erittäin läheinen delppaa muutaman päivän sisällä. Laajalle levinnyt maha/vatsa/suolistosyöpä.
Tempaus on nopea ja kivuton.
Loppuun pari aforismia - elämä on ihmisen parasta aikaa - ja toinen - ihminen syntyy ja kuolee yksin.
Nasse tässä terve!
6
135
Vastaukset
- Rukoilkaamme
Sellainen se on jumalattoman kohtalo, ei kun nirri pois eikä tietoakaan ikuisesta elämästä. Ateistia kuolema vituttaa.
Toista se on uskovaisella.
Eipä tuo näytä maallinen tiede sitten paljon aikaan saaneen. Vaan mitäpä siitä tulee ilman Herran siunaavaa kättä. Pelkkää ateistista törttöilyä ja hitonmoinen kasa ruumiita. Niin aina. Välillä tarvitaan piikkilangat ympärille, välillä vaan jalkapallostadioni. Yhtä nerokasta on ateististien toimintaa aina vain.- TiJaKu
''Ateistia kuolema vituttaa.''
Sinua taitaa tämä elämä vituttaa, kun noinkin pahantuulisia viestejä olet tuottanut. - Rukoilkaamme
TiJaKu kirjoitti:
''Ateistia kuolema vituttaa.''
Sinua taitaa tämä elämä vituttaa, kun noinkin pahantuulisia viestejä olet tuottanut.Olen Kristittyt ja Juhannus on ankeaa, koska silloin ei ole Jumala juhnlaa
- Rukoilkaamme
Rukoilkaamme kirjoitti:
Olen Kristittyt ja Juhannus on ankeaa, koska silloin ei ole Jumala juhnlaa
Kaikkea kanssa, jumalaton ateisti sinä olet. Kunnon kristitty osaa sentään kirjoittaa omaa äidinkieltään, muuten ei pääse rippikoulusta läpi.
Kuuluuko koulupinnauskin pakollisena ateismiin?
- Jaa Kop
Joo.Lähtöhän meille kaikille tulee,tavalla tai toisella.Siitä huolimatta,olet muuten ällistyttävän hyvän näköinen nainen.
- 18+7
"erittäin läheinen delppaa muutaman päivän sisällä. Laajalle levinnyt maha/vatsa/suolistosyöpä."
Voimia sinulle kestää nämä muutamat päivät!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117