Absolutisti

ilmoittautukaa nimim

kiinnostaisi tätä tyttöä...
Onko täällä enempi kun baarissa?
Täältä vain puuttuvat rehelliset vastaukset.

28

299

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

      Kuvasi?

      • ilmoittautukaa nimim

        Yeah. On vähän miehinen profiili mutta livessä saattais oikea kuva miellyttää. Riippuu vähän minkänäköistä tyttöä hakee?


      • Älyn haamu
        ilmoittautukaa nimim kirjoitti:

        Yeah. On vähän miehinen profiili mutta livessä saattais oikea kuva miellyttää. Riippuu vähän minkänäköistä tyttöä hakee?

        No kaunista tietenkin.


      • Sir Von Baughen
        Älyn haamu kirjoitti:

        No kaunista tietenkin.

        Jooo,Älyn haamu on oikeasti "Älyn haamu",älä postaile mitään..


    • asdfgsad

      Älä tolle idiootille postaa mitään kuvia. Se on hullu ja stalkkaaja huorittelija.

    • 28v-mies

      Minä olen raitis, mutta en absolutisti. En ole ollut koskaan humalassa. Enintään olen yhden long drink-tölkin juonut kerralla. Vähän kuten limua on se.

    • ab

      Ihan tosi? Naiset yleensä juoksee absolutisteja karkuun...

      • ilmoittautukaa nimim

        Arvostan todella korkealle miestä joka viinasta kieltäytyy. Ihan sama vaikka läski maistuu. Itsekkin mielelläni olen juomatta.


    • ilmoittautukaa nimim

      Seuranhaulle on hyvä lähtökohta se että alkoholittomuus kiinnostaa. Laittaisin kuvallisen profiilin niin ilmoittautukaa kaikki viinattomat miehet jos ulkonäköni kiinnostaa. Luonteella ei niin väliä..?

      • .....

        En pidä alkoholista joten en sitä enää juo. Sama pätee myös kahviin ja muihin piristeisiin kuten myös sokeripitoisiin juomiin. Tietysti luonteella on väliä ulkonäön lisäksi.


    • ainaskin yksi

      alkoholi ei mun juttu - osaan puhua selvinpäinkin

      • ilmoittautukaa nimim

        Johan on markkinat. Yksi ilmoittautunut.


    • Vai niin, no mulla on ollut 2,5v raittius putki ennen tätä vuotta, mut sitten oon pari kertaa ottanut mutta siihempä se jää ei vaan oo mun juttu.

      Mutta läskiä on siis en paljoo liikuntaa harrastele...

      • ilmoittautukaa nimim

        Saanko kysyä ihan suoraan että mikä sai sut sitten ottamaan?


      • ilmoittautukaa nimim kirjoitti:

        Saanko kysyä ihan suoraan että mikä sai sut sitten ottamaan?

        No kokeilun halu, miltä tuntuu olla baarissa kännissä kun en koskaan ole aiemmin ollut. Mut totesin siitä vaan että ei oo mun juttu.


    • ergdfsf

      no pistä se profiili nikkis tänne ni käy eka kattoo et täsmääkö iät lähellekkään

    • M 20

      Absolutisti en ole mutta viinaa menee niin vähän että voisi melkeinpä minua sellaiseksi kutsuakkin. Kerros neitonen itsestäs hieman että olisi jonkin näköistä tietoa sinusta esim. missäpäin suomea asustelet, ikä ja millaiset kiinnostuksen kohteet sinulla on, että mitä tykkäät tehdä jne. Jos vaikka näillä alotettaisiin ja katotaan siitä eteenpäin.

    • vara-ananas

      Täälläkin viittaa yksi raitis mies :) Seuraa en tosin just nyt ole etsimässä.

      Ja varmasti täällä on enempi raittiita kuin baarissa. Ainakin suhteellisesti.

    • crazycyborg

      Viitisen vuotta on tullut oltua ilman ja loppuelämäkin menee absona - kiitos terveydellisien seikkojen. Eipä silti, ei tee vähääkään mieli.

    • 36568658

      Onhan meitä. Ei ole minulle mikään kuoleman asia: voin juoda alkoholia, mutta mielummin olen juomatta. Juon mielummin Pepsi-Maxia. Absolutisti nainen kelpaisi mainiosti, tosin eipä juomisella ole minulle mitään väliä.

    • Minä olen.

    • tyttonen91

      Olen absolutisti mutta naispuolinen :) Vaikka ei olekkaan mun ketju niin pistäkää viestiä jos kiinnostaa :DD

      • Jaska'

        Niin,koska olet nainen sulle pitäis laittaa viestiä ihan tost vaan. Ei tarvii niinku hirveesti panostaa tohon itsensä esittelyyn. Sanot vaan et: hei, mulla on pillu, laittakaa pojat viestiä. Vedä kuule kätees ylimielisyydessäs.


    • MlES30

      Minä olen mutta miksi ihmeessä raitis kiinnostaa? Ei se ainakaan mua juuri määritä. En tee asiasta numeroo irl.

    • Itse olen absolutisti. Olen viiniä juonut lasin viime tammikuussa, enkä sen jälkeen tippaakaan. En vaan pidä alkoholin mausta, joten tämä on sangen helppoa:) Tällä hetkellä lempijuomat on vadelmavesi, cola light, kylmä maito, hyvä kahvi ja vihreä tee.

    • UrheilullinenMies89

      Aivan absolutistiksi en itseäni voi väittää, sillä silloin tällöin alkoholia juon. Silloin tällöin tarkoittaa minun tapauksessani erittäin harvoin. Viimeeksi tervetuliaismalja ylioppilasjuhlissa ja siitä saakin mennä yli puoli vuotta taaksepäin edelliseen kertaan. Ns. kännissä en ole koskaan ollut enkä tule olemaan. Nautin elämästäni mieluummin selvinpäin.

      Absolutistiutta enemmän minua kiinnostaa naisen uskonnollisuus. Ateistia en kelpuuta, sillä itselleni kristillisyys on tärkeää. Vähäinen/olematon alkoholin kulutus on toki ehdoton plussa liikunnallisuuden ohella.

    • Mies-26

      En määrittele itseäni mitenkään absolutistiksi vaikka juonkin alkoholia todella harvoin. Syy ei ole mikään aatteellinen tms. vaan se, että en yksinkertaisesti pidä alkoholista. Ihan samalla tavalla kuin en syö silliä, koska en pidä sillistä. Toki mulla saattaa olla pari tuntia hauskaa nousuhumalassa kunnes laskuhumala iskee päälle ja seuraavan päivän krapula ei vaan mielestäni ole sen parintunnin arvoinen. Viimekerrasta on kulunut reilusti yli vuosi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      383
      2007
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      51
      1694
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      209
      1354
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      1005
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      109
      850
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      832
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      776
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      690
    Aihe