyviä paikkoja?
2. Kuka/mikä/missä Seinäjoen seudulla tms ostaa edellämainittuja marjoja?
Kiitos asiallisista vastauksista.
t:kerääjä ja vaimoke.
Puolukka+Lakka alueet ja myyntipaikat.
10
5017
Vastaukset
- Jonseeredi.
Ilkassahan noita ostoilmoituksia on melkein päivittäin.
Marjapaikkoja ei kyllä neuvota ;)- Anonyymi
Pyydettiin asiallisia vastauksia
- sinne myymään
seinäjoen torilla ostaa alvarin ostaja markku koko kesän marjat ja sienistä kantarellit ja suppilovahverot.
- Helinäkeijuinen
Enhän minä sulle mun marjapaikkojani paljasta. Mulla on nimittäin vakimustikka-ja puolukkapaikat.
Ostajat ilmoittelevat lehdissä kun on marja-aika. Kauppojen pihassa ostelevat. - fggfhghhjk
2. Esim. Banderosa on yks joka ostaa marjoja http://www.netikka.net/bandedosa/yritys.html
- paras ratkaisu
tahtoo vaan olla että nämä banderosat tahtoo paremminkin ottaa vastaan marjoja puoli-ilman, itse kun myy asiakkaalle ja katsoo kulloisenkin markkina.hinnan niin silloin saa oikean hinnan. vaatii kyllä vähän enemmän työtä mutta kannattaa.
- Anonyymi
Alaanentie sen varres on hyviä paikkoja. Laskunmäkeä vastapäätä vaikka. Laskunmäentien varteen kun jättää auton, niin siitä on hyvä loikkia tien yli metsään. Myös laskunmäen takapuolella on hyviä paikkoja, mutta sinne joutuu hieman rämpiä.
- Anonyymi
Mitä jos lähtisit metsiin katselemaan ihan itse? Hä.
- Anonyymi
Ny on puolukkaa ja mustikkaa ennätysmäärät,mistä nuo LUKEn professorit niitä etsii ku niitten mukaan sato on heikko,ja tiedän että sama koskee koko maata.Tuollaisia kun keksitään niin ihmiset ei viitsi edes lähteä katselemaan,siis ne jokka ei liiku metsissä muuten.
- Anonyymi
Ei ota Bandedosa enää,konkkaan meni Sakulta jo ties monesko firma,myi viimeksi ulkomaista lihaa kotimaisena,ovet pantiin säppiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231870Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔541717- 301440
- 701116
- 521049
- 54900
- 49873
- 24864
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22855Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176847