kun täällä on teitä "asiantuntijoita" aiheesta ja jopa miehiä jotka nimittää itseään ATM:iksi niin olisi kiva kuulla mitkä ominaisuudet miehessä luistaa miehen siihen asemaan parisuhdemarkkinoilla että naista on hyvin hankala tai lähes mahdoton löytää?
Ei varmaankaan puhuta mistään yksittäisestä ominaisuudesta vaan useamman ominaisuuden "summasta".
Mitkä ne voisivat olla?
ATM:iä yhdistävät piirteet
15
162
Vastaukset
- ATM asiantuntija
Sosiaalinen avuttomuus.
- Listaaja Lasse
Ok.
Mitä tämä mielestäsi tämä "sosiaalinen avuttomuus" pitää sisällään?
Voiko joku joka EI OLE sosiaalisesti avuton olla ATM? - ...................
Listaaja Lasse kirjoitti:
Ok.
Mitä tämä mielestäsi tämä "sosiaalinen avuttomuus" pitää sisällään?
Voiko joku joka EI OLE sosiaalisesti avuton olla ATM?mies ei ole sosiaalisesti hyväksytty muiden jäsenten keskuudessa. Syitä voi olla monia. Kyse ei ole mistään sosiaalisista taidoista vaan sosiaalisesta hyväksynnästä.
- yksi ATM
Ei ole ominaisuuksia, jotka yhdistäisivät 100% varmuudella kaikkia ATM:iä. Jotain juttuja kuitenkin on, jotka ovat ATM-populaatiossa yleisiä. Jos niitä piirteitä listaa, niin useimmilla ATM:illä on ainakin joku piirre siitä listasta.
Näitä piirteitä ovat esimerkiksi:
- usko tasa-arvoon ja naisten oikeuksiin, joka sittemmin romahtanut, kun ATM on nähnyt millaisia tyranneja naiset palkitsevat seksillä
- edellisen tasa-arvoajattelun takia liian kohtelias käyttäytyminen naisia kohtaan
- jotain vikaa ulkonäössä, läski tai lyhyt tai ruma naama tai kaljuuntuminen nuorena tai muuta sellaista
- asperger-tyylinen käyttäytyminen, huono sosiaalinen lukutaito
- yksinäisyys
- erilaisuus verrattuna valtavirran lätkäjätkä-naistenmiehiin
- toisaalta ei tarpeeksi boheemisti erilainen, ei mikään kohtalokas taiteilijapersoona
- kiusaaminen teini-ikäisenä ja arvet siitä
- siskottomuus, eli elänyt lapsuutensa ja nuoruutensa ilman tyttöjen seuraa
Siinä nyt ainakin muutama. Listaa lukiessa kannattaa pitää mielessä, että nuo eivät koske kaikkia ATM:iä. Kaikki ATM:t eivät ole kaikkea mitä tuossa listassa on. Sen sijaan useimmilla ATM:illä on vähintään pari listassa mainittua ongelmaa. Itsellänikin on yli puolet tuosta listasta. - Totisesti ATM
Ujous vastakkaisen sukupuolen kontakteissa on ominaista ATM:lle
Yksi ATM listasi aika hyvin tärkeimmät.
ATMkin voi menestyä naismaailmassa jos kiertää vähän muailmaa ja näkee vertaamalla kuinka "hyviä jätkiä" suuri osa suomalaisista naisista on. Se laskee suominaisen kurssia ATMn silmissä tavalliseksi kuolevaiseksi. Lisäksi maailmalla oppii että hyvin perheestään huolen pitävät miehet ovat korkeassa kurssissa muualla kuin Suomessa. Sitten kun pätäkkää kertyy vähän takataskuun ja puolisko löytyykin muualta niin suominaista alkaa ottaa päähän. He sitten suuntaavatkin tiettyyn suuntaan hakemaan tosimiehiä musulmaaneista ja kaikki on lopulta tyytyväisiä, paitsi veronmaksajat, kun maksavat niiden työttömien musulmaanien KELAtuet. - M 20
No mitä olen ymmärtänyt niin ATM on tälläinen:
- Lähestulkoon uusavuton naisten kanssa
- Ei ole koskaan naisilta naarmua saanut
onhan niitä muitakin mutta koska en niistä ole satavarma niin jätän ne sanomatta. - Sir Von Baughen
Niin,itse näen nämä itsensä ATM luokkaan luokittelevat vastuutttomiksi inisijöiksi.ATM on sitä mieltä että kaikki mikä elämässä menee pieleen on muiden syy ja liikkaa on turha yrittää koska on kuolevainen.Nämä jutut voi poimia muista aiheista,itseään ATM mieheksi tituleeraavat ovat nämä itse sanoneet.
Eli yhteiskunnallista pohja sakkaa jotka eivät yritä mitään koska se on kuitenkin turhaa.Niin,ja ATM:lle myös tärkeätä muistuttaa kaikkia etteivät saa PILLUA.Se on kaiken alku-ja juuri,pillun saanti.Ilman sitä,mies ei ole mitään koska elämässä ei ole mitään.
Mielestäni näiden vässyköiden ininä ei ole kenenkään kuulemisen arvoista koska eivät tee asioille mitään.Syyttävät vain muita siitä,eivätkä toimi asioiden eteen.
Kuitenkin uskon että jokainen voi tehdä elämästään sellaisen kun haluaa,se ei ole välttämättä helppoa mutta jokainen onnistuu jos niin haluaa.
Jotenka näen koko luokittelu idean teenäisenä paskana jolla selitellä asioita.
Näin minä näen ATM:ät ja koko luokittelun.Kiitos,olen puhunut.- Joo uskotaan
Olipas ininää, hyttysmiehen ininää. Onkohan sulla yhtä ohut pistin kuin hyttysellä?
Mitenkähän paska sun elämäs on jos sun pitää inistä siitä että joku valittaa omasta elämästään?
Todennäköisesti kaikkein kuonakerrosten alin inisijä. - Sir Von Baughen
Joo uskotaan kirjoitti:
Olipas ininää, hyttysmiehen ininää. Onkohan sulla yhtä ohut pistin kuin hyttysellä?
Mitenkähän paska sun elämäs on jos sun pitää inistä siitä että joku valittaa omasta elämästään?
Todennäköisesti kaikkein kuonakerrosten alin inisijä.joooo,jollain taisi kalahtaa mun teksti aika kohilleen...
Mieti tota yön hiljaisina hetkinä... - Joo uskotaan
Sir Von Baughen kirjoitti:
joooo,jollain taisi kalahtaa mun teksti aika kohilleen...
Mieti tota yön hiljaisina hetkinä...Paskan marjat osunut lähellekään.
En vain käsitä jotain vitun tyyppiä jolla on aihetta inistä siitä että joku valittaa huonoa naisonneaan jossain.
Sitten ei jätkä osaa edes lukea mistä aiheesta ketju on tehty vaan tulee sinne inisemään kuin itikka joka kulkeutuu ikkunan raosta ihan vain sen vuoksi että pääsee inisemään.
Ihan perussettiä sinulta arvailuineen että osui muka kohdilleen joltain oikealta luuserilta.
Mieti sitä surkea loppuelämäsi. - Sir Von Baughen
Joo uskotaan kirjoitti:
Paskan marjat osunut lähellekään.
En vain käsitä jotain vitun tyyppiä jolla on aihetta inistä siitä että joku valittaa huonoa naisonneaan jossain.
Sitten ei jätkä osaa edes lukea mistä aiheesta ketju on tehty vaan tulee sinne inisemään kuin itikka joka kulkeutuu ikkunan raosta ihan vain sen vuoksi että pääsee inisemään.
Ihan perussettiä sinulta arvailuineen että osui muka kohdilleen joltain oikealta luuserilta.
Mieti sitä surkea loppuelämäsi."Paskan marjat osunut lähellekään.
Mieti sitä surkea loppuelämäsi."
Wau,mahtavaa verbaliikkaa;"inisemään kuin itikka" tai"mieti sitä surkea loppu elämä" *reps*
Siis mähän kerroin vain oman näkemyksen ATM mies käsitteestä.Se on ihan sallittua,vielä kun otsikko on "ATM yhdistävät tekijät".
Ja tämän kuvan missä ATM on muutenkin yhteiskunnallinen luuseri on antanut ihan tämän palstan ATM miehet itse.Jossain joku mm.mainitsi ettei kannata yrittää liikaa koska on kuolevainen.Ja tämä koski siis ihan yleisestikin elämää.
Minkä minä voin sille että jotkut ovat vain niin reppanoita ettei niistä ole muuta kuin inisemään.Ja sinä taidat kuulua heihin,kerran otat näin tunteella.
Itse en onneksi kuulu.Minulta löytyy muutaman vuoden vanha BMW 530 tallista,asun uudessa rivitalossa,palkka on kohtalaisen hyvä ja naisiakin saa kun lähtee vain ovesta ulos.
Eli elämä ihan vallan mallillaan otettaen huomioon että täytin juuri 26v.
Nämä inisijä luuserit,ATM miehet taitaa olla enemmänkin sillä suunnalla. - Pikkupoju inisee
Sir Von Baughen kirjoitti:
"Paskan marjat osunut lähellekään.
Mieti sitä surkea loppuelämäsi."
Wau,mahtavaa verbaliikkaa;"inisemään kuin itikka" tai"mieti sitä surkea loppu elämä" *reps*
Siis mähän kerroin vain oman näkemyksen ATM mies käsitteestä.Se on ihan sallittua,vielä kun otsikko on "ATM yhdistävät tekijät".
Ja tämän kuvan missä ATM on muutenkin yhteiskunnallinen luuseri on antanut ihan tämän palstan ATM miehet itse.Jossain joku mm.mainitsi ettei kannata yrittää liikaa koska on kuolevainen.Ja tämä koski siis ihan yleisestikin elämää.
Minkä minä voin sille että jotkut ovat vain niin reppanoita ettei niistä ole muuta kuin inisemään.Ja sinä taidat kuulua heihin,kerran otat näin tunteella.
Itse en onneksi kuulu.Minulta löytyy muutaman vuoden vanha BMW 530 tallista,asun uudessa rivitalossa,palkka on kohtalaisen hyvä ja naisiakin saa kun lähtee vain ovesta ulos.
Eli elämä ihan vallan mallillaan otettaen huomioon että täytin juuri 26v.
Nämä inisijä luuserit,ATM miehet taitaa olla enemmänkin sillä suunnalla.Eipä tee vaikutusta. Autosta on vain vaivaa ja kuluja, kerrostalossa on paljon mukavampaa asua ja jos ne naisesi ovat suomalaisia, niin ne ovat rumia.
Että vedes vähän parempaa settiä pöytään jos luulet tekeväsi elämälläsi jotain vaikutusta. - Sir Von Baughen
Pikkupoju inisee kirjoitti:
Eipä tee vaikutusta. Autosta on vain vaivaa ja kuluja, kerrostalossa on paljon mukavampaa asua ja jos ne naisesi ovat suomalaisia, niin ne ovat rumia.
Että vedes vähän parempaa settiä pöytään jos luulet tekeväsi elämälläsi jotain vaikutusta.Niii,köyhän ja kateellisen puhetta tuollainen yleensä on.
Eikä mun tarvitse esittää tai todistella mitään kenellekään,kohan nyt vaan totesin.
Ja olet vissiin taas laskenut verbaalisen puolesi irti"pikkupoju inisee" ,jep...
Mä en oikeestaan tajua miksi mä edes vastailen sulle koska ei sulla ole oikeasti mitään sanottavaa tai mitään perusteluja.Sä koitat provoilla joillakin "itikka" jutuilla.
Eli,kuten aikaisemmin sanonut;verbaliikka "kohdallaan".
- miesmiehille
Unohdatte yhden mielestäni tärkeän kategorian:
Alhaisimmat -Alatason Miehet = A-ATM
Eli säälittävien kitisijöiden ryhmän säälitävimmät kitisijät.
Atm- olet heti jos alat itseäsi tai muita miehiä kutsua kyseisellä nimityksellä.- miesmiehille
OLEN SIIS A-ATM.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959