Olen seurustellut yli kaksi vuotta muutaman vuoden nuoremman naisen kanssa. Meillä on tosi läheinen ja hyvä lämmin suhde, emme ole vielä muuttaneet yhteen. Minua vaivaa suhteessani eräs asia, nimittäin naisen tytär joka lähentelee minua. Kun olen ollut naisystäväni luona, tytär kulkee siellä usein vähissä vaateissa. Hän ottaa aurinkoa talon takapihalla ja asettuu usein esille olohuoneen ikkunan eteen. Tyttärellä on tosi pienet ja läpikuultavat bikinit joita hän käyttää myös sisällä liikkuessaan. Toisinaan hän käyttää tiukkaa jumppa asua ja tekee erilaisia jumppa liikkeitä, olohuoneessa kun katson televisiota tai selaan siellä lehtiä. Naisystäväni ei ole asiasta, tyttärelleen maininnut mitään tai hän ei ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Tyttärellä on kiva ja mukavan tuntuinen poikaystävä, jonka kanssa tulemme hyvin juttuun. Hänen ollessa paikalla tytär pukeutuu kunnolla ja hän myös käyttäytyy normaalisti. Pelkäänkin nyt kun poikaystävä lähtee armeijaan, kuinka tytär silloin käyttäytyy. En myöskään ole uskaltanut olla yötä, naisystäväni luona koska pelkään että tytär, liikuskelee myös iltaisin tai yöllä vähissä vaatteissa. Minä olen joutunut siksi keksimään, erilaisia syitä naisystävälleni. Hän on kyllä ollut luonani usein myös yötä jos hän on pystynyt jäämää. Olemme ajatelleet vuokrata kesämökin, heinäkuussa naisystäväni kanssa. Mutta minua myös pelottaa tyttären käyttäytyminen sielläkin joten emme ole sitä vielä vuokrannet. Kysyisinkin miten tilanteeseen pitäisi puuttua, kun en haluaisi pilata naisystäväni kanssa, alkanutta tosi hyvää suhdetta. ? On muilla ollut samanlaisia kokemuksia tytär tai poika puolen lähentelystä.?
Naisystäväni tytär lähentele minua.
12
1902
Vastaukset
- MiehetOnPervoja
Päinvastoin, tämä tyttöhän kohtelee sinua kuin kohtelisi isäänsä - ei-mitenkään-seksuaalisena-uhkana-tai-muutenkaan, ja miksi pitäisikään, sinä olet ilmeisesti yli 20v häntä vanhempi ja äitisi kanssa kimpassa, joten jos tyttö on avoin niin voi olla että hyväksyy sinut potentiaalisena perheenjäsenenä. Katsoppas sanakirjasta mitä sana 'lähentely' tarkoittaa.
Sinä olet vain pervo. Tarkoitan siis sika. Eikun siis mies.
Et tee yhtään mitään muuta kuin pyyhit nuo idioottimaiset kuvitelmat omasta mielestäsi ja jos tyttö oikeasti yrittää jotain (tyyliin ehdottelee tai tulee vähissä vaatteissa hinkkaamaan sinua selkeästi ehdottelevaan sävyyn) niin sanot ankaralla äänensävyllä suorat sanat ja sen jälkeen kerrot siitä tämän äidille. - 12+19
Ei tossa taida ihan lähentelystä olla kyse. Olet varmaankin kiusaantunut kun nuori nainen pyörii silmien edessä vähissä vaatteissa, mutta eihän hän nyt sua ilmeisesti ole mitenkään lähestynyt??
Voithan kehoittaa asiallisesti pukemaan enemmän päällensä, mut ihan normaalia huomauttaa sellaisesta. Eihän muutkaan kai kalsareissa/alusvaatteissa heilu kotona. Nuorisolla nyt vaan on omat tapansa mutta aikuinen voi huomauttaa asiasta. - hättäh
Mitä sitten?
Ehkäpä on tottunut kotonaan kulkemaan vähissä vaatteissa ja jumppaamaan olohuoneessa. Tuskin sitä sinun takiasi tekee.- miurmaur
Miekin jumppaan olohuoneessa ja jos joku tulee kutsumaan sitä lähentelyksi niin potkaisen asunnosta ulos siksi aikaa että olen saanut jumpattua - enpähän pääse lähentelemään *kjeh kjeh*
- Mies saunan jälkeen
Puhas mies
Minäkin tykkään jumpata saunan jälkeen pelkässä pyyhkeessä... joskus vain naisystäväni puuttuu siihen varsinkin jos pyyhe putoilee kun hänen tyttäret (17, 18 ja 20) ovat näkemässä!
Minusta ihan ok - fkpkå
Samaa mieltä edellisen kanssa.Mun mielestä tollanen käyttäytyminen osoittaan vaan sen,että tää tytär on hyväksyny sut heidän perheeseen ja perheenjäseneks erittäin hyvin,kun kerran pystyy olemaan sunkin läsnäollessas aivan kuin kotonaan.Ja kai sitä nyt jokainen saa omassa kodissaan kulkea vähissä vaatteissa,kylpytakissa,bikineissä..tai vaikka alasti,jos siltä tuntuu,vaikka pitäähän sitä tietysti osata ottaa muutkin huomioon..
