jou joo piiskatukat täs tulee mu setti!
oot pyllyst
rahaa otin sun hyllyst
sä pelle oot
et tiiä kelle auoot
vetäisin sua päihi
vaik mut oltas pistetty jäihi
sut heittäisin maihi
niiku ne 5 poliisia turpaa multa saipi
ps
ei kannata uhoo mulle irl sit....
hevi sukkaa!!!
rap-king01
6
235
Vastaukset 6
- .....
Misä tavataan?
- sakke98
asun kirkko nummel.....en hakkaa kakaroit kyl....
ps. pelkäät kuitenki.... - heqe214
hevarit on hinttei ne ei saa naisii niiku räppärit on 50sent etc....
- sAviOrF1N
Oli kyllä niin kovaa settiä että melkein pelottaa (sarcasm)
- RockOte
Ei kantsi alkaa uhoo,
jos ylikokobyysat meinaa putoo
Koko persvakos näkyy,
annat homoille täkyy. - metal4life
ps. ei kannata uhoo mulle... ketä sä yrität pelotella vitun ESjonne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121427
- 49941
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118540Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e109505Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410