Miehet ja Ihokarvat

unaware

Heijsan. Mitä mieltä olette siitä, että 16 vuotias poika poistaisi ihokarvojaan? Yleensä ajan karvojani, vaikka tiedän että siitä tulee ongelmia. Vanhempani ovat tietoisia asiasta, sillä eivät voi olla näkemättä. Siitä seuraa armoton sota minua vastaan, ja heiltä ei ymmärrystä heru minulle. He haluavat tietää minkä olen valinnut elämäni suunnaksi, jonkun naisellisuuden vai. Mielestäni miehetkin voivat ajella jos haluavat. Äitini köyhä puolustus on se, että miehet eivät ajele muutakuin partaa - ei sääristä eikä reisistä eikä muualtakaan.. Mutta minä olen nähnyt miehiä jotka ajelevat karvojansa, ja mielestäni minullakin on siihen oikeus vanhemmistani välittämättä - mielestäni asia on kuitenkin henkilökohtainen ja jokainen huolehtii omat karvansa ja asiansa ja hygieniansa. Mitä mieltä olette? Toiminko minä väärin ja poikkeavasti jos tykkään sileästä ja karvat tuntuvat epämukavilta vai toimivatko vanhemmat väärin koska he huutavat vain asiasta?

4

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma on päätöksesi

Minun mielipiteeni on se, että sukupuolesta riippumatta jokainen saa ajella karvojansa tai olla ajelematta. Naurettavaa erotella sukupuolen mukaan että kenen on soveliasta ajella vaiko ei.

• näin.se.menee

jos ja kun on sen verran ikää että karva kasvaa niin on myös tarpeeksi vanha itse päättämään mitä sen kassa tekee

• fjfykghk

Ajele pois vaan etenkin kainalot ja liialliset säärikarvapuskat. Se on kesäisin hygieenisempääkin, kun kainalokarvoihin ym ei pinty kaikki hiki. Naisena en voi kuin ihmetellä miksei useampi mies ajele karvojaan! Ja kaikille miehille suosittelen kyllä välillä kulmakarvojen nyppimistä.

Jos kärsit ajelemisen sijaan vahata jotkut karvat hiiteen, ne pysyvät kauemmin poissa eikä jatkuvasti tarvitse olla vanhempien kyttäävien silmien alla ajelemassa (sheivaamisen joutuu toistamaan parin päivän välein että jälki pysyy siistinä).

Vanhemmillasi on kyllä nyt jokin ihmeellinen vanhoillinen asenne.

• UnAware

Olen aivan samaa mieltä, että joku asennevamma heillä todellakin on.. Jotenkin ahdistavaa kun en saa kotona olla miten haluan. Äitini ehdotti, että jos välttämättä haluan, niin sääret ja reidet voidaan vahata, mutta mun tarvii miettiä sitä vielä.. Mutta tuntui pahalta, kun äitini sanoi, että hän ei tiedä mikä vaihe minulla on päällä : minkä olen valinnut elämänsuunnakseni, jonkun puoliksi mies puoliksi nainen, transu vai mikä? Kuulemma tämä on jotain identiteettiasiaa.. Paskat minä sanon! Mun mielestä miehet voi olla 100% miehisiäkin miehiä, ja ne voi silti ajella säärikarvojansa ja mitä karvojansa tahansa. Mutta äitini mielestä, MIEHILLE kuuluu karvat. Mun mielestä naurettavaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      905
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe