Facebook

Epäilevä...

Haluaisin kuulla muilta kokemuksia oman sivun salaamisesta. Onko varma merkki pettämisestä, jos tyttöystävä ei hyväksyny mua kaverikseen naamakirjassa?

24

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuksiaeiole

Jotain hämärää siinä minun mielestä on. Jos yhdessä ollaan niin mitäpä siellä naamakirjassa voi olla niin salaista? Vai häpeääkö tälläinen ihminen kumppaniaan julkisesti..?

• reagtaergea

No ei todellakaan ole!
      Olen ollut mieheni kanssa yhdessä kohta 15 vuotta emmekä ole toistemme kavereita naamakirjassa. Mitä itua siinä olisi? Meillä on yhteisiä kavereita, jotka ovat molempien fb-kavereita, mutta miksi minun ja mieheni pitäisi olla fb-kavereita? Kysymys on luottamisesta - no voihan sitä joku väärinkin käyttää, mutta meillä lähdetään ainakin siitä, että kummankaan maailmaa ei toisen fb-kaveruudet heilauta, vaikkemme toistemme käyttäytymistä siellä käy tarkkailemassa.
      Jos toista on pettääkseen, sen tekee kyllä ihan ilman naamakirjaakin!

• Pyhpyh..

Teillä on sitten vähän outoa puuhaa. Nimittäin facebookissa on kyllä parisuhdestatuksetkin olemassa että sitä itua. Jos ollaan yhdessä, voidaan sitä sitten olla myös internetissä.

• reagtaergea
        Pyhpyh.. kirjoitti:

Teillä on sitten vähän outoa puuhaa. Nimittäin facebookissa on kyllä parisuhdestatuksetkin olemassa että sitä itua. Jos ollaan yhdessä, voidaan sitä sitten olla myös internetissä.

Miksi pitäisi kuuluttaa parisuhdestatusta fb:ssa? Me olemme naimissa ja ne ihmiset, joille meillä on merkitystä, tietävät sen ilman mitään fb-ilmoituksiakin. Kyllä minusta se, että on yhteinen osoite, yhteiset lapset ja sormukset sormessa ovan "pikkuisen" painavampaa kamaa kuin fb:n parisuhdestatus internetin muutenkin "ihmeellisessä" maailmassa, missä jokainen voi antaa itsestään sellaisen kuvan kuin itse haluaa - vaikkei sillä olisikaan totuuden kanssa mitään tekemistä. Come on! Elämä on tässä ja nyt, ei missään fb:ssa!

• asutteko,.

samassa maassa ja oletteko tavanneet koskaan?

• Yghvgyjhjh
        reagtaergea kirjoitti:

Miksi pitäisi kuuluttaa parisuhdestatusta fb:ssa? Me olemme naimissa ja ne ihmiset, joille meillä on merkitystä, tietävät sen ilman mitään fb-ilmoituksiakin. Kyllä minusta se, että on yhteinen osoite, yhteiset lapset ja sormukset sormessa ovan "pikkuisen" painavampaa kamaa kuin fb:n parisuhdestatus internetin muutenkin "ihmeellisessä" maailmassa, missä jokainen voi antaa itsestään sellaisen kuvan kuin itse haluaa - vaikkei sillä olisikaan totuuden kanssa mitään tekemistä. Come on! Elämä on tässä ja nyt, ei missään fb:ssa!

Jaaha no parempi varmaan sitten että laitat tietokoneen kiinni ja lähdet vaikka kaljalle. Elämä on jossain muualla kuin suomi24:ssä :D

Toisilla on vähän oudommat tavat mutta nämä poikkeukset eivät kelpaakaan miksikään yleisiksi totuuksiksi.

• luottamista on se, että uskaltaa sitoutua toiseen myös fb:ssä.
        on kuulkaas jopa ihmisiä jotka ilmoittavat parisuhteensa siellä.
        Vaimon tahi miehen kuvan ja uskaltavat antaa lukea toisten jutut.
        Täyttä pelleilyä ja potaskaa tuollainen, jos ollaan yhdessä niin, myös fb jutut pitää pystyä näyttämään kumppanille.

• Ljgfdgkkffhlh

No on se vähän outoa jos on kaveri naamakirjassa kaikkien muiden tuttujen kuin oman puolison.

• ihan sama

Lueppas tämä. Ukkomies jonka kanssa olin suhteessa: siellä olin minä ystävä, muutama entinen salarakas, ja vaimo.Kaikki haaremissa napotimme. Vaan äkkiä kun miehen ja mun suhde tuli julkiseksi poistui ensin vaimo ystävistä, sitten koko miehen profiili.
      Eli ei ole mitään takuuta kuka kennenkin kanssa sorkkii, minulle mies vielä näytti kaikki suhteeensa, jotka siis tapahtuivat avioliiton aikana,!
      Kerroin tuon asian vaimolle aivan vaan varoitukseksi tulevaa varten, mutta naimo ei moksiskaan. Aika mimmi, mutta motiivi ei tosiaan liitossa rakkaus ja uskollisuus, vaan ehjä(sairas) koti lapsille.
      Joskus teki mieli kirjoittaa seinälle vaikka että IHANA! mutta jätin kirjoittamatta.

• sairaaaaaaaaaaaaaat

ihan vitun sairasta

• tottapas

Ei kun totista totta, tiedä vaikka oli sunkin kuva siinä! Oudointa oli, että mies hehkutti, että pitäähän Fesessä olla kauniita naisia kaverina, eikö tuo vaimo yhtään hoksannu, minä kyllä?
        Todella aika sairasta, mutta eipä tätä kolmen lapsen äitiä näämmä haittaa, hullunlailla puolustaa pettävää miestä sanoen että ei mun ole tarvinnut koskaan miestä väkisin luonani pitää.No voi lyylil, ei tietenkään, sallit hänelle salasuhteet ja panot,.kyllä miehen kelpaa tulla kotiin! Tämä on sairasta.

• Onnellinen myös
        tottapas kirjoitti:

Ei kun totista totta, tiedä vaikka oli sunkin kuva siinä! Oudointa oli, että mies hehkutti, että pitäähän Fesessä olla kauniita naisia kaverina, eikö tuo vaimo yhtään hoksannu, minä kyllä?
        Todella aika sairasta, mutta eipä tätä kolmen lapsen äitiä näämmä haittaa, hullunlailla puolustaa pettävää miestä sanoen että ei mun ole tarvinnut koskaan miestä väkisin luonani pitää.No voi lyylil, ei tietenkään, sallit hänelle salasuhteet ja panot,.kyllä miehen kelpaa tulla kotiin! Tämä on sairasta.

Meillä show alkoi siitä kun mieheni ei hyväksynyt "entistä" panoaan fb kaveriksi. Jumppakaveri siitä kimpaantui koska onhan miehelläni muitakin naisia kavereinaan. Mieheni kieltäytyi edelleen vedoten siihen että minä en tykännyt koko naisesta, en edes fb kaverina. Homma olisi jäänyt minulta kokonaan tietämättä jos kakkonen olisi jättänyt asian siihen, mutta ei. Sitten alkoi toisenrouvan pommitus tekstareilla. Milloin sallitaan fb ystävyys kaverin kautta ja sitten taas lopetetaan se. Aiheutat Raision rouva niin paljon nyt pahaa mieheni elämään että et edes pysty sitä tajuamaan. Minä jatkan tästä vähän enemmän oppineena eteenpäin, sinä voit pitää tämänkin ihastuksen ihan omanasi, muiden joukossa. Face on merkillinen paikka.

• Kyllästynyt sinuun
        tottapas kirjoitti:

Itse sä olet sairas, jankutat vaan tota samaa stooria päivästä toiseen. Se mitä vaimo tekee, ei kuulu sinulle pätkääkään. Jos miehelle ei ollut munaa jättää vaimoaan, niin niele se. Ei ptäisi luulla niin suuria itsestään.

• epäilet turhaan

Ei ole mikään merkki pettämisestä. Tiedän monia pariskuntia, jotka eivät ole toistensa kavereita facebookissa. Parisuhde statuksena vaan näkyy, että on naimisissa tai parisuhteessa tai kihloissa. Pariskuntien toinen osapuoli ei välttämättä ole edes tehnyt itselleen profiilia.

Jokaisella pitää olla joku yksityisyys elämässään. En mä ainakaan haluaisi mun miehen näkevän, minkälaista läppää heitän kavereiden kanssa facebookissa. Ne on meidän juttuja, pettämisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Mun mies tietää, ketä mulla siellä kavereina on. Ei ole mitään salattavaa. Sivu on salattu ihan sen takia, etten halua mitään kaveripyyntöjä tai viestejä ihmisiltä, joiden kanssa en ole vuosikausiin ollut missään tekemisissä. Ei vaan kiinnosta tietää heistä mitään.

• ..

Siis mitä? Ei hyväksy ystäväksi Facebookissa? Taisit juuri narauttaa sen horon! Eikun kengänkuva perseeseen ja good bye!

• x

Sieltä ne vanhat ja uudet löytyy ihan kivasti, ystävyyden merkeissä! :))

• ..
        x kirjoitti:

Sieltä ne vanhat ja uudet löytyy ihan kivasti, ystävyyden merkeissä! :))

Sanoppa muuta! Siellä on helppo kirjoitella kenellesattuu ja ihan mitä vaan, sopia vaikka seuraavat päiväkahvipanot ihan siipan huomaamatta! Tai saahan sitä kuvitella kaikenlaista...keyloggerit on ihan kivoja pikkuohjelmia. Mikäs sen mukavampaa kun lueskella logista että milloin se oma armas on paneskelemassa ja sanoa että tulenkin hakemaan sut sieltä salarakkaan pihasta tuossa 10 min päästä kun olette ne pikapanot saaneet tehtyä! :D

• hopsan
        .. kirjoitti:

Sanoppa muuta! Siellä on helppo kirjoitella kenellesattuu ja ihan mitä vaan, sopia vaikka seuraavat päiväkahvipanot ihan siipan huomaamatta! Tai saahan sitä kuvitella kaikenlaista...keyloggerit on ihan kivoja pikkuohjelmia. Mikäs sen mukavampaa kun lueskella logista että milloin se oma armas on paneskelemassa ja sanoa että tulenkin hakemaan sut sieltä salarakkaan pihasta tuossa 10 min päästä kun olette ne pikapanot saaneet tehtyä! :D

Paljon mukavampaa on lähettää paikalle sen toisen siippa! :)) Jaettu ilo on moninkertainen ilo.

• ..
        hopsan kirjoitti:

Paljon mukavampaa on lähettää paikalle sen toisen siippa! :)) Jaettu ilo on moninkertainen ilo.

Joo, tai voihan sitä pitää neljänhengen kokouksen :D Meikäläisen emäntä alkaa seota näppäryyteensä. Alkaa jutella mulle asioista joista ei ole koskaan jutellut mun kanssa ja sitten sanoo että vastahan tästä juteltiin jokuaika sitten (ilmeisesti salarakkaan kanssa) ja facebookiin ilmestyy aina vaan lisää "tuttuja", jotka kaikki on vanhoja "koulukavereita"...ei voi kun ihmetellä että kyllä on helvetin isot luokat ollut koulussa, ja samoilla luokilla on ollut ihan 3v nuorempia ja huomattavasti vanhempiakin ihmisiä. Ei se kauheasti hämää että poistaa ilmoitukset siitä kenet on lisännyt ystäväksi viimeviikolla, uusia jamppoja on nimittäin ilmestynyt tässä viimeviikkoina noin 10kpl...tällaista se on seurustella jakorasian kanssa!
        En minä ole tuohon enää uskaltanut mulkkuani tökätä sen jälkeen, kun huomasin että horo mikä horo. Pitää varmaan vähän aikaa vielä naureskella, ja sitten kun alkaa kyllästyttää tämä "teatteri" niin ottaa anoppiin yhteyttä ja kertoa mitä se tytär touhuaa...Saatan samalla kertoa koko senpuolen suvulle mitä tämä emäntä touhuaa. Ei jää kenellekään epäselväksi miksi homma loppui...

• .. kirjoitti:

Joo, tai voihan sitä pitää neljänhengen kokouksen :D Meikäläisen emäntä alkaa seota näppäryyteensä. Alkaa jutella mulle asioista joista ei ole koskaan jutellut mun kanssa ja sitten sanoo että vastahan tästä juteltiin jokuaika sitten (ilmeisesti salarakkaan kanssa) ja facebookiin ilmestyy aina vaan lisää "tuttuja", jotka kaikki on vanhoja "koulukavereita"...ei voi kun ihmetellä että kyllä on helvetin isot luokat ollut koulussa, ja samoilla luokilla on ollut ihan 3v nuorempia ja huomattavasti vanhempiakin ihmisiä. Ei se kauheasti hämää että poistaa ilmoitukset siitä kenet on lisännyt ystäväksi viimeviikolla, uusia jamppoja on nimittäin ilmestynyt tässä viimeviikkoina noin 10kpl...tällaista se on seurustella jakorasian kanssa!
        En minä ole tuohon enää uskaltanut mulkkuani tökätä sen jälkeen, kun huomasin että horo mikä horo. Pitää varmaan vähän aikaa vielä naureskella, ja sitten kun alkaa kyllästyttää tämä "teatteri" niin ottaa anoppiin yhteyttä ja kertoa mitä se tytär touhuaa...Saatan samalla kertoa koko senpuolen suvulle mitä tämä emäntä touhuaa. Ei jää kenellekään epäselväksi miksi homma loppui...

Oikein :))

• nevöögen
        Maraton1970 kirjoitti:

Oikein :))

ilman feisbuukkia vaimo ei olisi ottanut yhteyttä entiseen ihastukseen teinivuosilta ja pettänyt ja rakastunut siihen. tai mistäs sen koskaan voi tietää mut näin kävi. jatkoimme vaimon kanssa yhdessä vaikeuksien jälkeen. sain selville että stalkkaa edelleen sitä äijää feisbuukin kautta, tein selväksi haluaako jatkaa stalkkausta yksin vai jättääkö feisbuukin ja on minun kanssa. molemmat jätettiin feisbuuk kokonaan ja meilläkin menee paremmin... ja ei ole ikävä naamakirjaa...

• häiriön uhrix

Naamakirja on kyllä kaiken pahan juuri ja alku. Kuka tahansa voi esiintyä kenenä tahansa. Jätät sivustos auki vahingossa ja joku ei toivottu näkee. Pääsee lähettelemään kaikkea paskaa ihmisille omissa nimissäs......
      Pitäsi olla tosi tarkkana sen kanssa. Siellähän nyt voi tehdä mitä vaan. Onneks on ikää jo sen verran, että pidän lasten leikkikenttänä koko naamakirjaa. Mutta nettihäiriköintiä kokeneena voin sanoa, että olkaa varovaisia.

• huono merkki !

Kysy sitä myös häneltä, ei vain täältä. Keskustelkaa...

Jotain outoa minusta on, että ei halua näyttää kaikkia puoliaan toiselle. Fakebook voi olla huumoria ja läpänheittoa totta, mutta mitä sellaista salaamaan...

• valheiden verkossa

kun mun ex mies poisti mut suhteen aikana fb niin tiesin että jokin mättää ja pahasti. Laittoi samalla niin etten nähnyt edes hänen kaverilistaansa. Eli tuli ilmi että hän pyyteli kaverikseen sellasia naisia joihin oli tutustunut samaan aikaan kuin minuunkin ja vielä ex ilmestyi hänen kaverikseen. Nämä näin kun hän kerran käytti tietokonetta ja jostain syystä menin samaan huoneeseen. Siis pettämistä täysin. Oli äijä laittanut itsensä sinkuksi ja asuttiin saman katon alla.Exä ulos nyt sitten saa jäädä tekemään tuttavuuksia nettiin ja pettää ketä haluaa. Mä en tuollaiseen luota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe