Puolukka+Lakka alueet ja myyntipaikat.

metsäänvietie

Vasta muutaman kk Seinäjoen seudulla asuneena kyselen jo valmiiksi pari kysymystä koskien puolukan ja esim lakan poimimista myymistä.

1. Missä on alueen parhaimamt puolukkametsät? Itselle entuudestaan on tuttua Seinäjoki-Teuva-Virrat "kolmio" ja löytyykö tältä alueelta hyviä paikkoja?

2. Kuka/mikä/missä Seinäjoen seudulla tms ostaa edellämainittuja marjoja?

Kiitos asiallisista vastauksista.

t:kerääjä ja vaimoke.

10

5017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonseeredi.

Ilkassahan noita ostoilmoituksia on melkein päivittäin.
      Marjapaikkoja ei kyllä neuvota ;)

• Anonyymi

Pyydettiin asiallisia vastauksia

• sinne myymään

seinäjoen torilla ostaa alvarin ostaja markku koko kesän marjat ja sienistä kantarellit ja suppilovahverot.

• Helinäkeijuinen

Enhän minä sulle mun marjapaikkojani paljasta. Mulla on nimittäin vakimustikka-ja puolukkapaikat.

Ostajat ilmoittelevat lehdissä kun on marja-aika. Kauppojen pihassa ostelevat.

• fggfhghhjk
      • paras ratkaisu

tahtoo vaan olla että nämä banderosat tahtoo paremminkin ottaa vastaan marjoja puoli-ilman, itse kun myy asiakkaalle ja katsoo kulloisenkin markkina.hinnan niin silloin saa oikean hinnan. vaatii kyllä vähän enemmän työtä mutta kannattaa.

• Anonyymi

Alaanentie sen varres on hyviä paikkoja. Laskunmäkeä vastapäätä vaikka. Laskunmäentien varteen kun jättää auton, niin siitä on hyvä loikkia tien yli metsään. Myös laskunmäen takapuolella on hyviä paikkoja, mutta sinne joutuu hieman rämpiä.

• Anonyymi

Mitä jos lähtisit metsiin katselemaan ihan itse? Hä.

• Anonyymi

Ny on puolukkaa ja mustikkaa ennätysmäärät,mistä nuo LUKEn professorit niitä etsii ku niitten mukaan sato on heikko,ja tiedän että sama koskee koko maata.Tuollaisia kun keksitään niin ihmiset ei viitsi edes lähteä katselemaan,siis ne jokka ei liiku metsissä muuten.

• Anonyymi

Ei ota Bandedosa enää,konkkaan meni Sakulta jo ties monesko firma,myi viimeksi ulkomaista lihaa kotimaisena,ovet pantiin säppiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1870
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      54
      1717
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1440
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      70
      1116
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      52
      1049
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      900
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      873
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      864
    9. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      22
      855
    10. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      176
      847
    Aihe