erittäin läheinen delppaa muutaman päivän sisällä. Laajalle levinnyt maha/vatsa/suolistosyöpä.
Tempaus on nopea ja kivuton.
Loppuun pari aforismia - elämä on ihmisen parasta aikaa - ja toinen - ihminen syntyy ja kuolee yksin.
Nasse tässä terve!
6
140
Vastaukset
- Rukoilkaamme
Sellainen se on jumalattoman kohtalo, ei kun nirri pois eikä tietoakaan ikuisesta elämästä. Ateistia kuolema vituttaa.
Toista se on uskovaisella.
Eipä tuo näytä maallinen tiede sitten paljon aikaan saaneen. Vaan mitäpä siitä tulee ilman Herran siunaavaa kättä. Pelkkää ateistista törttöilyä ja hitonmoinen kasa ruumiita. Niin aina. Välillä tarvitaan piikkilangat ympärille, välillä vaan jalkapallostadioni. Yhtä nerokasta on ateististien toimintaa aina vain.- TiJaKu
''Ateistia kuolema vituttaa.''
Sinua taitaa tämä elämä vituttaa, kun noinkin pahantuulisia viestejä olet tuottanut. - Rukoilkaamme
TiJaKu kirjoitti:
''Ateistia kuolema vituttaa.''
Sinua taitaa tämä elämä vituttaa, kun noinkin pahantuulisia viestejä olet tuottanut.Olen Kristittyt ja Juhannus on ankeaa, koska silloin ei ole Jumala juhnlaa
- Rukoilkaamme
Rukoilkaamme kirjoitti:
Olen Kristittyt ja Juhannus on ankeaa, koska silloin ei ole Jumala juhnlaa
Kaikkea kanssa, jumalaton ateisti sinä olet. Kunnon kristitty osaa sentään kirjoittaa omaa äidinkieltään, muuten ei pääse rippikoulusta läpi.
Kuuluuko koulupinnauskin pakollisena ateismiin?
- Jaa Kop
Joo.Lähtöhän meille kaikille tulee,tavalla tai toisella.Siitä huolimatta,olet muuten ällistyttävän hyvän näköinen nainen.
- 18+7
"erittäin läheinen delppaa muutaman päivän sisällä. Laajalle levinnyt maha/vatsa/suolistosyöpä."
Voimia sinulle kestää nämä muutamat päivät!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634