Kun katsoin pankkitililleni niin yllätyin, siellä oli jotain kolme miljoonaa euroa.
Täällä on julmetusti naisia joilla olisi suhteeseen tuliaisina tuulenpyyhkimä perse. Sittenkin yrittävät valikoida.
Jos tämä ei naurata niin ei mikään. :-)
Hauskaa...
20
228
Vastaukset
- Nainen kommentoi
Sehän on mukavaa, että on hyvä mieli :-)
Tunnen aikalailla samoin. Kun ohimennen vilkaisen peiliin, tunnen hyvää oloa ja tyytyväisyyttä. Kun tarkastelen itseäni ja sisintäni, näen siellä paljon kauneutta, rakkautta, ymmärrystä, intohimoa, hyvyyttä, voimaa ja vahvuutta.
Tapaan jatkuvasti julmetusti miehiä, jotka tyrkyttävät itseään, vaikka heillä on suhteeseen tuliaisina pelkkä huono itsetunto ja tilitiedot.
Hymyilyttää, toisaalta tunnen myös sääliä.- mies kommentoi
Ihan OK.
En minäkään paha ole mutta tiedän oman arvoni ja annan arvon toisillekin. Eikä kyse ole rahasta.
Harmi että täällä on automaattisensuuri, en kirjoittanut mitään erityisen pahaa.
Jumalauta, kun kerrakin näkis naisen joka on tehnyt edes puolet siitä kuin minä, olisin ihan lääpälläni. - mies kommentoi
Lisään. Onhan täällä muitakin, tosin naisista on aika huono käsitys.
Toki mukana voi olla missejä tai tohtoreita.
http://www.youtube.com/watch?v=VS8GIqjPVHM - Nainen kommentoi
mies kommentoi kirjoitti:
Ihan OK.
En minäkään paha ole mutta tiedän oman arvoni ja annan arvon toisillekin. Eikä kyse ole rahasta.
Harmi että täällä on automaattisensuuri, en kirjoittanut mitään erityisen pahaa.
Jumalauta, kun kerrakin näkis naisen joka on tehnyt edes puolet siitä kuin minä, olisin ihan lääpälläni.Se nyt oli vitsi vaan - vaikka toisaalta joka sana kyllä ihan totta.
Se on varmaan ymmärrettävää, jokainen kai hakee kumppanistaan samankaltaista suhdetta työhön ja varallisuuteen. Itse en näe rahaa sellaisena asiana, jonka odottaisin toisen tuovan suhteeseen. Tai että se nyt siihen mitenkään liittyisi. Suhde rakentuu muista asioista. Toki kuitenkin yhteisessä taloudessa molemmat kantavat vastuunsa siitä sopimuksen mukaan.
Minä nyt vain tulkitsen sen epävarmuutena, jos ihminen kokee tarvetta tuoda esille näitä asioita. Se on huomionkääntämistä pois omasta itsestä ja omista virheistä, joiden pelkää näkyvän. Tapailin joskus muutamia kertoja miestä, joka oli älykäs ja todella hyvännäköinen kaikinpuolin, mutta totaalinen turn off lopulta sitten oli se, miten hän puhui varakkuudestaan, ilmeni varsinkin humalassa. Muuten niinkin upea mies muuttui todella vastenmieliseksi. On mielestäni myös todella kovaa toisen aliarviointia olettaa tekevänsä sillä vaikutuksen, tai että toiselle olisi sillä merkitystä. Kertoo jonkinlaisesta henkisestä kypsymättömyydestä.
Ja epävarmuus on piirre, joka ei viehätä miehessä - paitsi silloin, jos mies uskaltaa tuoda sen ilmi ja sanoa ääneen.
Millään tavalla riippumatta taloudellisesta tilanteestani minä todellakin tiedän ja tunnen voivani valikoida. Sillä perusteella, miten paljon tiedän minulla olevan annettavaa suhteeseen. - mies kommentoi
Nainen kommentoi kirjoitti:
Se nyt oli vitsi vaan - vaikka toisaalta joka sana kyllä ihan totta.
Se on varmaan ymmärrettävää, jokainen kai hakee kumppanistaan samankaltaista suhdetta työhön ja varallisuuteen. Itse en näe rahaa sellaisena asiana, jonka odottaisin toisen tuovan suhteeseen. Tai että se nyt siihen mitenkään liittyisi. Suhde rakentuu muista asioista. Toki kuitenkin yhteisessä taloudessa molemmat kantavat vastuunsa siitä sopimuksen mukaan.
Minä nyt vain tulkitsen sen epävarmuutena, jos ihminen kokee tarvetta tuoda esille näitä asioita. Se on huomionkääntämistä pois omasta itsestä ja omista virheistä, joiden pelkää näkyvän. Tapailin joskus muutamia kertoja miestä, joka oli älykäs ja todella hyvännäköinen kaikinpuolin, mutta totaalinen turn off lopulta sitten oli se, miten hän puhui varakkuudestaan, ilmeni varsinkin humalassa. Muuten niinkin upea mies muuttui todella vastenmieliseksi. On mielestäni myös todella kovaa toisen aliarviointia olettaa tekevänsä sillä vaikutuksen, tai että toiselle olisi sillä merkitystä. Kertoo jonkinlaisesta henkisestä kypsymättömyydestä.
Ja epävarmuus on piirre, joka ei viehätä miehessä - paitsi silloin, jos mies uskaltaa tuoda sen ilmi ja sanoa ääneen.
Millään tavalla riippumatta taloudellisesta tilanteestani minä todellakin tiedän ja tunnen voivani valikoida. Sillä perusteella, miten paljon tiedän minulla olevan annettavaa suhteeseen.Pakko lähteä pian...
On tämä vaikeaa, ei voi kertoa totuutta eikä voi tekeytyä varattomaksi luuseriksi, kumpikin on pahasta.
Viimeinen ihastus teki lähes olympiasuorituksen vauhdittomassa korkeushypyssä kun hoksasi kuka minä olen. - Nainen kommentoi
Pakko lähteä pian...
On tämä vaikeaa, ei voi kertoa totuutta eikä voi tekeytyä varattomaksi luuseriksi, kumpikin on pahasta.
Viimeinen ihastus teki lähes olympiasuorituksen vauhdittomassa korkeushypyssä kun hoksasi kuka minä olen.Tottakai voi kertoa totuuden. Silloin jos se jotenkin liittyy johonkin. Vaikea vain nähdä sellaista keskustelua kyllä ainakaan omalla kohdallani. En ole ollut tietoinen koskaan miesystävieni taloudellisesta tilanteesta kovin tarkasti, paitsi avomieheni kohdalla. Eikä koskaan tulisi mieleen kysyä sellaista asiaa. Ja se vain on välitön turn off, jos mies itse ottaa sen puheeksi.
Minua nyt alkoi ihan kiinnostaa, miksi itse koet tarvetta tuoda sellaisen asian esille? - Nainen kommentoi
Nainen kommentoi kirjoitti:
Tottakai voi kertoa totuuden. Silloin jos se jotenkin liittyy johonkin. Vaikea vain nähdä sellaista keskustelua kyllä ainakaan omalla kohdallani. En ole ollut tietoinen koskaan miesystävieni taloudellisesta tilanteesta kovin tarkasti, paitsi avomieheni kohdalla. Eikä koskaan tulisi mieleen kysyä sellaista asiaa. Ja se vain on välitön turn off, jos mies itse ottaa sen puheeksi.
Minua nyt alkoi ihan kiinnostaa, miksi itse koet tarvetta tuoda sellaisen asian esille?Tulee tunne, että koet itsesi olevan yhtä kuin taloudellinen statuksesi. Ja asiahan ei ole kenenkään kohdalla sinne päinkään.
Ainakaan minulle varakkuus ei kompensoi minkään toisen asian puutetta, olen kiinnostunut pelkästään ihmisestä, jos olen.
- omanapa
Katkeruutta on niin monenlaista... tämä kirjoitus tosiaan alko naurattaa :DD
- mies kommentoi
Se oli tarkoituskin.
Itse pidän aika naurettavina naisia jotka väittävät ettei raha tai älykkyys merkitse, sitten elävät loppuelämänsä toimeentulotuella
Vaihtoehto ei olisi ainakaan ollut vähemmän vastenmielinen, mutta itsehän päättävät. - Nainen kommentoi
Se oli tarkoituskin.
Itse pidän aika naurettavina naisia jotka väittävät ettei raha tai älykkyys merkitse, sitten elävät loppuelämänsä toimeentulotuella
Vaihtoehto ei olisi ainakaan ollut vähemmän vastenmielinen, mutta itsehän päättävät.Älykkyys merkitsee, raha ei. Miehen varallisuutta huomattavasti tärkeämpää on se, että mies on sinut itsensä kanssa ja tekee työkseen sitä, mistä pitää. Oli se sitten mitä tahansa. Tämä on yksi täysin rehellinen mielipide.
Älykkyyskin voi olla vastenmielistä jos se tarkoittaa sitä, että ihmisellä on tarvetta tuoda esiin tietämystään. Jotkut ajattelevat sen merkitsevän sitä. Sekin kertoo epävarmuudesta ja todellisen minuuden peittämisestä.
- Nainen kommentoi
Miten siihen katkeruus liittyi?
Se on vain positiivista, kun ihmiset on noin hyvällä tuulella :-) - omanapa
Joo, ei se liity selkeesti mitenkään - nauretaan kaikki yhdessä oikein kunnolla ja ollaan hyvällä tuulella :D
- Nainen kommentoi
No ei minustakaan.
