http://www.iltalehti.fi/viihde/2011062613950706_vi.shtml
Jutussa ei mainita onko Nooran "rakkaus" varakas vai ei, mutt anäkeehän sen kaikesta, että samat rakastumiskriteerit Nooralla on kuin Tanja Karpelalla, miehen tulee olla varakas tai mielellään vieläkin varakkaampi. Huvittavia tapauksia, "rakastuvat" useisiin eri miehiin elämänsä aikana ja siten vaihtavat uuteen varakkaaseen aikansa heidän siivellään elettyään.
Noora löysi varakkaan miehen
vai uusi rakkaus
3
212
Vastaukset
- Kalle Kojootti
Eipä rakkaus löydy noille usean eri miehen naisille muualla kuin golfkentillä, lätkämatseissa ja niissä paikoissa, joissa varakkaat pyörivät.
Mikähän johtaja mahtaa olla. Pörssiosakkeita taitaa miehellä olla ja auto uudehko hintaluokassa 40.000- 100.000 euroa ja asunto maksaa useita satojatuhansiua euroja, näin se menee. - alv-liskot
no hyvä jos huvittaa
- 98ö5ö09ö
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Missi Noora Hautakangas tapailee vanhempaa miestä/1135238579860
Tämä ex-mies on erittäin varakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265