oot pyllyst
rahaa otin sun hyllyst
sä pelle oot
et tiiä kelle auoot
vetäisin sua päihi
vaik mut oltas pistetty jäihi
sut heittäisin maihi
niiku ne 5 poliisia dunkkuu multa saipi
ps teen levyä iso veljen kans
mun riimit
sakke98
3
128
Vastaukset
- -.-
ja ikäs oli? äänenmurros? ja tarttet hitusen enemmän riimiä biisii, ja about 10-13 biisii levylle
- sakke98
oon 15 ja tosi hyvä ääni tai matala sillee....kamut kehunnu tosi hyväks vähä ku gabriel....on mul enemmäki biisei...
- IHANPASKAAräbääpelle
Lopeta nyt vittu hyvän sään aikana. Ei sillä tehä uraa että riimit on tasia homo/ pomo tai päihin/jäihin. Mun mielestä kenenkään ei kannattais ees harkita räpin tekemistä jos ei tiedä mikä on tuplariimi tai ei oo freestyle ollenkaan halllussa. Peace!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399