Näinpä! Iloista päivänjatkoa :-) - m30+
Kuules hyvä mies. Ei ihmisiä osteta rahalla :)
Fiksuudellasi saisit ehkä paremmin naisia itsellesi. Mutta tosiasia on että ihmissuhteita ei voi ostaa rahalla. Ja toisaalta useimmat naiset ovat aika tyhmiä minun makuuni. En osaa ihastua naisiin jotka ovat tyhmiä ja toistensa kopioita. Se huolettomuus arkipäiväisessä ajattelussa ja muutenkin vaivaa minua erityisen paljon. - Nainen k
Jollekinhan se voi olla se sisältö, mitä suhteesta hakee. Ja saa olla.
Ihan mielenkiinnosta, mitä tarkoitat tuolla "huolettomuudella" ja miksi se vaivaa?- m30+
Se huolettomuus on sitä että osaa elää vain nykyhetkessä, eikä tee suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Toisaalta se huolettomuus tarkoittaa myös sitä, ettei analysoi kaikkea eteentulevaa kriittisesti. Ja se huolettomuus tarkoittaa sitä että keskityt vain omiin asioihisi, ja luulet että muut tekee asioita oikein sinun puolestasi (siis muualla yhteiskunnassa).
Jos on opiskellut 15 vuotta kuten minä, ja vähän kaikkia mahdollisia aloja, ja lopulta omatoimisesti, niin ne tavalliset lattaudet mitä ihmiset laukoo rupeaa tylsistyttämään tosi paljon.
Jos ei ole opiskellut niin paljon kuin minä, niin saa edes kuunnella mitä minulla on sanottavaa, yleensä ihmiset ovat vain kiinnostuneita omista tyhmistä jutuistaan. Asiapuhe varsinkin naisten kohdalla, niin se keskustelun taso on yleensä heikkoa. Esim. naiset voivat reagoida etupäässä siihen millä -sävyllä- sanot asioita, mutta eivät ymmärrä itse sisältöä mitä sanot, se voi olla heille ihan toissijaista. Se on koomista, koska se on todella alkeellista. Miksi minä haluaisin jonkun sellaisen joka ei osaa monipuolisesti jutella ja analysoida asioita, ja ehkä osaa matematiikkaa ja fysiikkaa, ja niin edespäin, kun itse sellaista arvostan.
Ensimmäisen tason torvit eivät edes kykene opiskelemaan yliopistossa, mutta siitä se vasta alkaa. Kun olet pari tutkinnon verran opiskellut niin huomaat -kuten minä- että joudut mahdollisesti oppimaan pois asioita, jotka menee ihan väärin. Kunnollisissa tieteissä, kuten fysiikassa ja matematiikassa en ole joutunut tätä tekemään, mutta heti kuin siirtyy naisvaltaisille aloille, terveys-, lääketiede-, sosiaalialalle tai myyntiin/markkinointiin, niin ne ovat ihan tuubaa kaikki, ne perusteetkin menevät ihan väärin. Ja en oikein ymmärrä mitä meille opetetaan peruskoulussakaan. Eihän siinäkään mene kuin korkeintaan puolet oikein.
Ilmatieteen laitos tosin yritti/yrittää vieläkin fuskata ilmastonmuutoksella, mutta se laitos pantiin kyllä kuriin aika nopeasti, koska luonnontieteellisellä alalla ei suvaita humpuukia. Minkäänlaista itsekritiikkiä ei löydy muilta aloilta. Ja sen vuoksi meidän pitää jo varautua tulevaan kriisiin, kun esim. pankkijärjestelmä romahtaa, ja kaikki voi mennä alta pois. Ei saa olla niin huoleton, itse ryhdyn jo suunnittelemaan omatoimisuutta, mökille esim. suunnittelen että kasvimaa olisi hyvä olla että saisi ruokaakin, jne. Lainoja ei saa ottaa missään tapauksessa, koska se ruokkii tätä järjestelmää, enkä itse ole koskaan ottanut mitään lainojakaan, vaikka omistusasunnossa asun.
Tällaiset huolettomat matkustelevat ja urheilevat naiset ovat ihan tuubaa, ei niistä ole mitään iloa, ainakaan minulle.
- cghvfgh
Ole iloinen rahoistasi, muuta et luultavasti tule saamaankaan.
- 34634364
Onneksi olkoon varallisuudestasi! Jos minulla olisi edes tuon verran rahaa, minua ei kiinnostaisi pätkääkään muut ihmiset.
- mies kommentoi
Ei kiinnostakaan.
Paitsi nämä nobeĺistit jotka haluavat uusiin projekteihin. Varallisuus kun ei tule itsestään, pitää myös tehdä töitä mistä saa mainetta.
- ....................
Rahaako sinä olet hakemassa? Vai taloudellisesti tasavertaista? No, onhan sekin yksi kriteeri, älykkääksi saati viisaaksi en menisi väittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928