työnantajan liskofilia !1!!11

alv-liskot

mutsin työnantaja on kiinnostunut yhteistyöstä ja yhteistyön laatu alkaa vaikuttaa ulkoammatilliselta !1!1111

Mutsi mielestä tyyppi on ammatillisesti erittäin ok mutta alkaa hätääntyä yhteistyömuotojen laajennuspyrkimyksistä. Mitä me tehdään?

Mutsi ei suostu tulemaan pois asunnostaan eikä avaa edes ovea vaikka meidän matoämpäri ja tenu ovat sisällä !11!!

t:au-l

25

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanokaa mutsille, että joko nostaa hameenhelmaa tai tekee valituksen häirinnästä. - Mites olisi se vanha hajupommi postiluukusta -jekku ;) ?

• alv-liskot

ei se ole häirinnyt, pelkkää monitulkintaista johdattelua ja hyvinhyvin hämmentynyt lisko

• alv-liskot kirjoitti:

ei se ole häirinnyt, pelkkää monitulkintaista johdattelua ja hyvinhyvin hämmentynyt lisko

No sittenhän mutsi vaan heittää lisää löylyä ja menee juttuun mukaan, kun kerran ainoastaan keskustelun tasolla edetään :) - Kertokaa mutsille, että xena-tätikin punasteli nelikymppiseksi asti, mut nyt sitä ei enää esiinny XD. - Kyllä se siitä, kun pitää huolen, ettei työnantaja luvattomasti ylitä reviirin rajaa !

• alv-liskot
        xena-183 kirjoitti:

No sittenhän mutsi vaan heittää lisää löylyä ja menee juttuun mukaan, kun kerran ainoastaan keskustelun tasolla edetään :) - Kertokaa mutsille, että xena-tätikin punasteli nelikymppiseksi asti, mut nyt sitä ei enää esiinny XD. - Kyllä se siitä, kun pitää huolen, ettei työnantaja luvattomasti ylitä reviirin rajaa !

no kun keskustelu on yksi asia ja ilmeet ja eleet ja äänensävy ihan toinen asia. Miten helvetissä ihmiselle sanotaan, että olen täysin samaa mieltä itse asiasta, mutta jätä tuo pelehdintä pois?

Mutta mutsi ratkaisi keissin: hän pani puhelimen pyykkikoriin ja vessanoven kiinni.

• alv-liskot kirjoitti:

no kun keskustelu on yksi asia ja ilmeet ja eleet ja äänensävy ihan toinen asia. Miten helvetissä ihmiselle sanotaan, että olen täysin samaa mieltä itse asiasta, mutta jätä tuo pelehdintä pois?

Mutta mutsi ratkaisi keissin: hän pani puhelimen pyykkikoriin ja vessanoven kiinni.

Helppo sanoa, koska ihmiset ovat yksilöitä, mut jos se teidän mutsi sitten vain koittaisi olla niin, ettei anna toisen ilmeisen, eleiden ja äänensävyn häiritä ? Pysyy mielummin itse asiallisen neutraalina, kieltäytyy kohteliaasti kaikista mahdollisista (lounas- ym.)kutsuista, jotka eivät selvästi ole työhön liittyvää ja muuten antaa ymmärtää olevansa kiireinen ja varattu monessakin mielessä. - Kannattaa olla kohtelias, mutta kuten todettu, rajansa kaikella.

• alv-liskot

ai niin, työnantaja on 25 vuotta vanhempi ja mutsi jotenkin ajatteli tai siis nimenomaan ei ajatellut että lounastelussa tästä olisi kyse

• Ennenvanhaan isännät meni piian luokse jos emäntä ei antanut ja jos piikakaan ei antanut piika pistettiin pihalle.

Näin minua valisti vanhempi panostaja grillin ääressä.

• alv-liskot
        Kukkomies kirjoitti:

Ennenvanhaan isännät meni piian luokse jos emäntä ei antanut ja jos piikakaan ei antanut piika pistettiin pihalle.

Näin minua valisti vanhempi panostaja grillin ääressä.

eikö kannattaisi kuitenkin yrittää jotain oman ikäistä? Miten 25 tai 30 vuotta vanhempi mies voi saada päähänsä että toistakin muka kiinnostaa?

No, minulle alkaa aueta miehen logiikka: se on sellainen, että 25 tai 30 vuotta vanhempi ei ajattele asiaa lainkaan.

• periaate:
        alv-liskot kirjoitti:

eikö kannattaisi kuitenkin yrittää jotain oman ikäistä? Miten 25 tai 30 vuotta vanhempi mies voi saada päähänsä että toistakin muka kiinnostaa?

No, minulle alkaa aueta miehen logiikka: se on sellainen, että 25 tai 30 vuotta vanhempi ei ajattele asiaa lainkaan.

aina kannattaa yrittää!

• alv-liskot
        periaate: kirjoitti:

aina kannattaa yrittää!

miksei voi hyväksyä sitä että ihminen vanhenee ja yrittää käyttäytyä arvokkaasti oman ikänsä ja asemansa mukaisesti ja täten hankkia itselleen kunnioitusta?

• koskapa:
        alv-liskot kirjoitti:

miksei voi hyväksyä sitä että ihminen vanhenee ja yrittää käyttäytyä arvokkaasti oman ikänsä ja asemansa mukaisesti ja täten hankkia itselleen kunnioitusta?

elämästä pitää nauttia! Mita nautittavaa kunnioituksessa on? ei mitään.

• alv-liskot
        koskapa: kirjoitti:

elämästä pitää nauttia! Mita nautittavaa kunnioituksessa on? ei mitään.

no jaa, minä oikeastaan pidän siitä jos joku kokee minut luottamuksen ja kunnioituksen arvoiseksi

• alv-liskot kirjoitti:

"eikö kannattaisi kuitenkin yrittää jotain oman ikäistä?"

No jos olet hänen mielestään kuuma (ei mikään yllätys, olethan suhteellisessa about sweet sixteen) ja usko isännän oikeuteen on todellinen niin silloin kyse on hänelle normaalista maailmankuvasta jossa nuoret naiset ostavat miehiltä asemansa seksillä, suhteella tai no - tuottamalla sitä hyödykettä minkä he kokevat naisissa oleelliseksi. Se on heidän maailmankuvansa.

Sinulle tietenkin saattaa olla hiukan alentavaa että työpaikka on pohjimmiltaan löytynyt - ei muun elämän ansioiden perusteella, ne lienevät muodollisuus - vaan siksi että kannat hänelle sopivan ikäistä tissiparia ja pimpsaa. Juuri tätä vartenhan olet opiskellut ja ansainnut pyhäkoulupisteesi kunnollisena kansalaisena, eiks jee?

Sillä on stabiili elämä, riittåävästi asemaa ja massia pistää sut puun ja kuoren väliin ja se käyttää tilaisuutta hyväkseen. Ei se sua tarvi työhön, se voi ottaa siihen jonkun niistä 1000 halukkaasta joita tämän maan työttömistä löytyy yllinkyllin, ja kenties tilallesi tulisi joku joka on valmis antamaan "sosiaalietuuksia" herra omistajalle.

Mitä omaan mielipiteeseeni tulee niin noita voisi pistää suorilta puukolla kurkkuun, raato happotynnyriin häviämään ja pistää omaisuus ja firma sellaisen haltuun jonka toimintaa ohjaa enemmän järki kuin kyrpä. Saattaisi löytyä jollekulle toisellekin työtä kun johtaja keskittyy muuhunkin kuin nuorten naisten kyyläämiseen.

• noh,
        alv-liskot kirjoitti:

no jaa, minä oikeastaan pidän siitä jos joku kokee minut luottamuksen ja kunnioituksen arvoiseksi

arvostatko ja kunnioitatko sinä tuota kyseessä olevaa vanhaa herraa?

• alv-liskot
        noh, kirjoitti:

arvostatko ja kunnioitatko sinä tuota kyseessä olevaa vanhaa herraa?

siis ketä? Työnantajaa? Kyllä, ammatillisesti. Haluaisin kuitenkin arvostaa enemmän.

• alv-liskot
        Kukkomies kirjoitti:

"eikö kannattaisi kuitenkin yrittää jotain oman ikäistä?"

No jos olet hänen mielestään kuuma (ei mikään yllätys, olethan suhteellisessa about sweet sixteen) ja usko isännän oikeuteen on todellinen niin silloin kyse on hänelle normaalista maailmankuvasta jossa nuoret naiset ostavat miehiltä asemansa seksillä, suhteella tai no - tuottamalla sitä hyödykettä minkä he kokevat naisissa oleelliseksi. Se on heidän maailmankuvansa.

Sinulle tietenkin saattaa olla hiukan alentavaa että työpaikka on pohjimmiltaan löytynyt - ei muun elämän ansioiden perusteella, ne lienevät muodollisuus - vaan siksi että kannat hänelle sopivan ikäistä tissiparia ja pimpsaa. Juuri tätä vartenhan olet opiskellut ja ansainnut pyhäkoulupisteesi kunnollisena kansalaisena, eiks jee?

Sillä on stabiili elämä, riittåävästi asemaa ja massia pistää sut puun ja kuoren väliin ja se käyttää tilaisuutta hyväkseen. Ei se sua tarvi työhön, se voi ottaa siihen jonkun niistä 1000 halukkaasta joita tämän maan työttömistä löytyy yllinkyllin, ja kenties tilallesi tulisi joku joka on valmis antamaan "sosiaalietuuksia" herra omistajalle.

Mitä omaan mielipiteeseeni tulee niin noita voisi pistää suorilta puukolla kurkkuun, raato happotynnyriin häviämään ja pistää omaisuus ja firma sellaisen haltuun jonka toimintaa ohjaa enemmän järki kuin kyrpä. Saattaisi löytyä jollekulle toisellekin työtä kun johtaja keskittyy muuhunkin kuin nuorten naisten kyyläämiseen.

juu. Ei hänelle ole mitään väliä, mitä minä teen tai ajattelen. Olen tissiteline. En kuitenkaan näe tyyppiä minään taitavana pelurina vaan säheltäjänä. On toki minua ylemmässä asemassa, mutta ei pysty antamaan esimerkiksi potkuja pelkällä omalla päätöksellään. Kaiken lisäksi minulla sattuu olemaan mielenkiintoisia sähköposteja tallessa.

Sanoin häntä säheltäjäksi, ja tarkoitan juuri tuota varomattomuutta. Tuskinpa olen ainoa.

Masentavinta on se, että on mahdollista, että tyyppi on omasta mielestään toiminut tosi vilpittömästi ja korrektisti.

• alv-liskot kirjoitti:

juu. Ei hänelle ole mitään väliä, mitä minä teen tai ajattelen. Olen tissiteline. En kuitenkaan näe tyyppiä minään taitavana pelurina vaan säheltäjänä. On toki minua ylemmässä asemassa, mutta ei pysty antamaan esimerkiksi potkuja pelkällä omalla päätöksellään. Kaiken lisäksi minulla sattuu olemaan mielenkiintoisia sähköposteja tallessa.

Sanoin häntä säheltäjäksi, ja tarkoitan juuri tuota varomattomuutta. Tuskinpa olen ainoa.

Masentavinta on se, että on mahdollista, että tyyppi on omasta mielestään toiminut tosi vilpittömästi ja korrektisti.

No mitä niillä posteilla teet? Menet isolle pomolle? Oletettavasti sama toistuu. Noi näet tahtoo klimppiintyä samoihin paikkoihin...

No; yksi asia sentään on oikein. Hyvä naismaku nimittäin.

• alv-liskot
        Kukkomies kirjoitti:

No mitä niillä posteilla teet? Menet isolle pomolle? Oletettavasti sama toistuu. Noi näet tahtoo klimppiintyä samoihin paikkoihin...

No; yksi asia sentään on oikein. Hyvä naismaku nimittäin.

he! En minäkään nyt ihan niin tyhmä ole. Posteja kannattaa säilyttää varmuuden vuoksi. Esimerkiksi ristiinpuhuminen postin sisällön kanssa on jo sellainen moka, josta on aika kiva pikkusen muistuttaa. En minä aio tehdä mitään.

Jos nyt välttämättä jollekin niitä näyttäisin, niin suoraan työsuojeluun tietysti :-) Peliähän se on aina, jos joku on pelaamaan ryhtynyt.

• alv-liskot kirjoitti:

he! En minäkään nyt ihan niin tyhmä ole. Posteja kannattaa säilyttää varmuuden vuoksi. Esimerkiksi ristiinpuhuminen postin sisällön kanssa on jo sellainen moka, josta on aika kiva pikkusen muistuttaa. En minä aio tehdä mitään.

Jos nyt välttämättä jollekin niitä näyttäisin, niin suoraan työsuojeluun tietysti :-) Peliähän se on aina, jos joku on pelaamaan ryhtynyt.

No, onnee matkaan jos uskot maailmaan ja että se toimii millään muulla tavalla kuin senkan nenästä ottamalla suoraan. Koko homma oletettavasti painetaan villaisella, ellet tunne sitten sellaisia tahoja jotka oikeasti haluaa puolustaa sua asiassa ja joilla on virkavaltaa.

• alv-liskot
        Kukkomies kirjoitti:

No, onnee matkaan jos uskot maailmaan ja että se toimii millään muulla tavalla kuin senkan nenästä ottamalla suoraan. Koko homma oletettavasti painetaan villaisella, ellet tunne sitten sellaisia tahoja jotka oikeasti haluaa puolustaa sua asiassa ja joilla on virkavaltaa.

en usko tähän maailmaan. Se on mikä on. Kuten sanoin, en aio tehdä mitään (muuta kuin säilyttää kortteja, jotka jossain tilanteessa saattavatkin olla hihassa kivoja). Jos tähän maailmaan uskoisi, niin ihan kauhea masennushan siitä seuraisi.

• Ei muuta kuin tiukat rajat ja tyhmän esittäminen kun menee hieman yli.

Paras konsti olisi kun alkaisi seurusteleen. jos ei oikean miehen kanssa, niin sitten mielikuvitusmiehen kanssa.

Mä voin lainata mun miehen Dean Winchesterin kuvaa, niin voit kehystää sen työpöydälle näkyville.

• alv-liskot

aion esittää tyhmää ja tarviiko siinäkään niin kauheasti yrittäää

• alv-liskot kirjoitti:

aion esittää tyhmää ja tarviiko siinäkään niin kauheasti yrittäää

:D

Mä olen kanssa nyt siinä tilanteessa.. ollut jo jonkin aikaa että pitää vältellä ja esittää tyhmää joka ei tajua suoriakaan vihjailuja tms.

Kaiken aikaa tekis mieli vaan sanoa että ei, ei kiitos, ymmärrä jo! Teiniaikainen py kuvittelee ilmeisesti jotain muuta vaikka minä halusin vain olla.. hyvänpäivän tuttu. Aaargh.. miten ärsyttävää. Nää aina päättyy siihen että joutuu sitten sanoon aika tiukasta ja silloin tietty se vetää herneet nenään ja sota on pystyssä.

Mun tarvis varmaan itekkin kehitellä mielikuvituspoikaystävä ja ryhtyä taas välillä seukkaan :D

• alv-liskot
        Papu.Sparrow kirjoitti:

:D

Mä olen kanssa nyt siinä tilanteessa.. ollut jo jonkin aikaa että pitää vältellä ja esittää tyhmää joka ei tajua suoriakaan vihjailuja tms.

Kaiken aikaa tekis mieli vaan sanoa että ei, ei kiitos, ymmärrä jo! Teiniaikainen py kuvittelee ilmeisesti jotain muuta vaikka minä halusin vain olla.. hyvänpäivän tuttu. Aaargh.. miten ärsyttävää. Nää aina päättyy siihen että joutuu sitten sanoon aika tiukasta ja silloin tietty se vetää herneet nenään ja sota on pystyssä.

Mun tarvis varmaan itekkin kehitellä mielikuvituspoikaystävä ja ryhtyä taas välillä seukkaan :D

saakeli kun se Räsänen on hallituksessa. Oltais voitu mennä naimisiin.

• Lard Clinton

Liskoparka:(

Otti Lewinskyn hommat hoitaakseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe