Joku viiskymppinen setämies tällä taannoin kyseli, että mikä heissä vähän vanhemmissa niin kovin viehättää, kun nuoret parikymppiset tulevat juttelemaan.
Muistaakseni selitin, että olette niin vanhoja, että naiset ajattelevat että tuo on jo niin vanha että sille uskaltaa jutella niin ettei se heti ajattele jotain. Tämä on siis naisen logiikkaa.
Unohdin vissiin sanoa, että sama pätee kyllä kuuskymppisiinkin.
*HUOKAUS*
19
92
Vastaukset
Juu, suurin syy on taatusti se että nuori ajattelee sen vanhan olevan turvallinen juttelukaveri joka ei ole heti välittömästi vonkaamassa seksiä tms.
Valitettavan usein se on väärä luulo.
Mun lapsuusajan yksi kipukasvukohta oli kun tajusin että miehet ovat uhkia iästä riippumatta. Jos joutuu vaikkapa nuorten miesten raiskausyrityksen kohteeksi ja hakee turvaa vaikka 70v papan luota, on suuri vaara tulla edelleen raiskatuksi tms.
Se surettaa oikeastaan vieläkin kuinka paha isku turvallisuustunteelle tuo oivallus oli. Mies on erittäin suuri riskitekijä ja on onnenkauppaa osuuko kohdalle hyvä vai paha mies. Minäkin olin teininä tosi pienikokoinen esim. menin kuudennelle luokalle niin porukka kyseli "tuitui, joko sä nyt menet ekalle luokalle??" Silti miehet alkoi oleen todella pelottavia että tarvi oikein katsoa ettei mene mihinkään hissiin tms. niiden kanssa samaan aikaan jos ei ollut muita ihmisiä mukana. 14vuotiaana olin edelleen pieni ja n. 11v kokoinen/oloinen (kuljin aina dösässäkin sillä lastelipulla jonka ikäraja oli 11v) ja olin äidin töissä työharjoittelussa. Sielläkin joku limainen 55v pappa kyyläs vastenmielisesti ja kävi äidille kaikkea höpöttämässäkin niin että äidin oli pakko sille papalle jo sanoa että lopettaa ja se on liian vanha jopa äidille, lapsesta puhumattakaan.
Joo, kyllä se kuva jäi että iästä riippumatta äijät kuolas pillunkiilto silmissä vaikka oli kuinka lapsi/nuori. Ei niitä ikä haitannut, korkeintaan innosti lisää.- cs
Papu yleistelee omaa traumaansa. On ihan eri asia, jos namusetä pyrkii karkkien kanssa lapsen suosioon, kuin jo tuttu tyttö haluaa itse keskustellä asioitaan miehen kanssa, kun omaa isää ei ole.
cs kirjoitti:
Papu yleistelee omaa traumaansa. On ihan eri asia, jos namusetä pyrkii karkkien kanssa lapsen suosioon, kuin jo tuttu tyttö haluaa itse keskustellä asioitaan miehen kanssa, kun omaa isää ei ole.
Koita sä traumoiltais edes yrittää ymmärtää lukemaasi.
Tämä sun juttusi jäi puolitiehen ja jotta se vastaisi aihetta sen pitää jatkua näin
"kuin jo tuttu tyttö haluaa itse keskustella asioitaan miehen kanssa, kun omaa isää ei ole... niin se mies alkaa heti kuvitteleen että tyttöö keskustelee/pyytää apua siksi että haluaakin papalta munaa ja pappa alkaakin heti vonkaan seksiä siltä tytöltä ja jos tyttö yrittää pakoon, niin se mies hakkaa ja raiskaa tytön."- cs
Papu.Sparrow kirjoitti:
Koita sä traumoiltais edes yrittää ymmärtää lukemaasi.
Tämä sun juttusi jäi puolitiehen ja jotta se vastaisi aihetta sen pitää jatkua näin
"kuin jo tuttu tyttö haluaa itse keskustella asioitaan miehen kanssa, kun omaa isää ei ole... niin se mies alkaa heti kuvitteleen että tyttöö keskustelee/pyytää apua siksi että haluaakin papalta munaa ja pappa alkaakin heti vonkaan seksiä siltä tytöltä ja jos tyttö yrittää pakoon, niin se mies hakkaa ja raiskaa tytön."No , jääräpään pitää aina olla oikeassaa ja pakottaa muutkin luuloihinsa.
Minä nyt vaan joudun niin paljon nuorten kanssa tekemisiin, ettei ole kehittynyt noin irstaita fantasioita.
Hoida vaan omat traumasi Puumalan terveyskeskuksessa, eikä palstalla. cs kirjoitti:
No , jääräpään pitää aina olla oikeassaa ja pakottaa muutkin luuloihinsa.
Minä nyt vaan joudun niin paljon nuorten kanssa tekemisiin, ettei ole kehittynyt noin irstaita fantasioita.
Hoida vaan omat traumasi Puumalan terveyskeskuksessa, eikä palstalla.Niin ja sä olet niin sairas ettet tajua ollenkaan koko asiaa.
Antaa nyt olla.- posliinipoju..
Papu.Sparrow kirjoitti:
Niin ja sä olet niin sairas ettet tajua ollenkaan koko asiaa.
Antaa nyt olla.Tee itsetäsi diagnooseja vaan, äläkä henkilöistä joite et edes tunne
tai kysy niiltä karvattomilsta teinipojilta, joita palstalla esittelet.
Ei sekään ihan normaalia ole - alv-liskot
vaikka suuri sovinismin ystävä olenkin, niin myönnän ja tunnustan tässä, että minulla on täsmälleen samanlainen kipukohta.
Tämä mies, josta tällä kertaa on kyse, ei ole naimisissa eikä hänellä ole lapsia. Se merkitsee sitä, että hän elää vapaina tietyistä rooleista (isä, isoisä, "isällinen suhde"). Onhan niitäkin miehiä, joilla kyllä on perhe, mutta jotka eivät suostu iän tuomiin rooleihin. Ajattelevat kai, että ikä on jokin sisäinen tunne ja jos sitä tunnetta ei ole, niin sitten ei muka ole ikääkään.
Ja ihan vastaavasti, arvostan todella paljon niitä miehiä, jotka suostuvat iän tuomiin rooleihin. Herrasmies on herrasmies, ja varmaan sitten kasvanutkin sen verran ettei kuvittele kuuskymppisenä näyttävänsä (kolmikymppisen silmissä) George Clooneylta.
Ei ole syytä flirttailla 30 vuotta nuoremmalle. Olemme eri sukupolvea. Hänellä oli oma aikansa pariutua ja hankkia lapsia (hänellä ihan hyvin voisi olla minun ikäiseni lapsi). Minulla taas on oma aikani, ja se on nyt. Minkä takia valitsisin isäni ikäisen miehen?
On tuo vähän mielikuvituksetonta jättää ottamatta huomioon, että minulla ehkä on ihan erilaiset elämänsuunnitelmat ja elämänvaihe. En minä nyt välttämättä ole kakaroita tai miestäkään haluamassa, mutta aika usein ikäiseni ovat juuri näitä haluamassa. Eihän hän... en luovuta hänelle tätä paikkaa, jota hä on suvereenisti ottamassa.
Ja kyllä voin miehille kertoa, että vaikka et itse sattuisi mikään pervoilija olemaankaan, niin niitä ON paljon. Ihan pikkutytöt joutuvat kaikenlaista kuulemaan. Myös omat kakaranne. - alv-liskot
cs kirjoitti:
Papu kirjoittaa ronskisti ja yleistely kuuluu siinä mielessä Pavun tyyliin. En nyt kuitenkaan oikein tajua, että mikä tuossa Pavun tekstissä olisi jotenkin väärää luuloa tai väärää tietoa. Omasta kokemuksestaanhan hän kirjoitti. Papu kirjoitti, että
"Joo, kyllä se kuva jäi että iästä riippumatta äijät kuolas pillunkiilto silmissä vaikka oli kuinka lapsi/nuori. Ei niitä ikä haitannut, korkeintaan innosti lisää."
hänen mielikuvissaan ja tunteissaan kuva miehistä muuttui tällaiseksi. Niin minä tämän luen ja ymmärrän. Missään en huomaa hänen väittävän että asia todella olisi näin.
- laardimies
lieskolla välähti
Lapset haluavat jutella pikku murheensa sellaiselle ihmisille , johon luottavat ja kuuntelee myös..
Aikuiset usein väheksyvät lapsen/nuoren huolia, eivätkä muista miten itsellä oli lapsena tärkeitä asioita sellaisetki, joita aikuisten mielestä on vain lapsellisuutta.
Jos oma isä on vastuuntunnoton juoppo, hakee nuori tuvallisuudentunnetta jostain
oman isän korvikkesta.- alv-liskot
en tiedä puhummeko samasta asiasta, mutta nuoremman naisen tuttavuus saattaa olla siinä mielessä luottamuksenosoitus, että nainen ajattelee "tuo ei ole mikään irstailija". Puhunhan minä mielelläni itseäni vanhempien naistenkin kanssa. He ovat eläneet asioita, joita minä vielä en.
Vanhempia ihmisiä kunnioitetaan, ja keskustelumyöntyvyys saattaa olla sitä että kunnioittaa toisen elämänkokemusta. Tai ainakin tässä tapauksessa oli näin.
- win-win-win
Puhutko omasta kokemuksestasi? Tiedän itse, että nuoret naiset tarvitsevat rahaa. Ja sitä on 5-kymppisillä. Ja toisaalta nämä miehet taas haluavat seksiä nuorilta naisilta. Eli kyse on win-win -tilanteesta.
- kukkahattuinen setä
Vanhat ämmät haluavat paljon enemmän rahaa, kuin lastenkotiin huostaanoteut
juoppoäidin lapset, jotka saavat karkkirahanasa kerjäämällä kauppojen ovilla.
Suomen suurimmassa "nuorisotalossa" Kampissa pikkutytöt myyvät seksipalveluja tupakka-askista ---stadi onki pervojen kaupunki, savolaisiakin enemmän, kuin Kuopiossa. - alv-liskot
minä muuten en tarvitse rahaa. Minulla ON rahaa.
- alv-liskot
kukkahattuinen setä kirjoitti:
Vanhat ämmät haluavat paljon enemmän rahaa, kuin lastenkotiin huostaanoteut
juoppoäidin lapset, jotka saavat karkkirahanasa kerjäämällä kauppojen ovilla.
Suomen suurimmassa "nuorisotalossa" Kampissa pikkutytöt myyvät seksipalveluja tupakka-askista ---stadi onki pervojen kaupunki, savolaisiakin enemmän, kuin Kuopiossa.hyvä! Erinomainen huomio. Nuoret tytöt eivät todellakaan ole ehtineet tottua
- jokatalviseen etelänlomaan
- turkiksiin
- koruihin joissa kaikki on aitoa
- siihen että joka kevät ostetaan pihalle muutama omenapuu, uusi grilli ja joku paviljonki
- keittiöremonttiin, kun noi kaapinovet ei kivat
- kerran kuussa kampaajalle
- kerran kuussa kosmetologille
- rakennekynsiin
- yksityisiin lääkäripalveluihin
- kylpyläviikonloppuihin
- luomukalkkunaan joulupöydässä
- siihen että joka viikonloppuaterialla on viiniä
Nuoret naiset eivät juokse rahan perässä. Oisko enemmän viiskymppiset naiset niitä, jotka sitä rahaa oikeasti "tarvitsevat".
(Ja minähän en tarvitse. Minulla on. En tarvitse siihen vieraita miehiä. Keskustelen kyllä mielelläni eri asioista, mutta ilmeisesti pitää valita keskusteluseurakin ihonvärin, rodun, iän ja sukupuolen mukaan - jos ne näin vaikeaa on.) - Macchiavelli-setä
alv-liskot kirjoitti:
minä muuten en tarvitse rahaa. Minulla ON rahaa.
ON vai? No alv-sister can you spare a dime for a piece of lard?
Makaronivelliäkin ttekisi mieli:Q,,,,,,
http://www.youtube.com/watch?v=wm4FQI7X3Uk&feature=related - alv-liskot
Macchiavelli-setä kirjoitti:
ON vai? No alv-sister can you spare a dime for a piece of lard?
Makaronivelliäkin ttekisi mieli:Q,,,,,,
http://www.youtube.com/watch?v=wm4FQI7X3Uk&feature=relatedON !11!!111! Laarditukea myönnän aina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864