Ihannemies on ihana tietenkin

jänis istui maassa

tummat hiukset, sänkileuka, suorat housut, ei koskaan verkkareita, semmonen joka osaa pukeutua kalliisti ja ostelee naisellekin kalliita vaatteita, jos tämä on työtön. Ruokkii koko perheenj a auttaa kotiaskareissa. Minusta mihene kuuluu elättää perhe, tehdä kotityöt ja muutenkin olla kotihenki.

Vaimon kuuluu nauttia olelemisesta ja palavelemisesta. Sillä nainen on herkkä laulu.

9

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitosjaheipparalla

Minulle joku nainen sanoi että olen liian vaarallisen näköinen kun vaaleat pystyhiukset... näyttää jollekin dukenukemille..

Vaarallisemman näköinen kuin auto joka ajaa päälle..

• menestyvä mies

Kyllä minulta onnistuisi perheen elättäminen ja muutkin, mutta minä en huoli naista, jolle mies kantaa valmiiksi kaiken. Minä huolin vain sellaisen naisen, joka myös itse työskentelee ahkerasti itsensä ja perheensä eteen. Rahaa minulta löytyy tarpeeksi ainakin itselleni, mutta sitä en anna muille muihin, kuin perheen yhteisiin välttämättömiin menoihin. Nainen saa hommata itse rahansa omiin menohinsa. Minä en ole mikään sellainen mies, jolla nainen maksattaa omat menonsa. Kyllä nainen saa itse hankkia rahat omiin menoihinsa, en sitä rahaa ole ilmaiseksi saanut minäkään.

• en huolisi sua

Oletpa itsekäs mies!

• menestyvä mies
        en huolisi sua kirjoitti:

Oletpa itsekäs mies!

Mitä itsekästä siinä on, jos ei halua siivelläeläjää itselleen? Kyllä se on niin, että nainen saa hankkia itse omat rahansa. En minä ole naiselle mikään rahasampo, joka ilmaiseksi jakelee rahaa kaikkiin hullutuksiin. Itse saa nainen omat rahansa hommata, niin minäkin olen tehnyt. En minä ketään rupea ilmaiseksi elättämään. Siinä oppii sitten tuntemaan rahan arvon.

Minun on pitänyt lapsesta pitäen hankkia itse omat rahani kaikkiin menoihin. Kun olin lapsi, niin vanhempani maksoivat minulle ainoastaan välttämättömät menoni. Kaiken muun sain kustantaan aivan itse.

Kyllä minä suostun rahaa lainaamaan, mutta kaikista lainauksista tehdään aina virallinen velkakirja, olipa kysymyksessä ihan kuka tahansa lainaaja. Korko on minun lainaamissani summissa sitten 100 prosenttia. Jotkut valittavat sitä kohtuuttomaksi, mutta jos puumerkkinsä paperiin lykkäävät, niin silloin suostuvat siinä paperissa seisoviin ehtoihin. Ja eihän sitä sopimusta mikään pakko ole allekirjoittaa, täysi oikeus siitä sopimuksesta on kieltäytyä. Silloin ei vain lainaa myönnetä. Tuollaisessa sopimuksessa ei siis ole mitään väärää, joten ihan turhaa valittaa sellaista kohtuuttomaksi.

Näin vanhempanikin opettivat minulle vastuullista rahankäyttöä lapsena.

Sitäpaitsi se on ihan hyvä oppia tulemaan itsenäisesti toimeen eikä olla taloudellisesti riippuvainen jostain toisesta. Elämässä kun voi yllättäen iskeä sellainen elämäntilanne päälle, että voi joutua täysin itse vastaamaan omasta taloudellisesta toimeentulostaan.

"Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä". Se on minun mottoni.

• kunnos mies ei naist
        menestyvä mies kirjoitti:

Mitä itsekästä siinä on, jos ei halua siivelläeläjää itselleen? Kyllä se on niin, että nainen saa hankkia itse omat rahansa. En minä ole naiselle mikään rahasampo, joka ilmaiseksi jakelee rahaa kaikkiin hullutuksiin. Itse saa nainen omat rahansa hommata, niin minäkin olen tehnyt. En minä ketään rupea ilmaiseksi elättämään. Siinä oppii sitten tuntemaan rahan arvon.

Minun on pitänyt lapsesta pitäen hankkia itse omat rahani kaikkiin menoihin. Kun olin lapsi, niin vanhempani maksoivat minulle ainoastaan välttämättömät menoni. Kaiken muun sain kustantaan aivan itse.

Kyllä minä suostun rahaa lainaamaan, mutta kaikista lainauksista tehdään aina virallinen velkakirja, olipa kysymyksessä ihan kuka tahansa lainaaja. Korko on minun lainaamissani summissa sitten 100 prosenttia. Jotkut valittavat sitä kohtuuttomaksi, mutta jos puumerkkinsä paperiin lykkäävät, niin silloin suostuvat siinä paperissa seisoviin ehtoihin. Ja eihän sitä sopimusta mikään pakko ole allekirjoittaa, täysi oikeus siitä sopimuksesta on kieltäytyä. Silloin ei vain lainaa myönnetä. Tuollaisessa sopimuksessa ei siis ole mitään väärää, joten ihan turhaa valittaa sellaista kohtuuttomaksi.