Mutta nyt tosiaan unohdat tollaset lähentelyepäilyt,ja keskityt ihan omiin juttuihis,etkä ole huomaavinaankaan sitä likkaa,vaikka kuinka hyppis siel vähis vaatteis.Ja jos et ole huomaavinaskaan häntä,niin kyllä se alkaa sitten sun huomiotas jollain tavoin kärttämään,ja silloin on vasta aihetta epäilyyn,että se jotain tosissaan yrittäis..Mutta ei sekään välttämättä vielä tarkoita sitä,että se yrittäis sua jollain tavoin liehitellä,vaan voihan olla,että se haluaa vaan sun huomiotas,jos et ole sitä muutoin juurikaan huomioinut,siis jutellut tai ylipäätään tutustunut ollenkaan tähän tyttäreen.
Uuden kumppanin lapsiin kannattaa aina yrittää luoda hyvät välit,niin ei hierrä sitten omaa suhdettannekaan ainakaan sellainen asia :) Mut eihän sille sitten tietystikään mitään voi,jos lapset on oikukkaita,eivätkä ole halukkaita minkäänlaiseen yhteisymmärrykseen (jos nyt puhutaan siis vähän isommista, yli 12v. lapista).Mutta parhaansa kannattaa kuitenkin aina ensin yrittää :) - Dino S.
Kymmenkunta vuotta sitten minulle kehkeytyi puolivahingossa suhde 16-vuotiaaseen naapurintyttöön. Olin yli tuplasti tytön ikäinen tuolloin. No, sitten tuli tehtyä aina tikusta asiaa ja kohta tytön eronnut äiti, joka oli muutaman vuoden itseäni vanhempi, luuli minun olevan kiinnostuneen hänestä. Äiti tuli sitten eräänä iltana ovelle sievässä laitamyötäisessä ja pakkohan se oli päästää sisään kahville. Se oli hyvin kiusallinen tilanne, kun nainen alkoi hieroa reittäni ja pyysi minua hieromaan jalkojaan. Ongelmaani ei helpottanut lainkaan se, että tyttären kauneus ei ollut sattumaa vaan geeniperintöä eli äitikin oli varsin puoleensavetävä.
No, tapahtui kaikenlaisia asioita ja lopulta asian todellinen luonne paljastui äidille tämän vakoiltua tytärtään. Tilanne oli vähintään perin ikävä. Lopputulos oli se, että päätin muuttaa pois taloyhtiöstä pika pikaa.
Tytärtä olen nähnyt aina silloin tällöin. Tytär ei ole tapaamisistamme äitille kertonut. Äiti varmaan tappaisi minut. - Cessan
Oma isäni, 66vee, on rakastunut äitini siivoojatyttöön, joka on 23 vee...Itse olen 31vee ja äitini 65vee.
Ikä on toisaalta vain numero mutta minä en esim. kiinnosta ollenkaan mitään alle 25-vee poitsuja.Naisen kuuluu olla nuori mutta mies saa rauhassa "kypsyä"...=D - neuvoja.
Sanoisinpa, että älä kiinnitä huomiota tyttöön silloin, kun hän kulkee vähissä vaatteissa. Silloin, kun on kunnolla pukeutunut, voit jutella hänen kanssaan. Jos hän menee pitemmälle, voit kohteliaasti sanoa, että et ole kiinnostunut.
- Provomagneetti
Olen samaa mieltä, että tuossa ei ole kyse lähentelystä eikä edes tahallisesta kiusoittelusta, koet sen vain niin. Pelkäätkö, että et pysty hillitsemään itseäsi?
Tosin teinitytöillä on joskus tapana provosoida vanhempia miehiä esittelemällä itseään. Omalle kohdalle tällainen sattui viimeksi pari viikkoa sitten uimarannalla. Seisoskelin laiturilla vahtimassa uimassa olevaa poikaani, kun vedestä nousi arviolta 15-vuotias, hyvän rintavarustuksen omaava tyttö. Taisin katsoa hänen varustustaan hieman liian pitkään, jolloin tyttö tuli laiturille aivan eteeni puristeli ihan estotta vedet pois rintsikoiden toppauksesta ensin rintojaan vasten painellen, niin että nännit pullahtivat ulos valitellen, kuinka märät toppaukset tuntuvat inhottavalta. Lopuksi hän viimeisteli operaation rinnat kokonaan paljaana. Laiturilla ei ollut muita ja hän tuli tekemään kuivausoperaationsa alle alle metrin päähän minusta selvästi ihan tarkoituksella. Muutaman sanan vaihdoimme ja hän poistui kevereidensa seuraan ilkikurisesti hymyillen. En tuosta pahemmin kiusaantunut, vaikka näkymät olivat aika kutkuttavat. Vähän vastaavia tilanteita tulee eteen silloin tällöin. Mitäpä siinä mies muuta voi, kuin nauttia maisemista. Pidemmälle ei kannata mennä.- Kalle Pertti
Tuo osoittaa, että joillain tytöillä on vahva halu paljastella itseään.
- Pervotutka
"On muilla ollut samanlaisia kokemuksia tytär tai poika puolen lähentelystä.? "
Viimeinen virke paljasti AK:n olevan pervo provo, joka etsii tosikertomuksia runkkailumielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891