haluaisin tutustua lähikaupan kassamieheen (hän 20v minä 18). tuntuu vaan oudolta kysyä kassalla häntä ulos, mutta muulloin en häntä näe kuin hänen töissäollessaan. en myöskään tiedä seurusteleeko hän, mikä lisää epävarmuutta.. hän on myös facebookissa, joten olisiko liian tyrkkyä pyytää häntä kaveriksi tai tökätä?
kaupankassamies
31
207
Vastaukset
- 18
Kirjoita kuittiin puhelinnumero ja anna se takaisin.
Senkus kysyt vaan suoraan, ei he pure. Trust me, olen kassalla töissä:) Siellä on kolleegoita kysytty aikasen usein ulos ja annettu numeroa milloin kenenkin taholta:) Go for it!!!!
- tyyttö
pitäisi olla vaan mieluummin sopivan hiljainen hetki kassalla, että hän pystyy edes ajattelemaan jotain muuta kuin työn tekoa :s mutta ei nyt kumminkaan jaksa väijyä jossain kaupan nurkilla ja hyökätä kauppaan kun siellä ei ole paljon asiakkaita.......
- nöösi_poika
"olen kassalla töissä:) Siellä on kolleegoita kysytty aikasen usein ulos ja annettu numeroa milloin kenenkin taholta:) Go for it!!!! "
Jännää etten ole koskaan huomannut tällaista tapahtuvan. Taitavat valita hiljaisen hetken, joilloin kysäisevät. Ei siis silloin, kun on 10 ihmistä jonossa takana...
- dfedfq
Ymmärrän, että kassalla tuntuu tyhmältä alkaa mitään ehdottelemaan, joten suosittelen sitä, että annat hänelle jonkun lapun, tai kuitin niinkuin ylempänä ehdotettiin. Olennaisinta on, että siinä on numerosi tai sähköpostisi, mutta voit tietty kirjoittaa siihen muutakin.
Olet siinä mielessä onnellisessa asemassa, että olet nainen. Voit siis lähestyä häntä tosiaan millä tavalla tahansa. En tiedä toimisiko tuo lapun antaminen jos minä tekisin niin naiselle. Naiset osaavat olla niin kranttuja sen suhteen miten miehen kuuluu lähestyä. Mutta me miehet emme välitä yhtään millä tavalla nainen lähestyy. Jos tämä mies ei ota sinuun yhteyttä lapun antamisen jälkeen, se todennäköisesti johtuu siitä että hän on varattu. - bxmvnmxbmc
Todellinen supliikkinainen tekisi tikusta asiaa, ja selvittäisi miehen kesälomasuunnitelmia ja sitä kautta onko hänellä tyttöystävää.
- leeatuulia
Miusta ittestäni tuntus hieman ouvolta, jos joku tulis kassalla pyytämään ulos. Varsinki jos siinä on joku kilsan jono ja satapäinen yleisö :D Siinä tapauksessa, et hetki on suhteellisen rauhallinen, ni miksei, vois olla kivaki :) Lappunen ois miustaki hyvä idea ja ei miuta ainakaan haittais facebookis tutustuminen, jos siis siellä oisin. Riippuu tietyst ihmisestä, mut mie oon ehkä sen verra kaino kuiteki, etten varmaan kehtais yleisön eessä ottaa asiaa vakavissani. Ja ois myös vähä outoo, jos joku vaa randomilla kysyy yhtäkkii ulos ja ei oo koskaan aikasemmi kommentoinu muuta ku kiitos ja hei. Eri asia on, jos on jo aikasemmi siinä vaihtanu vaikka muutaman sanan. Mut iha ihmisestähä se on kiinni, että rohkeesti vaa tutustumaa! :) Ei pijä antaa pelon estää itteesä, ku sitä ei voi koskaa tietää mitä ihanaa sitä saa :) Eikö ne just vanhana kaduta ne tekemättömät asiat eikä ne tehyt?
- tyyttö
ite oon just miettiny sellasta ajankohtaa millo ei ois kassalla paljon ihmisiä ja sitte alottaa kyselemää kesäsuunnitelmista ja ehkä opiskeluista... ja sen jälkee kysyy mitä hän tekee viikonloppuna... ja ehkä pyytää tai mieluummin annan numeron jos tilanne siltä tuntuu.
- ihipoh
no mutta oisko ees vähn noloo jos se onki varattu??????????????!
- hksdhjfks
Jos ei ota riskiä ei voi voittaa! Paitsi joskus jos on huippukaunis/komea.
- ihipoh
hksdhjfks kirjoitti:
Jos ei ota riskiä ei voi voittaa! Paitsi joskus jos on huippukaunis/komea.
sen häpeän määrää kun se sanookin että on varattu tai että on töitä ei oikee kerkee. kyllä nolottas
- hksdhjfks
ihipoh kirjoitti:
sen häpeän määrää kun se sanookin että on varattu tai että on töitä ei oikee kerkee. kyllä nolottas
Hehe. Siihen nolotukseen turtuu, kun käy riittävän monta kertaa sen läpi.
t. yli 3-kymppinen mies.
- ei näitä teinejä
Älä nyt todellakaan anna puhelinnumeroasi tuntemattomalle kollille. Todella typerää edes ehdotella sellaista. Mistä tiedät minkälaisen riesan saat siitä??? Joku järki näissäkin jutuissa pitäisi olla.
- tyyttö
no jooo minä en ainakaan itse ole teini. ja aloitan kyllä ensin keskustelulla katsotaan sitten tuntuuko häntä kiinnostavan yhtään, että annanko numeroa vai en. ja hän ei ollenkaan tunnu sellaiselta mistä koituisi riesaa vaikka numeron antaisinkin.. vaikka kylläkin asiakaspalvelutyössähän hän on, joten tuskin kassalla voi ollakkaan muuta kuin mukava. eniten pelottaa se jos hän on varattu!
- no jopas pomppas
tyyttö kirjoitti:
no jooo minä en ainakaan itse ole teini. ja aloitan kyllä ensin keskustelulla katsotaan sitten tuntuuko häntä kiinnostavan yhtään, että annanko numeroa vai en. ja hän ei ollenkaan tunnu sellaiselta mistä koituisi riesaa vaikka numeron antaisinkin.. vaikka kylläkin asiakaspalvelutyössähän hän on, joten tuskin kassalla voi ollakkaan muuta kuin mukava. eniten pelottaa se jos hän on varattu!
20 ja 18 v. Teinejähän te vielä olette. Melkein lapsia.
- mamma39
no jopas pomppas kirjoitti:
20 ja 18 v. Teinejähän te vielä olette. Melkein lapsia.
no ei kyllä enää voi sanoa että olisivat teinejä, nuoria pikemminkin. tietysti jos "no johan pomppas" on itse yli 50nen niin sen ymmärtää, että 18-vuotias tuntuu vielä lapselta. Tai sitten hän on vaan muutan katkeroitunut..
- mamma39
mamma39 kirjoitti:
no ei kyllä enää voi sanoa että olisivat teinejä, nuoria pikemminkin. tietysti jos "no johan pomppas" on itse yli 50nen niin sen ymmärtää, että 18-vuotias tuntuu vielä lapselta. Tai sitten hän on vaan muutan katkeroitunut..
ja lapsiahan me ollaan kaikki hautaan asti!
- m30:
mamma39 kirjoitti:
Siis miten niin katkeroitunut? Teetkö näitä syvällisiä arvioita maksusta vai ilmaiseksi?
- mamma39
m30: kirjoitti:
Siis miten niin katkeroitunut? Teetkö näitä syvällisiä arvioita maksusta vai ilmaiseksi?
samalla lailla kun itse arvioit 18 ja 20 vuotiaat teineiksi.
- mpbip
mamma39 kirjoitti:
lapsi = alle 16-vuotias
nuori = 16 - 21-vuotias
aikuinen = 18 -> ruumis
tämä totta - mamma39
mpbip kirjoitti:
lapsi = alle 16-vuotias
nuori = 16 - 21-vuotias
aikuinen = 18 -> ruumis
tämä tottaNo tuohonkin voi sanoa että ei sitä noin tarkasti voi sanoa noin ikäluokkia luokittelemalla.. poikkeuksiakin tietenkin löytyy joka menoon
- m30:
mamma39 kirjoitti:
Ja jatkuu näköjään. Mutta ikävä kyllä minä (m30:) en ole sama kuin "no johan pomppas" nimimerkki. Joten vastaa vaan kysymykseen vaikka tuossa vähän jo pehmensitkin lausumaasi.
- mamma39
anteeksi sekaannus.. ja "katkeroitunut" nyt tuli vaan jostain, koska itse työskentelen nuorien parissa ja he ottavat "teini" sanan haukkuma nimenä niin en pidä enää itsekkään siitä. että tuolla katkeroitumisella nyt en kummemmin mitään tarkoittanut. pyydän anteeksi
- ...
Oletko nyt varmasti nainen? Viimeinen viesti onneksi paikkasi kuvaa, mutta muuten luulin, että tässä taas joku katkera pedo vouhkaa huteran aasinsillan päällä.
- Mies1985
Voisit vaikka pyytää sitä meseen tai muuta sellaista sen sijaan että kysyisit suoraan livenä ulos. Vähemmän noloa jos ei mene ihan putkeen.
- tyyttö
eli mun pitäs kaupankassalla pyytää siltä mese :D
- Mies1985
tyyttö kirjoitti:
eli mun pitäs kaupankassalla pyytää siltä mese :D
Ei vaan netissä jos kerran tunnet sen netissä.
- tyyttö
Mies1985 kirjoitti:
Ei vaan netissä jos kerran tunnet sen netissä.
mutta en tunne häntä niin hyvin että voisi olla ettei hyväksyisi edes kaveriksi facebookissa.... vaikka siellä muutama yhteinen kaverikin on :/
- jackaroo
Olin joskus muinoin raksalla töissä ja kävimme ostamassa työporukalla ruokatunnilla aina ruokaa läheisestä Siwasta. Yksi raksamies sitten päätti iskeä nuoren kassaneidin joka oli yleensä lounasaikaan kassalla ja alkoi ihan järjestelmällisesti juttelemaan hänelle ihan arkisia juttuja. Tätä jatkui parisen viikkoa ja sitten mies kertoi menevänsä seuraavana iltana erääseen paikalliseen yökerhoon ja kehotti naistakin tulemaan paikalla ja nainenhan tuli. Sen jälkeen sitä saikin sitten kuunnella melkein joka päivä tämän miehen naisjuttuja siitä kuinka "kuuma kissa" se kassaneiti onkaan.
- tyyttö
aaaa, kyllä ketuttaa! ei ollu töissä tänään :s
- teinixi
Teini = 13-19-vuotias. ThirTEEN, fourTEEN, fifTEEN, sixTEEN, sevenTEEN, eighTEEN, nineTEEN. Alunperin nimitys "teini" siis tulee englannin kielen lukusanoista kuvaamaan nuorta ihmistä, joka ei ole enää lapsi, mutta ei vielä aikuinenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743