Näin vanhempanikin opettivat minulle vastuullista rahankäyttöä lapsena.

Sitäpaitsi se on ihan hyvä oppia tulemaan itsenäisesti toimeen eikä olla taloudellisesti riippuvainen jostain toisesta. Elämässä kun voi yllättäen iskeä sellainen elämäntilanne päälle, että voi joutua täysin itse vastaamaan omasta taloudellisesta toimeentulostaan.

"Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä". Se on minun mottoni.

Kuule et tiiä naisen elämästä mitään.
        Naisen kynnet menee pilalle jos tekee työtä tai tiskaa. Hänen kampaus latistuu, ryhti huononee, jalat väsyvät seisomisesta, ja unta tarvii ainakin 15 tuntia päivässä. Kauneusunet paikallaan 3 tuntia joka päivä.
        Uusia vaatteita olis kiva saada, vanhat on vanhat jo kahden kerran jälkeen.

Jos oot mies, alistut kohtaloosi, ja pidat naisestasi huolta.

• menestyvä mies
        kunnos mies ei naist kirjoitti:

Kuule et tiiä naisen elämästä mitään.
        Naisen kynnet menee pilalle jos tekee työtä tai tiskaa. Hänen kampaus latistuu, ryhti huononee, jalat väsyvät seisomisesta, ja unta tarvii ainakin 15 tuntia päivässä. Kauneusunet paikallaan 3 tuntia joka päivä.
        Uusia vaatteita olis kiva saada, vanhat on vanhat jo kahden kerran jälkeen.

Jos oot mies, alistut kohtaloosi, ja pidat naisestasi huolta.

"Uusia vaatteita olis kiva saada, vanhat on vanhat jo kahden kerran jälkeen."

Uusien vaatteiden ostaminen noin tiheään on jo tuhlausta. Mikään pakko ei ole niin tiheään ostaa uusia vaatteita. Koska kyseessä ei ole mikään välttämätön meno, niin nainen saa kustantaa tuollaiset menot aivan itse.

"Jos oot mies, alistut kohtaloosi, ja pidat naisestasi huolta."

Kyllähän minä pidän huolta, mutta samaan vaadin naiseltakin. Kyllä naisen on pystyttävä antamaan minulle aivan yhtä paljon, kuin mitä minä annan naiselle.

• 4w5eh

ei koskaan verkkareita, jep jep
      salille kravaatti ja silinteri hattu päähän vaimoa miellyttääkseen

• ,nm,g

No mitä? Samanlaisia vaatimuksia miehetkin täällä asettavat naisille. Aina pitäisi olla huoliteltu ja pukeutua korkkareihin, minihameisiin ja vaikka mihin epäkäytännöllisyyksiin vain miesten iloksi. Koti ja lapset täytyisi myös hoitaa kuten ennen vanhaan naisella oli tapana mutta miksi miehet eivät itse halua elää kuin 60 vuotta sitten? Eli naisen pitäisi vieläkin olla piika ja passaaja mutta mies ei silti halua elättää perhettään. Sen lisäksi että naisen pitäisi jatkuvasti miellyttää miestä kotona, hänen tulisi myös pitää huolta ulkonäöstään, tehdä kaikki kotityöt, hoitaa lapset ja käydä vielä töissäkin jossain välissä. Jos mies haluaa tuollaisen naisen niin hänen olisi sitten annettava jotain vastineeksi siitä..

• w56he5j
        ,nm,g kirjoitti:

No mitä? Samanlaisia vaatimuksia miehetkin täällä asettavat naisille. Aina pitäisi olla huoliteltu ja pukeutua korkkareihin, minihameisiin ja vaikka mihin epäkäytännöllisyyksiin vain miesten iloksi. Koti ja lapset täytyisi myös hoitaa kuten ennen vanhaan naisella oli tapana mutta miksi miehet eivät itse halua elää kuin 60 vuotta sitten? Eli naisen pitäisi vieläkin olla piika ja passaaja mutta mies ei silti halua elättää perhettään. Sen lisäksi että naisen pitäisi jatkuvasti miellyttää miestä kotona, hänen tulisi myös pitää huolta ulkonäöstään, tehdä kaikki kotityöt, hoitaa lapset ja käydä vielä töissäkin jossain välissä. Jos mies haluaa tuollaisen naisen niin hänen olisi sitten annettava jotain vastineeksi siitä..

Jopa oli pellemäisen naurettavaa hapatusta.
        Ei kannata mennä provojen matkaan ja uskoa kaikkea.

Ei kukaan halua että vaimo pukeutuu kuin lutka, ellei sitten kotona tietty kahdenkeskisiin rientoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      395
      5923
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      80
      5298
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4326
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3921
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3709
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      162
      3400
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3164
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      51
      3158
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2269
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49