laittakaapa mielestänne legendaarisimpia funk-kappaleita.. (esim. top 5) olisi kiva kuulla mielipiteitänne.
Vastaukset 8
- -d-
grandmaster flash - the message ja war - lowrider tulee mieleen
- dum dum dum
The Meters on tehny aika kovia funk kappaleita...
Mul on täs yks kokoelma, jossa esim. on kolme niitten biisii, jotka kaikki on aika hyviä mun mielestä:
The Meters - Cissy Strut
The Meters - Look A Py Py
The Meters - Chicken Strut - funkmaster
1.Parliament-Give up the funk (tear da roof off the sucker)
2.Instant Funk-won't you think about me
3.Jamiroquai-Scam
4.Space cadets-Disco monster
5.Jimmy castor bunch-Maximum stimulation
Siinä olis TODELLA legendaarisia ja VIIMESEN päälle FUNKKAAVIA KAPPALEITA. Tokihan listasta sais venytettyä vaikka kuinka pitkän... - This
Betty Davis: F.U.N.K.
- maz
George Clinton - Atomic dog
James Brown - Sex machine
Prince - Sexy mother fucker
?Incredible bongo band - Apache
The Meters - Funky Miracle
En nyt muista kenen tyypin bändi se incredible bongo.. oli. Clintonilla oli aika iso vaikutus myös 80-90 luvun taitteen hip hoppiin.
- Glamslam
Mites olisi kahden funkherran fuusio "We Can Funk". Kyseessä ovat siis George Clinton ja Prince.
Loppu top 5 täyttyy nopeasti noiden mainittujen tuotannosta...- Kiedis
Red Hot Chili peppers - Hollywood
Funkadelic - Free your mind and your ass will follow
- bluesbrother
tower of power- what is hip?
- So i got to groove
- digging on James Brown
- You got to funkifize
Sly and the family Stone
.....ihan melkein mikä vaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1841070- 80707
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48682- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä40552- 39549
- 46540
- 106530
- 23523
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39517Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288504Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va156464Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko42464Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka26447Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26430Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425- 21422