Erittäin hyvä ohjelma karavaanareista mtv.3:lla,ehkä vaan vähän kaunisteltu.Katsojat saa hyvän kuvat tästä pihistä ja laumasieluisesta tuulipukuporukasta,kun koti kaksiosta lähdetään "reissuun"ja pistetään vaunut vierekkäin,istutaan vaunun oven edessä ja ryypätään ja syödään valmispizzaa ja eineksiä,kaikilla on crogsit jalassa ja "kivalla"tekstillä varustettu t-paita tuulitakin alla,rapamahat röllöttää kivasti niin miehillä kuin naisillakin ja jutut pyörii sen ympärillä että missä ryypättiin viime vuonna tai viimekuussa,nämä kuvailemani jutut eivät ole tuosta tv-ohjelmasta vaan elävästä elämästä pitkin Suomenniemeä.
Tv:n Karavaanarit
79
1537
Vastaukset
- kysyn vaan
mistäs sinä sen tiedät jos et itse ole siinä porukassa
- kivakivak
kaikillaonniinkivaa kirjottaakin ittestään ja niistä muutamasta "kaveristaan". Tietämättä kuinka paljon hänelle nauravat selkänsä takana.
Väärä diagnoosi, sanoisin. Älä yleistä omia tapojasi. Olen ollut karavaanarina noin 14 vuotta ihan selvin päin sen enempää sitäkään kehuskelematta alueilla. Minulta löytyy muutakin puheenaihetta vaikka säästä ja sääskistä.
- kaikillaonniinkivaa
just joo!
- tositeeveetä
Eihän tuossa ohjelmassa ole juurikaan kyse perinteisistä karavaanareista vaan suurelta osin julkkiksista, joille hankitaan sponsoroitu matkailuauto vuokraamosta. Ilmainen reissu usein ensimmäistä kertaa, jolta vastineeksi on otettu kuvaa ohjelmaan. Ja se näkyy kyllä turvallisuuteen liittyvissä asioissa.
Kaikki hyötyvät ohjelmasta: vuokraamo saa julkisuutta, julkimot ilmaisen reissun ja kenties vähän korvausta ja tv-yhtiö näin halpaa ohjelmaa. Ja julkimot herättävät keskustelua niin kuin olikin ohjelman tekijöiden tarkoitus. Mainosohjelmaa, ruudussa vilahtaakin teksti "ohjelma sisältää tuotesijoittelua".
- Karavaanarisetä.
Tämä kyseinen ohjelma kertoo sen että mitään TUULIPUKUJA karavaanarit ei käytä koska toisilla on jopa puku päällä tai sitten kesämekot että se siitä tuulipukukansasta!
- 19
olvat pukeutuneet paremmin kun kuulivat että oikein televisioon pääsevät,numerojuopot
- kahin,kahin
Tuulipuvut ja lippikset sekä remmikengät sukkien kanssa,ja se t-paita vitsikkäällä tekstillä ja ABC on karavaanarin mielestä se vähän fiinimpi ravintola,saahan sieltä toki S-bonusta,ja joku sanoo vielä vakavalla naamalla ettei karavaanarit ole oikeita juntteja.
- kröhöm?
Sanotaan että säälin saa ilmaseksi mutta kateus pitää ansaita,onkos karavaanarit niin äveriästä porukkaa että kateus on näin runsasta.
- ex.vetäjä
kyllä minä ainnakin kajehin teidän velkoja,olen ollut karavanisti,ja tiedän että suurimmalla osalla on satukirja mukana,elijos et ymmärtänyt,niin haltiana olet sinä,hyvääkesää teille kuitengin
- aina tiellä
Joukossa tyhmyys tiivistyy ja sen näkee mielestäni parhaiten kyseisen seurakunnan foorumin nimessä: Karavaanarit - aina tiellä. Näinhän se nimenomaan on. Eipä sitä itseään paremmin voi naurunalaiseksi tehdä, nappi suoritus.
- tuulitakki
Karavaanarit on tiellä oli ne sitten leirintä alueella tai liikenteen seassa jonoja vetämässä,voisitte pysyä siellä omilla alueillanne makkaroittenne ja kaljojenne kanssa mölyämässä ja valittamassa kaiken kalleudesta,ja pienenä vinkkinä: Se tuulipuku näyttää naurettavalta nahkakenkien tai korkokenkien kanssa,mutta onhan se totta että lihavaan kroppaan ei oikein muut vaatteet sovi,ja onhan tuulipuku tosiaankin karavaanarin "virkapuku"
- ????????????????
Niin tuota ? Ei ne Mikkoset ja Missit näytä niin lihavilta? Nehän ovat karavaanareita eikö?
- Piilotetut
Karavaanarit ovat vanhoja ja lihavia. Ohjelmassa "aitoja" ei näytetä.
- hoppiisti
Karavaanarit on suomen eliittiä etsillee..siihe ei ookaa kailla varaa hemmetin vaunuttomat köyhät juntit ..sano
- Et silleen
Onko persaukiset valittajat jo ehtineet tännekkin. Tänään lähden keikalle 3 kuukautta vanhalla liki 80 000eken autolla. Ja taas kedehtijoita riittää pilvin pimein.
- totanointotanoin
On ne ohjelman leirintäalueiden pitäjät ja työntekijätkin ihan ,sanoisinko jotenkin "vajaita".Saako niin sanoa?
- Paperityöläinen
Jouko Ahonenkin on karavaanaari.
- tosi on
Käy joskus ihan oikealla karavaanarialueella, niin tiedät miten siellä oikeesti
ollaan ja touhutaan. Se hiekkalaatikko leikki ei ole ihan aitoa karavaanaritouhua - jos on ilman ...
Erittäin hyvin kuvailtu on tuo sinun näkemyksesi vaunuporukoista.En usko että siitä tarttee ottaa mitään pois.Näin se on!
- jos on ilman...
Kalja ja viina siellä on pääasiana ei mikään muu ole niin tärkeät kun on tullut sivusta seuranneksi.
- Kuka ekan kiven....
jos on ilman... kirjoitti:
Kalja ja viina siellä on pääasiana ei mikään muu ole niin tärkeät kun on tullut sivusta seuranneksi.
No kunhan sinäkin pääset lomallasi kotikonnuilles mökkeilemään, niin siellä sitten ryyppäät ja rälläät niikuin mökkiläiset yleensäkin, ei se sen kummempaa ole, mutta mökillä ryyppääjät on ns. kaappijuoppoja, piilossa pitää sekin tehdä ja sitten tänne haukkumaan avoimesti toimivia karavaanareita... kiitos vaan sinullekin asiantuntevasta kommentistasi.
- vapaa mies
4 kesänä tullut karavaani alueella oltua,vuokra vaunulla yleensä,mut kivaa ja hauskaa rentoa elämää se on ollut.
mukavia ihmisiä ja auttavaisia olen tavannut.
ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa heistä kuin ei myöskään siitä paikalla olostakaan ,kivaa kesää vaan ,kohta taas uudestaan reissuun,iloisella ja vapaalla mielellä,katselen peiliin ja päästän ohitte aina kun se turvallisesti on mahdollista.
myös prätkämies olen henkeen ja vereen sitäkin olen 4 vuotta harrastanut ja sein elää omaa elämää,autoilen sit talvisin normaalisti kuten kuka tahansa.
en ole rikas vaan paremminkin köyhä mut säästäen mennään aina eteenpäin .
Elokuvasta pois kaikki vouhotus ja kiroilu sekä toisten mollaaminen pois . - Karavaanariakka
Tuo ohjelma on aivan surkea, eihän siinä näytetä ns. tavallisen karavaanarin tai alueen jutuista mitään. Mikkoset, missit sun muut turhat julkkikset miettivät että kuinka tämä grilli toimii ja miten tällä autolla ajetaan. Itsekin karavaanarina odotin innolla ohjelman alkamista mutta ohjelma on kyllä todellinen pettymys, messilän ja julkkisten mainostusohjelma. Kaukana tavallisen karavaanarin elämästä.
- hoppivaari
karavaanariakka puhut asiaa...ois kiva jutella sun kans vaanailusta kahdestaan enemmämkin?
- miau.....
asuntoautossa ja vaunussa on tosi kiva harrastaa aikuisten "jumppaa":
- ahaahahuuaa.
Peilit olkapäille ja menoksi.
- Huhuhu
Karavaanarit ovat osittain ihan sika jengiä. Olen vieraillut muutamalla leirialueella, jossa on ns. kausikaravaanareita. He käyttäytyvät näillä usein kuntien omistamilla alueilla aivan kuin omistaisivat ne. Lisäksi he ryyppäävät ja mellastavat alueilla mielin määrin. Osittain surkeaa joukkoa!
Sellaiset Karavaanarit jotka oikeasti liikkuvat vaununsa tai autonsa kanssa ovat usein kelpo väkeä. - monen vuoden kokemus
Aloittaja puhuu totta, osa porukkaa on juuri tuota jengiä. Kaikkein raivostuttavinta on kun menet matkailuautolla jonnekin leirintäalueelle, niin nämä ylisosiaaliset, känniääliöt tuppaavat jutuille vaikkei yhtään kiinnosta. Ne on yleensä sitä porukkaa joiden kanssa ei viitsi olla muutenkaan missään tekemisissä, niin muka karavaanarina sinun pitää olla, sinun kuuluu olla. Juoppoja törsäkkeitä, läskiperseisiä turvonneita akkoja. Toisaalta karavaanareissa on myöskin fiksua porukkaa ja mukavinta on kuunnella jo pitkään reissanneiden kokemuksia. Heitä on mukava nähdä kun taas törmätään jossain. Matkailuautolla tai vaunun kanssa reissaaminen ei ole se helpoin lomailumuoto, vaikka jossain sitä vapautta korostetaankin. Vuosien varrella kehittyy kyllä monenlaista ongelmanratkaisutapaa ja selvitymismallia. Joka syksy sitä miettii, että oliko viimeinen kesä! Mutta kun kevät ja kesä tulee, niin kyllä se mieli taas vaan palaa tuonne tienpäälle.
Hyvää kesää kaikille! - Linda, poistu TV:stä
Kyllä loppu mulla sen ohjelman kattominen toiseen jakson ku ne tuo siihen ruudulle ehkä Suomen rumimman ja tyhmimmän naisen, mikä-lie-linda tatuoinneistaan tuttu. Ämmä haukkuu kaikki ihmiset ketä vastaan tulee(vaikka kyllä tolla preesensillä ei olisi yhtään varaa), liikkuu vuokratulla asuntoautolla yhden päivän johonki homotourille ja siinä yks jakso purkissa.
Ei tietoakaan mistään oikeasta karavaanaariudesta, suosittelen kaikille jättämään kattomatta niin tajuaisivat ottaa sen pois tuotannosta, tai ainakin muuttaa sitä antamaan oikeaa kuvaa. - Keke554
Karavaanari ohjelma Suomen huonoin tuotanto!!
Kyllä on törkeää antaa tuollaista infoa yleisölle, jotka sit luulevat , että kaikki mikä tulee telkusta on totta!
Ite vedän vaunua ja voin sanoa, että en ole teiden tukkona. Jos perässä alkaa tulla jono niin sirryn seuraavalle levikkeelle. Ärsyttää vaan autoilijat jotka eivät lähde ohi vaikka tilaa olis kunnolla, ei eka auto jonoa tee vaan toinen ja kolmas!!
Ja toiseksi, en käytä tuulipukua. Kolmanneksi, en ryypää enkä juo kaljoittele kun ollaan autolla liikenteessä! Sen voin tehdä sitten kotona terassilla kun auto turvallisesti tallissa!
Joissakin paikoissa nämä vuosipaikkalaiset pilaavat koko porukan maineen kun luulevat, että he omistavat koko alueen!
Oikein hyvää ja turvallista karavaaniri-kesää kaikille!- ei sympatiaa
Koita idiootti tajuta, että sen sun vaunusi takaa ei näe mitää ku nussit sitä tietä pitkin seittemääkymppiä. Joskus säkällä eksyt eteeni silloin kun on kilsan suora edessä ja näkyvyys hyvä eikä ohituskieltoja. Yleensä nussit siinä edessä mutkaisella tiellä alinopeutta, Eikä sieltä takaa todellakaan nnäe samalla tavalla kuin sinun tuulilasisi läpi. Koita tajuta tämä.
Tuohon levikkeelle siirtymiseen voisin kommentoida, että olen ajanut autoa nyt 30 vuotta keskimäärin 30000 kilsaa vuodessa, enkä ole moista ihmettä nähnyt koskaan. En ikinä. Karavaanari ei tietä anna. Se on totuus. - keke554
ei sympatiaa kirjoitti:
Koita idiootti tajuta, että sen sun vaunusi takaa ei näe mitää ku nussit sitä tietä pitkin seittemääkymppiä. Joskus säkällä eksyt eteeni silloin kun on kilsan suora edessä ja näkyvyys hyvä eikä ohituskieltoja. Yleensä nussit siinä edessä mutkaisella tiellä alinopeutta, Eikä sieltä takaa todellakaan nnäe samalla tavalla kuin sinun tuulilasisi läpi. Koita tajuta tämä.
Tuohon levikkeelle siirtymiseen voisin kommentoida, että olen ajanut autoa nyt 30 vuotta keskimäärin 30000 kilsaa vuodessa, enkä ole moista ihmettä nähnyt koskaan. En ikinä. Karavaanari ei tietä anna. Se on totuus.Voi sua reppanaa.. ajat ihan 30 tkm vuodessa...minä ajan sentään 75000 km ja näen kuule aika paljon tuolla tien päällä.. Toisekseen pidän tienpäällä vauhtia n 90-100 km tunnissa. Joten sinä se nussit siinä edessä ja hidastat mun vauhtia.. Ja valitettavasti minä vedän monen muun kanssa vaunun parkkiin jos alkaa tulla jonoa. Joten siirry sinä siitä nussimaan muualle. Ja keskiviivaa ajelee monet autoilijat ja estävät monesti meidät vaunuilijat ja a-autoilijat niin, että emme pääse pitämään joustavaa vauhtia. Sit sinä tuut siihen taakse nussimaan ja heti syytät vaunuilijaa vaikka edessä onkin sun kaveris joka ei osaa ja uskalla ajaa liikennenopeuksien mukaan. Ja hanki kunnon auto niin et tarvi kilometrien suoraa päästäksesi ohitseni. Mulla sentään pituutta vain 14,5 mtr.
- iljettävää sakkia
keke554 kirjoitti:
Voi sua reppanaa.. ajat ihan 30 tkm vuodessa...minä ajan sentään 75000 km ja näen kuule aika paljon tuolla tien päällä.. Toisekseen pidän tienpäällä vauhtia n 90-100 km tunnissa. Joten sinä se nussit siinä edessä ja hidastat mun vauhtia.. Ja valitettavasti minä vedän monen muun kanssa vaunun parkkiin jos alkaa tulla jonoa. Joten siirry sinä siitä nussimaan muualle. Ja keskiviivaa ajelee monet autoilijat ja estävät monesti meidät vaunuilijat ja a-autoilijat niin, että emme pääse pitämään joustavaa vauhtia. Sit sinä tuut siihen taakse nussimaan ja heti syytät vaunuilijaa vaikka edessä onkin sun kaveris joka ei osaa ja uskalla ajaa liikennenopeuksien mukaan. Ja hanki kunnon auto niin et tarvi kilometrien suoraa päästäksesi ohitseni. Mulla sentään pituutta vain 14,5 mtr.
Ymmärrän hyvin autoilijoita jotka "kostavat" liikennekäyttäytymisellään sinun hidastelusi. Ajat siis 90-100kmh? Juuri se aiheuttaa sen jonon perässäsi idiootti,. Ohitsesi ei pääse laillisesti vaan pakotat muut ajamaan ylinopeutta jos haluavat sinut ohittaa.
Kaikki karavaanarit tulisi sulkea koko kesäksi leiriinsä ja rekkakuljetukset tulisi siirtää suureksi osaksi rautateille. Kuspäiset rekkakuskit oikeisin töihin sieltä kopistaan lihomasta. - mee kotiis
keke554 kirjoitti:
Voi sua reppanaa.. ajat ihan 30 tkm vuodessa...minä ajan sentään 75000 km ja näen kuule aika paljon tuolla tien päällä.. Toisekseen pidän tienpäällä vauhtia n 90-100 km tunnissa. Joten sinä se nussit siinä edessä ja hidastat mun vauhtia.. Ja valitettavasti minä vedän monen muun kanssa vaunun parkkiin jos alkaa tulla jonoa. Joten siirry sinä siitä nussimaan muualle. Ja keskiviivaa ajelee monet autoilijat ja estävät monesti meidät vaunuilijat ja a-autoilijat niin, että emme pääse pitämään joustavaa vauhtia. Sit sinä tuut siihen taakse nussimaan ja heti syytät vaunuilijaa vaikka edessä onkin sun kaveris joka ei osaa ja uskalla ajaa liikennenopeuksien mukaan. Ja hanki kunnon auto niin et tarvi kilometrien suoraa päästäksesi ohitseni. Mulla sentään pituutta vain 14,5 mtr.
ylämessä se sun paska 14,5 metrinen kusee kuuttakymppiä. Onneksi poliisi pysäyttele sinua tasaiseen tahtiin ja sakottaa joko ylikuormasta tai muista perinteisistä ja jatketuista läskirahtareiden rikkomuksista.
- keke554
iljettävää sakkia kirjoitti:
Ymmärrän hyvin autoilijoita jotka "kostavat" liikennekäyttäytymisellään sinun hidastelusi. Ajat siis 90-100kmh? Juuri se aiheuttaa sen jonon perässäsi idiootti,. Ohitsesi ei pääse laillisesti vaan pakotat muut ajamaan ylinopeutta jos haluavat sinut ohittaa.
Kaikki karavaanarit tulisi sulkea koko kesäksi leiriinsä ja rekkakuljetukset tulisi siirtää suureksi osaksi rautateille. Kuspäiset rekkakuskit oikeisin töihin sieltä kopistaan lihomasta.Idiootti olet itse! Miks sun ja sunlaisten tohelojen on pakko päästä ohi kun ajelen 9-kymppiä 8-kympin rajoituksella???
Ja jos haluut rekkakuskit pois tienpäältä, niin loppuu sultakin raukalta ruoka kaupasta! Mikä olis sulle ihan oikein kun ammattikuskeja mollaat.
Mikä oikeius sulla on vaatia , että tie olis tyhjä sun edessä ja rekat ei sais olla siellä?? Ja paljon liikkuvana näen kuin h-auton kuljettajat estävät rekkoja ajamaan sujuvasti. Ensi ajavat ohi ja sit jäävät jurraamaan rekkojen eteen seuraavassa ylämäessä ja rekat joutuu jarrutteleen!!!
Tämä viimeinen kommentti idiootti vastaajille!!! - keke554
mee kotiis kirjoitti:
ylämessä se sun paska 14,5 metrinen kusee kuuttakymppiä. Onneksi poliisi pysäyttele sinua tasaiseen tahtiin ja sakottaa joko ylikuormasta tai muista perinteisistä ja jatketuista läskirahtareiden rikkomuksista.
Kuule, koskaan en ole vaunun kanssa ollu poliisien kans tekemisis...harmittaako???
Ja kuule, ylämäes minä poika vetelen hitaimpien ohi. On sen verran poweria veto-auton keulalla, ettei isotkaan mäet ole esteenä!!
Sääliks käy teitä katellisia!!
Mun viimeinen kommentti!
- sprite mallia 1ja2
olenkohan sitten poikkeus kun olen karavaanari ja en käytä alkoholia ja juoksen maratooneja ja muutenkin harrastan kaikkea urheilua myös reissatessani ps: älkää kadehtiko suotta, minunkin vaunu maksoi 2000 euroa eli mukaan vaan porukkaan niin ei tarvi täällä katkerana kirjoitella
- kyllä lähtee
Sama juttu, ei alkoholia, kiitos !
- Karavaanarit.
Ovat oikeasti teiden tukkoja. Asuntoautolla tai lasikuitulaatikkoa perässä vetäen madellaan tien keskiviivaa,vaikka perässä olisi letka autoja. Marketeista ostettuihin tuulipukuihin sonnustautuneet perheet erottaa kyllä jo kaukaa,siinä taas lähtee karavaanariperhe paistamaan makkaraa ja sihauttelemaan olutpulloja muiden samanhenkisten kanssa. On kertakaikkiaan omituista sopuliporukkaa.
- voi ottaa päähän joo
Nämä on kyllä ihania viestejä :) Sopuliporukkaa - no joo joskus silloin kun on hyvä jengi niin mikä ettei. Nykyisissä asuntoautoissa on niin voimakkaat moottorit, tai ainakin meillä on, ettei sillä jää liikenteen tukkeeksi. Vaunun kanssa voi joutua nalkkiin jos ei pääse tieltä pois. Ei sitä pitkää yhdistelmää viitsi koivikkoonkaan rojauttaa :D Se tietysti voi ottaa jotakuta kiireistä päähän.
- Kabe 720 King Royal
Oot varmaan kateellinen tai sit kerrot vaan omasta elämästäsi..
En käytä tuulipukua. Makkaraa en grillaan. Ainoastaan lihaa ja silloinkin filettä ja olutta en juo. Hyvää viiniä lasillisen voin juoda ruuan kans. siinä mun juopottelu. Sääli kun sun pitää lojua pienes yksiös ja viinan kasn viettää koko kesä. Tulisit nauttimaan kunnon kesästä hienossa porukassa. ja jätä se tuulipuku kotiin, niin et sit erotu porukasta niin hyvin. Ja vaunu maksoi vain 50 000 ekee. - hauskaa :)
Kabe 720 King Royal kirjoitti:
Oot varmaan kateellinen tai sit kerrot vaan omasta elämästäsi..
En käytä tuulipukua. Makkaraa en grillaan. Ainoastaan lihaa ja silloinkin filettä ja olutta en juo. Hyvää viiniä lasillisen voin juoda ruuan kans. siinä mun juopottelu. Sääli kun sun pitää lojua pienes yksiös ja viinan kasn viettää koko kesä. Tulisit nauttimaan kunnon kesästä hienossa porukassa. ja jätä se tuulipuku kotiin, niin et sit erotu porukasta niin hyvin. Ja vaunu maksoi vain 50 000 ekee.Vanha kunnon pätkä tähän
http://www.youtube.com/watch?v=7q7K1bBhjkY&feature=related
- KateusOnSyntiä
Halvat on harrastukset velkaisella velattomalla kansanosalla?
Niitäkin on mitkä anaitsivat edes makuupaikan vaunussa.
Ostasivat huvilan eikä asuntoautoa taikka venettä?
Suomen valtionvelka on sitäluokkaa et sillä summalla kyllä saa
pienen käytetyn asuntovankkurin. www.velkakello.fi - Merikadetti K.
MERIKADETTIEN KANNANOTTO!
Me merikadetit olemme Yhteiskuntapoliittisen yhdistyksemme viime kokouksessa käsitelleet kysymystä "karavaanareista". Kokouksen sihteerinä saanen ilmoittaa yksimielisen päätöksemme, jonka mukaan Merikadettien velvollisuus on taistella "karavaanareita" vastaan maalla, ilmassa ja erityisesti merellä, joka onkin sodankäyntimme pääasiallinen taistelutanner.
Suunnatkaamme tykkiveneitten mörssärit kohden "karavaanareita" - ja sitten jysähtää:: KA-PUMMM!!! - Tango Osmo
Ehdotukseni on lisää velkaa ja viinaa. Myös siili kannattaa laittaa grilliin
- näin se menee
Eihän siinä mitään olisi jos ihmisillä olisi vaan hauskaa keskenään, mutta kun karavaanarit ovat liikkeellä, niin silloin KENELLÄKÄÄN ei ole kivaa.... paitsi ehkä heillä itsellään. Siinä on se pikku ongelma.
- Pöllömies
Voihan kekkeli! Määkin kurvaan vaimon ja ipanan kera vaunulla ympäri suomeen, mutta mepäs ei ollakaan karavaanareita, me ollaan ihimisiä jotka haluaa tehdä sitä mikä tuntuu kivalta, joskus se on suomen katsastaminen vaunusta käsin, toisella kertaa se on leffan tuijotus kotisoffalla, kolmannella samoilu metässä, neljännellä rockfestarit, viidennellä remontointi, kuudennella vaikka pyykinpesu ja tiskaus. Elämä menee meillä juuri silleen kun milläkin hetkellä tuntuu hyvältä, ei liian tiukkoja raameja eikä fakkiuduta yheen aiheeseen.
- en kunnioita
Karavaanarit on Suomen urpointa sakkia. Ja tyhmintä. Ja ennekaikkea itsekkäintä. Pysyisivät jossain "leirintäalueellaan" keskenään. Tieliikennelakiin pitäis saada pykälä tapporahasta tai korvauksesta asuntovaunun polttamisesta. Tämä pieni porukka ajelee kaiket kesät teiden tukkona omaan napaansa tuijottaen seitsemääkymppiä, koska "se on se SUURIN SALLITTU nopeus" Karavaanarilla on tietenkin oikeus ajaa seitsemääkymppiä kasikympin tiellä jossa ei ole ohituspaikkaa viiteen kilometriin. Tietenkin on koska nyt on kesä ja kaikkihan tykkäävät kyhjöttää lomansa pienessä kopissa maantiellä jonkun Hymermobiilin takana.
Koittakaa karavaanarin joskus edes ajaa sinne tien sivuun. Minä olen autoillut nyt 30 vuotta enkä ole kertaakaan sellaista ihmettä nähnyt, että karavaanari antaisi tietä. En siis kertaakaan. Aika suuri todiste karavaanarijoukkion tyhmyydestä ja itsekkyydestä.- varakaahari
Voi hellanlettas pientä reppanaa kun ilkeä karavaanari sillälailla kiusii kiireistä autoilijaa, ajaa oikein alinopeutta että varmasti kaikilla menee päivä pilalle. Mitäs jos sinä hätähousu vain viitsisit ottaa rennommin niin ei suotta mahahaava iske. Nyt kun on kesäkin vihdoin koittanut niin eiköhän ne turhat kiireet ja stressailut jätetä sinne syksyyn.
- idioottien kunkulle
varakaahari kirjoitti:
Voi hellanlettas pientä reppanaa kun ilkeä karavaanari sillälailla kiusii kiireistä autoilijaa, ajaa oikein alinopeutta että varmasti kaikilla menee päivä pilalle. Mitäs jos sinä hätähousu vain viitsisit ottaa rennommin niin ei suotta mahahaava iske. Nyt kun on kesäkin vihdoin koittanut niin eiköhän ne turhat kiireet ja stressailut jätetä sinne syksyyn.
Kuules nyt teiden tukko ja vesipää. Sinä olet siellä toisten tiellä. Kaikilla ei ole aikaa odottaa juuri sinua. Todistit juuri olevasi itsekeskeinen paskiainen. Jos sinulla ei ole kiire mihinkään, anna tietä. Mene kymmenen kilometrin välein vaikka varmuuden vuoksi tien laitaa tai levähdya alueelle. Ei käy vai? Ai sinullakin on siis matka jonnekkin? Johonkin paikkaan jossa sinun tulee olla ajoissa? Vitun idiootti, ota muutkin edes joskus elämässäsi huomioon.
- liikettä!!
varakaahari kirjoitti:
Tiet on tehty liikkumista ja ajamista varten. Ei ajanviettopaikoiksi.
- Käyräkalu.
idioottien kunkulle kirjoitti:
Kuules nyt teiden tukko ja vesipää. Sinä olet siellä toisten tiellä. Kaikilla ei ole aikaa odottaa juuri sinua. Todistit juuri olevasi itsekeskeinen paskiainen. Jos sinulla ei ole kiire mihinkään, anna tietä. Mene kymmenen kilometrin välein vaikka varmuuden vuoksi tien laitaa tai levähdya alueelle. Ei käy vai? Ai sinullakin on siis matka jonnekkin? Johonkin paikkaan jossa sinun tulee olla ajoissa? Vitun idiootti, ota muutkin edes joskus elämässäsi huomioon.
Sinä voit lähteä jo torstaina sinne purhoosi. Perjantai pitää pyhittää ihmisille,jotka haluavat perille mahdollisimman pian.
Savusaunaan ja uimaan ja juopottelemaan.
tämä oli vastaus:" IDIOOTTIEN KUNKULLE," kuka lie pappa kyseeessä.
- KaikkienKaveriOn
http://www.hcporntube.com/video/1079/ Karavaanari saa pesää matkailuautossa "Karavaanari on kaikkien kaveri"
- Yx kyllästynyt
Se karavaanarit OLIS hyvä ohjelma ja sitä OLIS kiva kattoo jos se ei kertoisi suurimmaksi osaksi Mikkosten matkanteosta. En jaksa sietää sitä porukkaa enkä haluis kattoo vain niintä :(
- eijaemppuliini
Olen NIIN samaa mieltä kanssasi!! Harvinaisen paskantärkeitä ihmisiä HUH HUH!!
- Reiska ja Anu
Kiitos, olen samaa mieltä, että olemme Suomen upeinta porukkaa. Siksi nautimme Suomen hienoista maisemista ja paikoista täysin siemauksin eikä sitä tarvihte tehdä millään kiireisellä aikataululla, kahvit tirautamme välillä ja taas nielemme maantietä näkymättömiin.
- Härmän häjy
Vanhan matkailu autoni takana on teksti "vain köyhillä on kiire". Näkyy leasing kansaa ottavan hermoon.
- AsAy
Oletteko ikinä nähneet miten säleiksi asuntoauto menee kunnon kolarisssa?
Siitä irtoilee seinät ja kaikki ympäriltä ja moisessa tappovehkeessä saa
matkustaa ja kokata ajon aikana vailla turvavyötä?- väärä esimerkki tv
Oletteko muuten nähneet miten päreiksi ja rusinaksi henkilöauto menee kunnon kolarissa? Eipä siinä selviä hengissä vaikka joku niin kuvittelee peltikorista johtuen.
Matkailuautossa pitää käyttää turvavöitä ajon aikan kuten muissakin autoissa. Vyöt pitää olla jokaisella matkustajapaikalla eikä ajon aikana matkustajat saa muuta puuhailla. Tässä asiassa tuo TV:n karvaanarit ohjelma antaa täysin virheellisen esimerkin. Uusissa matkailuautoissa on airbagit, ESP:t ym. samat turvavarusteet kuin henkilöautoissakin. - !!!!!!!!!!!
väärä esimerkki tv kirjoitti:
Oletteko muuten nähneet miten päreiksi ja rusinaksi henkilöauto menee kunnon kolarissa? Eipä siinä selviä hengissä vaikka joku niin kuvittelee peltikorista johtuen.
Matkailuautossa pitää käyttää turvavöitä ajon aikan kuten muissakin autoissa. Vyöt pitää olla jokaisella matkustajapaikalla eikä ajon aikana matkustajat saa muuta puuhailla. Tässä asiassa tuo TV:n karvaanarit ohjelma antaa täysin virheellisen esimerkin. Uusissa matkailuautoissa on airbagit, ESP:t ym. samat turvavarusteet kuin henkilöautoissakin.Niin mutta jos pidät koira sylissä ja toinen niskan takana et tarvii käyttä turvavyötä!
- juopothiiteen
väärä esimerkki tv kirjoitti:
Matkailuautossa pitää käyttää turvavöitä ajon aikan kuten muissakin autoissa. Vyöt pitää olla jokaisella matkustajapaikalla eikä ajon aikana matkustajat saa muuta puuhailla. Tässä asiassa tuo TV:n karvaanarit ohjelma antaa täysin virheellisen esimerkin. Uusissa matkailuautoissa on airbagit, ESP:t ym. samat turvavarusteet kuin henkilöautoissakin.Oletteko nähneet minkänäköiseksi karavaanari menee juopoteltuaan kesän leirintäalueilla?
Niin, miksi kukaan edes haluaisi... - Santalahtee uudestaa
Kävikö siinä Kotkan kaasupulloräjähdyksessä kelleen mitään.
Siitä mistä messilän rouvasihminen kertoi.
Niinpä niin, mutta kuljettaja ei muuta kuin ravistelee pölyt itsestään ja jatkaa matkaa säleillä. Sellainen on kunnon karavaanari.
- tyhmälle
Olet tyhmä.
- urpojenturpot
Puolijauhoosta sakkia ne on.Kerran olen ollu lainavaunulla alueella ja toiste en mene.Kaiken urpot mekastaa yöt läpeensä nottei muut saa nukkua.Ovihin koputellahan ja jos ei olis ollu lukossa niin tuttavallisesti olis tultu morjestamahan sisälle,keskellä yötä!!Ja päivisin tikusta asiaa notta pääsee utelemahan.Ei ne rauhaan jättäny,piti itte lähtiä pois.
- kolisevat kattilat
aina olen ihmetelly, miks karavaanarit kehuskelee olevansa kohteliaita tienkäyttäjiä.yhtä ainutta kertaa en ole nähnyt et karavaanari/matkailuautoilija antais tietä muille, vaikka vetäis perässään kuinka pitkää letkaa.ja nyt ei tarvii kenenkään alkaa kitistä nopeusrajotuksista noudatan kyllä niitä.
- Rinta rottingilla
"aina olen ihmetelly, miks karavaanarit kehuskelee olevansa kohteliaita tienkäyttäjiä.yhtä ainutta kertaa en ole nähnyt et karavaanari/matkailuautoilija antais tietä muille, vaikka vetäis perässään kuinka pitkää letkaa.ja nyt ei tarvii kenenkään alkaa kitistä nopeusrajotuksista noudatan kyllä niitä. "
Joo, ja parhaat kuskit suomessa on karavaanareissa, vähiten onnettomuuksia(asuntoautot),näin valisti vakuutusyhtiön hemmo.
- huvitusta
Olen joskus vuokrannut matka-auton ja onhan se lasten kanssa mukava matkustella ja pysähtyä tauoille kun on heti katto pään päällä. Leirintäalueilla tosin ihmettelin karavaanareiden touhua : tv-antennit vaan alkoi pyöriä katolla ja kalja virrata kitusiin. Joku pariskunta riiteli kännissä. Lapset katselivat ihmeissään touhua kanssamme. Uskon, että monen karavaanarin nähtävyyksiin kuuluu pääasiassa ABC-asemat ja leirintäalue. Kerran erehdyin asiallisesti esittämään karavaanareiden sivuilla huvilani vaihtoa viikoksi matka-autoon. Kommentit olivat uskomatonta haukkumista itikkapesästä ja köyhäilystä, tosin huvilani hinnalla saisi monta matka-autoa. Ja onhan tämä keskusteluketjukin valaissut aika paljon karavaanareiden sielunelämää. Ainakin suurimmaksi osaksi.
- uskopa provoja
Täältähän se Suomi24 palstoilta todellinen totuus ja syvällinen asiantuntemus löytyy joka asiaan. Muuta et todellakaan tarvitse. Kysäiset vain täältä niin johan selviää asiat.
- jep jep
uskopa provoja kirjoitti:
Täältähän se Suomi24 palstoilta todellinen totuus ja syvällinen asiantuntemus löytyy joka asiaan. Muuta et todellakaan tarvitse. Kysäiset vain täältä niin johan selviää asiat.
tosin huvilani hinnalla saisi monta matka-autoa.
Onneksi olkoon arvokkaasta mökistä, minun carthagon hinta uuten(nyt 1v)vain 130000ekee.
Mullakin on muuten vaatimaton 140neliön mökki saimaala, vuokralla useimmiten kun ei oo aikaa ja kiinnostusta paljoa oleilla.. - omaisuus tallessa
jep jep kirjoitti:
Onneksi olkoon arvokkaasta mökistä, minun carthagon hinta uuten(nyt 1v)vain 130000ekee.
Mullakin on muuten vaatimaton 140neliön mökki saimaala, vuokralla useimmiten kun ei oo aikaa ja kiinnostusta paljoa oleilla..Joko on lainasi ja osamaksusi ulosotossa, yleensähän sinun kaltaisilla retostelijoilla on viimeinen lati menossa. Eihän nykyään taida muuten kiinnostaa ihmisiä mökinkaltainen pakkotyömaa, ei edes vuokra sellainen. Minä olenkin läpi vuoden matkoilla ei tarvitse omaisuudestaan täällä netissä rehvastella vaikka sitä onkin kerääntynyt tuossa vuosien varrella. Eikös se Saimaakin ole jo ryssien valloittama, kielestä vain päättelin. Että vietä sinä Siellä hulppeassa pakkotyölaitoksessasi työn uuvuttavamaa kesälomaasi ja kehuskele välillä vaikka täällä netissä veloistasi. Silläkurin saat mielesi pysymään virkeänä ja saat joskus jopa nukuttua.
- 72
jep jep kirjoitti:
Mullakin on muuten vaatimaton 140neliön mökki saimaala, vuokralla useimmiten kun ei oo aikaa ja kiinnostusta paljoa oleilla..,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- ---111
ja päätit tulla kertomaan autosi hinnan internettiin.. olet säälittävä. tuleeko sinusta edes puolikas mies tuolla autolla. ei! vajaita koko sakki en tiiä onko kaikki ottanu liikaa koppeja!
- 29
mtv-3 karavaanarit ohjelma surkea esitys.ketkä siinä ovat oikeasti karavaanareita.julkkisten esittelyä vuokra autoilla.moniko niistä on oikee karavaanari siis omistaa jäsen numeron ja maksaa jäsenmaksua.rohkenen epäillä.luulin aluksi että ohjelma kertoisi meistä oikeista karavaanareista ja eri alueista mutta olipa pettymys.
- Hintero/ Hine
Juopottelua ja tupakointia ei saa näyttää , tai ohjelma-aika pitää siirtää myöhäisillaksi.
- 78
........................................................................................
- 78.6
02.07.2011
- rekka rane
väittävät että niuvastakin tullee oma tv ohjelma, muutamat munapäät. Äitipoika insestooraaja onkin taas lokeroitunut omalle jorma k sivuilleen, lieneeköhän hitusen viirailla etuteltan pojua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045