Miltäs tuntuu?

Jussia!

Juhannuspyhä... perheet juhlivat keskikesän juhlaa. Kakkoset odottavat vuoroaan... tähteitä. Minäkin voisin olla samassa tilanteessa... kaivata... istua ja miettiä "rakastani".... mitä hän tekee... mitä HE tekevät... Mikä kohtalo! Mutta oma on valinta. Hyvää pyhän jatkoa!

14

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .minttumaarit.

Miksi käyt täällä tuollaista höpisemässä, kun kerran olet valinnut "oikein" etkä siis haikaile kenenkään perään? Vai eikö sinulla olekaan asiat niin loistavasti kuin haluat avauksellasi antaa ymmärtää? Eihän sinua pitäisi kaiken järjen mukana USKOTTOMUUS-palstan asiat liikuttaa?
      No varmaan olet "ohikulkumatkalla", kuten minäkin - sillä erotuksella, että minä olen eronnut jokin aika sitten miehen uskottomuuden jälkeen, sinä taas... Olet jotain muuta....

• Jussia!

Sana on vapaa, palstat ovat avoimia. Jokaisella on oikeus käydä joka palstalla mielen mukaan. Pysy aiheessa. Onhan se hyökkäys paras puolustus mutta ei se muuta asioiden laitaa. Kenelläkään ei ole velvollisuutta sinulle selitellä omia olosuhteitaan. Jatka matkaasi, "ohikulkija". Minä poikkean tänne ihan mielenkiinnosta miten ihmisjärki pettää. :)

• olet suuri häviäjä

Juhannus ei ole sen kummempi juhla kuin mikään muukaan vkloppu. Ainakaan minulle, koska olin kauan pois Suomesta.
      Kysymys sinulle:
      Miltä tuntuu olla petetty, rakastamaton aviovaimo, joka on tietoinen siitä, että jos teillä ei olisi sitä pienentä lasta, olisi miehesi ajat sitten jo jättänyt sinut?Koska mies on kuitenkin omasta lapsuudestaan saanut kokemuksen, että isä asui poissa, niin hänelle on hirveän vaikeaa tehdä sitä omalle lapselleen, koska tietää, että jos hän olisi onnenlisena rakkaansa, elämänsä suurimman rakkauden kanssa, sinä olisti siitä niin katkera, että et antaisi lapsia hänelle niikuin isä tarvitsee, eikä tämä mies kyllä haluaisi olla kanssasi tekemisissä enää paljoakaan?
      Kysy mieheltäsi, onko hän ollut teidän IHME juhlaa, Juhannusta ollut viettämässä sinun vuoksesi, vai LASTEN vuoksi?
      Jos teillä ei olisi lapsia, istuisin sinä rantakivellä yksinäsi, muista se.

• "Lasten vuoksi..:D"

Sulle ei pitäisi kuulua vaimon tunteet kun et tiedä niistä mitään. Et tiedä miehenkään tunteista sinua tai vaimoaan kohtaan. Tiedät ainoastaa sen mitä mies sinulle kertoo. Ja hänethän on jo todettu valehtelijaksi ja petturiksi. Onko siis sellaisen miehen sanoihin luottamista. Minäkin olen ollut poissa Suomesta vuosikymmenet muttei se minun moraaliani ole haalistanut. Ihmettelen että teihin uppoaa nuo samat tekosyyt miksi ei erota vaika vaimo on niin ällö ja ollaan niin rakastuneita sivusuhteeseen. Tosiasiahan on niin kun tällä palstalla toitotetaan että "rakkaus voittaa kaiken". Uskotelkaa itsellenne mitä hyvänsä, totuus on kuitenkin ja pysyy.

• väärinummaurrus
        "Lasten vuoksi..:D" kirjoitti:

Sulle ei pitäisi kuulua vaimon tunteet kun et tiedä niistä mitään. Et tiedä miehenkään tunteista sinua tai vaimoaan kohtaan. Tiedät ainoastaa sen mitä mies sinulle kertoo. Ja hänethän on jo todettu valehtelijaksi ja petturiksi. Onko siis sellaisen miehen sanoihin luottamista. Minäkin olen ollut poissa Suomesta vuosikymmenet muttei se minun moraaliani ole haalistanut. Ihmettelen että teihin uppoaa nuo samat tekosyyt miksi ei erota vaika vaimo on niin ällö ja ollaan niin rakastuneita sivusuhteeseen. Tosiasiahan on niin kun tällä palstalla toitotetaan että "rakkaus voittaa kaiken". Uskotelkaa itsellenne mitä hyvänsä, totuus on kuitenkin ja pysyy.

Ei ulkomailla asuminen tarkoita että ei ole moraalia, Juhannus on vain merkityksessään vähemmän, ps, en juo ja pilaa kesäiltaa ryyppäämisellä.

Tottakai vaimo voi rakastaa, mutta mitä teet yksipuoliselle rakkaudella? Tiedän kokemuksesta, että luullaan että MINUN rakkaus riittää? Kilit soikoon, siihen tarvitaan molemmat.

• Ei jaksaisi millään.

Vietämme Juhannusta yhdessä meidän vuoksemme, perheen yhdessäolo on tärkeää ja kaikki se mukava tekeminen on vain osa koko kuviota. Mies voi ja saa mennä, jos vastaavaa löytyy muualta. Pikapanot piilossa, kuka niistä jaksaa välittää. Kakkoset ovat itsepetoksen mestareita ja niin kovasti ja innokkaasti peilaavat tuntojaan vaimoihin. JATTAÄKÄÄ MEIDÄT RAUHAAN!

• Hyväksikäyttöä
        väärinummaurrus kirjoitti:

Ei ulkomailla asuminen tarkoita että ei ole moraalia, Juhannus on vain merkityksessään vähemmän, ps, en juo ja pilaa kesäiltaa ryyppäämisellä.

Tottakai vaimo voi rakastaa, mutta mitä teet yksipuoliselle rakkaudella? Tiedän kokemuksesta, että luullaan että MINUN rakkaus riittää? Kilit soikoon, siihen tarvitaan molemmat.

Juupa. Eiköhän se aika usein ole yksipuolista rakkautta kakkossuhteessakin. Ette vaan näe totuutta kun ette halua nähdä.

• mansikkaraparperi---

Yritys hyvä kymmenen... En tiedä, mikä oma tilanteesi on - oletko tosiaan "toisin valinnut" vai kitkerän katkera rantakivellä istuskelevä vaimo - mutta siinä olet oikeassa, että jokainen valitse itse tiensä.

Takana oikein mukava keskikesän juhla perheen ja ystäven kanssa. Muutama vuosi sitten eronnut, mutta exän kanssakin sen verran hyvissä väleissä, että hänen ja uuden kumppaninsa kanssa eilen kahviteltiin. Lapset sen verran isoja, ettei tarvitse joka hetki olla täreillään perään katsomassa, mutteivat vielä siinä iässä, että katoavat muualle jussinpyhiksi. Salarakas naapurijärvellä perheineen, kalareissulta soitti aattoiltana ja tänä iltana palataan taas kaupunkiin. Miksi ihmeessä miettisin, mitä hän tekee ja kenen kanssa? Minulla on omakin elämä. En ole niin tyhmä, että kuvittelisin salarakkaan juhannuksen perheen kanssa olevan piinaa ja kärsimystä - varmaan ihan mukavaa perheen yhdessäoloa, kuka hullu nyt itseään jatkuvasti toralla ja itkulla kiusaisi?!
      Tähteistä ei ole kyse - vaan salarakas on se kermavaahtonokare minun mansikkaraparperikiiselini pinnalla, joka tekee hyvästä vähäsen parempaa :-)

• sielunkumppani!

Juuri noin, jos vain se sinulle riittää, minä rakastuin niin pahasti varattuun, että se ei ollut mahdollista. AIvan niinkuin vaimo voi vain kuvitella mitä kiihkeän salarakkaan kanssa touhuillaan(useinhan on seksikin todella vapautunutta ja sitä on paljon salarakkaan kanssa), on se myös kakkoselle, jos rakastuu, piinaa.

Minulla ainakin oli tuollaisena aikana myös omat lapset, ja lapset tarvitsevat aikaa, nautin täysin juhannuksesta heidän kanssaan, matkustimme ulkomaille, ja satprosenttisesti , näin mieskin sanoin, oli meillä hauskempaa kuin hänellä mustiksena hirveestri kaipaavana kärsiä vaimon seurasta jota ei rakasta(tosiasia). Lapset tietenkin hyvillään kun isi paikalla,
        Mutta voit olla varma, että ei siellä ole aviopari hempeesti rannalla istunutt toisiaan silmiin katsoen ja lämpimästi yhteen kietoutuneena, niinkuin ihmisen kanssa jota rakastetaan tehdään. ei todella.

• mansikkaraparperi---
        sielunkumppani! kirjoitti:

Juuri noin, jos vain se sinulle riittää, minä rakastuin niin pahasti varattuun, että se ei ollut mahdollista. AIvan niinkuin vaimo voi vain kuvitella mitä kiihkeän salarakkaan kanssa touhuillaan(useinhan on seksikin todella vapautunutta ja sitä on paljon salarakkaan kanssa), on se myös kakkoselle, jos rakastuu, piinaa.

Minulla ainakin oli tuollaisena aikana myös omat lapset, ja lapset tarvitsevat aikaa, nautin täysin juhannuksesta heidän kanssaan, matkustimme ulkomaille, ja satprosenttisesti , näin mieskin sanoin, oli meillä hauskempaa kuin hänellä mustiksena hirveestri kaipaavana kärsiä vaimon seurasta jota ei rakasta(tosiasia). Lapset tietenkin hyvillään kun isi paikalla,
        Mutta voit olla varma, että ei siellä ole aviopari hempeesti rannalla istunutt toisiaan silmiin katsoen ja lämpimästi yhteen kietoutuneena, niinkuin ihmisen kanssa jota rakastetaan tehdään. ei todella.

No mistä sen tiedät, etten ole rakastunut varattuun? Mitäpä minä tässä alkaisin tunteitani eritellä, riittää, että ne itse tiedän. Tämä oli jo viides juhannus tälla tavoin ts eihän ne samanlaisia ole olleet, mutta salasuhde on nyt nähnyt viisi juhannusta. Kun vaihtoehtoja on tasan kaksi eli salasuhde miehen ehdoilla tai ei suhdetta, mikäs siinä sitten... Itse totesin eroni jälkeen, että siinä tuli kiintiö täyteen 24/7-parisuhdetta, ennemmin olen näin "hylkiönä" kuin suhteessa, joka ottaa enemmän kuin antaa.

Sinuakin ilmeisesti kovin hivelivät miehen sanat "hirveästi kaipaavana kärsiä vaimon seurasta, jota ei rakasta"... Hah, vai tosiasia... Miten sen todennat? Joskus mies kuitenkin lastensa äitiä rakasti niin paljon, että yhteisen elämän ja lapset halusi tämän kanssa, se on tosiasia, jos mikä. Tilanteet tosin muuttuvat, muttei mies tuotakaan aikaa elämästään deletoitua saa, vaikka haluaisikin mieliksesi olla.
        Ehkei hempeästi rannalla istuta, mutta kun vaihtoehto on pelkän tuskan ja siedettävän olon välillä, minä ainakin yritän ottaa siitä tilanteesta, jossa olen, ilon irti enkä haikaile turhia.

• järki päähän!!!

Niin no, täähän on taas tätä kakkosten itsepetosta johon valtaosa näistä näyttää syyllistyvän: siis uskotella juuri noin itselleen et se mies joka viettää pyhät perheensä kanssa kärsii siitä ihan hirveesti ja se on hänelle yhtä tuskaa ku on PAKKO olla perheen kanssa eikä voi olla rakkaansa kanssa jossain ihan muualla..hah! Mut saahan sitä harrastaa tota itsepetosta, eri juttu vaan et onko siitä sit mitään hyötyä!

Koska edelleen, JOS se mies OIKEESTI on NIIN tulenpalavasti rakastunut tähän salapanoonsa ni kyl se olis kuule jo siitä perheestään eronnut aika päivät sitte!! Hei, millä vuosikymmenellä nää useat kakkoset oikein elävät???? Että eihän se voi erota ku on lapsia jne..no, näähän ei oo varmasti ollu syynä enää aikoihin nykyään ero on niin helppo juttu et jos se mies OIKEESTI niin teitä kakkosia rakastaa ni olis se eronnu aika päivät sitte ja alkanu teijän kans aitoon suhteeseen. Mut nythän näin ei siis ole eli miksiköhän??

No, siihen on vaan yks hyvä vastaus: koska se mies EI rakasta teitä vaikka kuinka itellenne muuta väitätte! Se haluaa vaan pitää teijät panopatjana ja that`s it! Mut se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.. :D

• gtraegtrse

Helpottaako jotenkin oloasia huudella noita "OIKEASTI"-juttujasi?
        Toivottavasti! Ja toivottavasti voit viettää lopunkin elämääsi kaikkitietävänä omassa pikkumaailmassasi ilman, että idyllisi särkyy... Mikä kukaan on sanomaan toisen puolesta, mitä toinen ajattelee? OIKEASTI..!!!

• järki päähän!!!

Ottiko noin koville lukea totuus?? ;)

• gtraegtrse

"Totuus"... Heh, no jos luulet, että jonkun rauha oikeasti särkyy pikku-huutelustasi, niin kaikin mokomin. Elämä eletään "tuolla jossain" ja hyvä, ettet tiedä siitä todellisuudesta enempää, pieni pääsi ei kestäisi.
        Hauskaa loppukesää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      90
      5825
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      91
      2988
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2750
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2026
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe