Mikään muu asia kun miehessä ei ole niin suuri turn-off naiselle kun miehen kokemattomuus seksi- ja parisuhdeasioissa.
Miehen päihde-ja mielenterveysongelmat, työttömyys, rikollinen elämäntapa ja köyhyys ovat pikkujuttuja parisuhde ja seksimarkkinoilla ja näillä ei ole juurikaan alentavaa vaikutusta miehen mahdollisuuksiin saada nainen naitavaksi tai vaikka vakavampaan suhteeseen.
Mutta jos miehellä ei ole seksi ja parisuhdehistoriaa takanaan, niin hänen mahdollisuudet ovat heikohkot naisen saamisen suhteen. Nainen ajattelee että tuossa on oltava jotakin pahasti vialla koska ei ole kelvannut kenellekään, vaikka kyse olisi siitä ettei mies kelpuuta mitä tahansa horatsua vaan vaatii kunniakkaampaa naista itselleen.
Ettei pääsisi käymään niin että on vielä 25 vuotiaana kokematon, niin panokokemusta on pyrittävä hankkimaan niin paljon kun mahdollista jo teini-iässä.
Teinivuosina pillun saanti on helppoa koska vapaata riistaa on paljon markkinoilla. On pyrittävä käyttämään niin montaa naista kun mahdollista, niin se avaa tien nautintoihin ja johtaa lopulta kumppanin löytymiseen.
Mies, älä jää kokemattomaksi!
43
466
Vastaukset
- Sama lässytys jatkuu
Hohhoijaa. Taas sama lässytys, varmaan sadatta kertaa. Onko teillä oikeasti levy jumissa, vai oletteko vain harvinaisen tyhmiä?
- Kipeä asia
Tämä ei ole " Lässytystä" vaan puhumista vakavasta aiheesta.
Miksi kokematon mies on niin kipeä ja vaikea aihe ettei siitä saisi puhua?
- kkkkkkffffff
Juuri näin tämä asia on. Miehen parisuhde/seksi kokemattomuus on naisille niin paha turn-off, että mahdoton on tällaisen miehen saada ainakaan ketään vähänkään siedettävän näköistä naista, ei sittenkään vaikka tämä mies olisi muutoin vaikka mitä.
Naistenhan on käytännössä mahdotontakin käsittää tällaista asiaa minään muuna kuin äärimmäisen negatiivisena piirteenä, siksi koska naisen itsensä asema parisuhde/seksi-markkinoilla on aivan erilainen.- Factaa
Juuri niin, naisen asema on täysin toinen kun miehen.
Jos nainen ei ole suljetussa laitoksessa makaava ihmishirviö, niin hänelle on miehiä kyllä tarjolla, mutta vaikka mies olisi komea ja asiat ok, niin naista ei meinaa löytyä ja varsinkaan silloin jos mies on jostakin syystä jäänyt seksistä osattomaksi ja viettelytaidot ovat puutteelliset, niin se on naisille turn-off
- -sivustaseuraaja
Olet väärässä tuossa asiassa. Edellisessä vastaavassa keskustelussa (joka kyllä poistettiin), päädyttiin siihen tulokseen, että miehen liika kumppanien määrä alentaa hänen arvoaan naisten silmissä. Joten jos mies on tositarkoituksella liikkeellä, ei hänen kannata liata itseään jokaisessa naisessa, vaan keskittyä sen yhden oikean naisen etsintään. Sen, joka on paljon enemmän kuin vain panoseuraa. Sen, josta voisi tulla elämänkumppani.
- paas mennen
Ei pidä keskittyä sen yhden oikean naisen etsintään, koska sillä tavalla ei tule riittävää seksi- ja parisuhdekokemusta. Pitää olla vain valikoiva naisten suhteen eikä vain panna einomaisen maanisesti kaikkea liikkuvaa silloin kun siltä tuntuu...
- atm no 28
"miehen liika kumppanien määrä alentaa hänen arvoaan naisten silmissä"
Karkea valhe, mutta valehtelua rakastaville naislle mitä tyypillisin. Totuushan on se, että naiset rakastavat panomiehiä ja haluavat heitä innokkaasti myös parisuhteeseen. Itse tunnen 4-5 panomieheksi luokiteltavaa kaveria, ja heistä kaikki ovat nykyään parisuhteessa ta perheenisiä. Naista kiihottaa suuresti YTM-kyrpå, joka on mahdollisimman moneen naiseen dipattu.
Valehtelu näistä asioista on kuitenkin naiselle suuri nautinto, kun taas totuus on naiselle kuin rotanmyrkkyä. Nainen=valhesaastaa rakastava tuholainen.
- ...
Eiköhän se oo niin, että kokemattomuuden tuoma häpeä, itsesäälissä rypeminen ja epävarmuus ovat turnoffeja eikä itse kokemattomuus.
Jos ei itse tee kokemattomuudestaan elämää suurempaa ongelmaa niin se ei ole myöskään naiselle ongelma- runkkulandius melanc
Suomimiehelle parisuhde/seksi-kokemattomuus on vielä sikälikin huono juttu, kun muualla maailmassa ei tunneta tätä meidän parisuhde-ja seksikulttuuriamme. Muualla maailmassa parisuhde/seksi-kokematon mies tulkitaan lähtökohtaisesti joko homoksi tai muutoin sellaiseksi joka ei ole naisista ainakaan seksuaalisesti kiinnostunut tai sitten joksikin esim. pahasti vammaiseksi, mielenvikaiseksi, huumeiden käyttäjäksi, naisten hakkaajaksi j.n.e. Eli näin mennen parisuhde/seksi kokemattomalla miehellä olisi tekemistä siinäkin jos hän vaikkapa yrittäsi selittää tätä asiaansa jollekin kulttuuriamme tuntemattomalle ulkomaalaiselle naiselle.
- tehomies
Aina kun tilaisuus seksiin avautuu, niin se on hyödynnettävä.
- -sivustaseuraaja
runkkulandius melanc kirjoitti:
Suomimiehelle parisuhde/seksi-kokemattomuus on vielä sikälikin huono juttu, kun muualla maailmassa ei tunneta tätä meidän parisuhde-ja seksikulttuuriamme. Muualla maailmassa parisuhde/seksi-kokematon mies tulkitaan lähtökohtaisesti joko homoksi tai muutoin sellaiseksi joka ei ole naisista ainakaan seksuaalisesti kiinnostunut tai sitten joksikin esim. pahasti vammaiseksi, mielenvikaiseksi, huumeiden käyttäjäksi, naisten hakkaajaksi j.n.e. Eli näin mennen parisuhde/seksi kokemattomalla miehellä olisi tekemistä siinäkin jos hän vaikkapa yrittäsi selittää tätä asiaansa jollekin kulttuuriamme tuntemattomalle ulkomaalaiselle naiselle.
Ehkäpä Suomimies on harkitseva, ja sitoutuu mieluiten siihen naiseen, josta tosissaan välittää ja jonka kanssa haluaa perustaa perheen.
Et voi tosissasi väittää, etteikö lukuisien kumppanien harrastaminen yms. Olisi oikeasti _jossain määrin_ "alhaista touhua" ? Mietippä tätä tosissaan, ennen kuin vastaat, sillä minun mielestäni se on sitä.
-Sillä vaikka minäkin olen omannut lukuisia kumppaneita, myönnän sen johtuneen: sekä oikealta tuntuvan naisen puuttumisesta, että nuoruuden hölmöydestä. - just joooo
No minä olen kyllä missannut useidenkin naisten suhteen tilaisuuksia alta parikymppisenä. Ensimmäistä ihastustani 17 vuotiaana erityisesti vielä säästelin siksi kun hän oli minua pari vuotta nuorempikin ja vielä koulussakin. Kyllä se tämäkin säästely sittemmin pirullisen ilkeällä tavalla eteeni myöhemmin näyttäytyi. Eikä sitten enää koskaan myöhemminkään eteeni ole tullut naista josta olisi elämäni naiseksi ollut, niin että kyllä nämä asiat kenenkään toivomattakin toteutuvat ikävällä tavalla.
- just joooo
-sivustaseuraaja kirjoitti:
Ehkäpä Suomimies on harkitseva, ja sitoutuu mieluiten siihen naiseen, josta tosissaan välittää ja jonka kanssa haluaa perustaa perheen.
Et voi tosissasi väittää, etteikö lukuisien kumppanien harrastaminen yms. Olisi oikeasti _jossain määrin_ "alhaista touhua" ? Mietippä tätä tosissaan, ennen kuin vastaat, sillä minun mielestäni se on sitä.
-Sillä vaikka minäkin olen omannut lukuisia kumppaneita, myönnän sen johtuneen: sekä oikealta tuntuvan naisen puuttumisesta, että nuoruuden hölmöydestä.Minä voin sanoa että oman nuoruuteni tai siis iän parikymppiseksi asti suurin moka on se kun en nimenomaan nusssinut niitä naisia joita minulla silloin oli saatavilla siihen tarkoitukseen. Yksi näistä nuoruuteni naisista olisi halunnut jo silloin lapsenkin minun kanssani, mutta pidin sitä mahdottomana siksikin kun kaikki opiskelu/työurajutut olivat vielä edessä, nainen kyllä oli ihan hyvän näköinen. Ei ikinä enää nuoruuteni jälkeen minulla ole ollut edes saatvilla ketään sinne päinkään sen veroisia naisia.
Naisia kun oli vielä helppo silloin nuorena saada niin ei siinä vielä oppinut edes naisia varsinaisesti iskemään mikä taito taasen olisi ollut jo yli kaksikymppisenä tarpeen. No kaksikymppinen ikäkauteni menikin sitten naisitta kun ei se työurakaan lähtenyt käyntiin opiskeluista huolomatta ja siten vähissä rahoissakin olin. En saanut siihen ensimäistäkään koulutustani vastaavaa työpaikkaa, ja melkein puoli vuotta ihan työttömänä ja rahattomanakin jouduin olemaan kunnes sitten hakeuduin pariksi vuodeksi ihan uuden ammatin koulutukseen, mutta en saanut vielä siitäkään valmistuttuani ensimmäistäkään alan työpaikkaa.
Kun siitä sitten vähän pääsi taloudellisesti jaloilleen niin olikin jo kolmikymppinen, ja saatavilla olevat naiset olivat sitten jo niitä jotka olivat lakanneet muille miehille kelpaamasta, joista näistäkin vielä paremman näköisistä olisi pitänyt tapella muiden miesten kanssa. Niin, ja kyllä ainakin näille vielä siinä vaiheessa paremman näköisille oli turn-offkin ainakin juuri tämän liian alhaisen parisuhde/seksi-kokeneisuutensa vuoksi. - Megazone
-sivustaseuraaja kirjoitti:
-Sillä vaikka minäkin olen omannut lukuisia kumppaneita, myönnän sen johtuneen: sekä oikealta tuntuvan naisen puuttumisesta, että nuoruuden hölmöydestä.Mutta toisaalta, ellei sulla olisi ollut niitä kumppaneita, tietäisitkö ja ymmärtäisitkö naisista ja elämästä sen minkä nyt tiedät?
- NeitiKevät.
>kokemattomuuden tuoma häpeä, itsesäälissä rypeminen ja
>epävarmuus ovat turnoffeja eikä itse kokemattomuus.
Juurikin näin se on.- 10+5
Ja se ettei neiti jaksais ruveta ketään opettaa.
- Teininä pitää panna
aina kun tilaisuus tulee. Se on avain onneen vanhempana. Naiset arvostavat teininä hankittua kokemusta.
- tehomies
Totta, teininä se pohja on rakennettava jolle myöhempi menestys naismaailmassa perustuu.
Talonrakentaminen on vähän sama asia kun kumppanin löytäminen ja perheen perustaminen. Taloon on ensin rakennettava hyvät perustukset ja sitten vasta muu osa ja sama asia kumppanin löytymisen suhteen, että ensin on hankittava vankka kokemus panemisesta ja naisen käsittelystä ja sitten vasta löydettävä oikea kumppani.
Jos ei ole perustuksia, niin ei mitään voi rakentaakaan ja jos ei ole panokokemusta ja viettelytaitoja, niin ei kumppaniakaan saa. - Saastaiset pukit
OKSETUS...JOS JÄTKÄ ON LIOTTANUT SITÄ KYRPÄÄNSÄ YHDENKÄÄN LUTKAN PILLUSSA, SE ON SE SUURIN TURN-OFF, MITÄ VOI KUVITELLA FIKSUN NAISEN NÄKÖKULMASTA ELI VIELÄ KERRAN OKSETUS.
RAKKAUDESTA ETTE TIEDÄ MITÄÄN ETTEKÄ RAKKAUSSEKSISTÄ, SÄÄLITTÄVÄT JA SAASTAISET PUKIT. - atm no 28
Saastaiset pukit kirjoitti:
OKSETUS...JOS JÄTKÄ ON LIOTTANUT SITÄ KYRPÄÄNSÄ YHDENKÄÄN LUTKAN PILLUSSA, SE ON SE SUURIN TURN-OFF, MITÄ VOI KUVITELLA FIKSUN NAISEN NÄKÖKULMASTA ELI VIELÄ KERRAN OKSETUS.
RAKKAUDESTA ETTE TIEDÄ MITÄÄN ETTEKÄ RAKKAUSSEKSISTÄ, SÄÄLITTÄVÄT JA SAASTAISET PUKIT.Tyypillistä valehtelua naiselta. Mitähän tämänkin kirjoittaja luulee tietävänsä "fiksuista naisista"? Kun on joku Raamattu-vyöhykkeen junttipitäjästä kotoisin oleva kaheli. Tosielämästä mitään tietämätön eukko, joka uskoo, että CapsLock päällä kirjoittamalla omat jutut vaikuttavat uskottavammilta.
- NeitiKevät.
>Totta, teininä se pohja on rakennettava jolle myöhempi
>menestys naismaailmassa perustuu.
Höpön löpön.- Sortavalan sonni
Kerro mihin se perustuu sitten?
- atm no 28
Nainen rakastaa valhetta ja kammoaa totuutta, kuten tästäkin viestistä nähdään. Näin ilmiselvän tosiasian kiistäminen on tästä jälleen yksi osoitus. Naisen elämäneliksiirit= YTM:n sperma ja ATM:n kyyneleet. Ja tietysti myös valhe, se on naiselle välttämätön, jotta hän pystyy elämäänsä jatkamaan.
- fvbcxvcx
Tiettyyn pisteeseen asti varmasti on turn off jos ei ole seksikokemusta. Tämähän johtuu siitä, että nainen automaattisesti ajattelee että mies ei ole kelvannut kenellekkään naiselle tai että miehellä on todella huono itsetunto ja muitakin ongelmia itsensä kanssa.
En kuitenkaan sanoisi, että nainen välttämättä nimenomaan haluaa sellaista miestä, joka on pannut joka toista vastaantulevaa. Varsinkaan jos asutaan vielä samalla paikkakunnalla, jossa suurin osa näistä naisista asuu.
Yhden illan jutuissa ei kyllä varmasti tule esille aiemmat seksikokemukset, joten aiemmilla suhteilla ei kyllä ole mitään merkitystä tässä tilanteessa. - sir_eino
Niin. Naisissakin on päihde- ja mielenterveysongelmaisia, työttömiä, rikollisia... Voi vittu. Paskasakki pariutuu keskenään. Onko se kenellekään uutinen?
Kokemattomaksi jäämistä en suosittele ihan vaan siitä syystä että seksi naisen kanssa on kivaa ja seurustelu on paljon mukavampaa kuin yksinolo. Yksinolo tuntuu aika tuskaiselta vaikka siihen irtoseksiä liittyisikin.- sir_eino
No joo... Ja mä olen jotenkin ymmärtänyt että naisille riittää että munikäinen mies on ajettu sisään ja opetettu tavoille. Eli että joku on siistinyt ne pahimmat poikamieselämän tavat pois ja opettanut vähän olemaan. Siitä edellisimmästä suhteestahan ne yleensä tapailun alkaessa kyselee eikä siitä että paljonko on ollut irtosuhteita ja lisäksi joskus kun tuttujen mimmien kanssa on jutellut niin tuollainen kuva mulle on muodostunut. Voi se olla vääräkin, mistä mä mitään teidän.
- Kirjoittaja
Ja mistähän hitosta nainen voi tietää miehen seksuaalisen kokemuksen määrän, ellei tämä kerro?
Kannattaa siis keskittyä olemaan mahdollisimman hyvä sille nykyiselle (tai ensimmäiselle), niin hän saa tuntea itsensä ainutlaatuiseksi toisen silmissä.
Yököttävää on tunteeton itsensä jakaminen.- sir_eino
Kysymällä. Naiset aika usein haluavat tietää miehen aiemmista parisuhteista.
- Kirjoittaja
sir_eino kirjoitti:
Kysymällä. Naiset aika usein haluavat tietää miehen aiemmista parisuhteista.
Mies voi kertoa, että naiset ovat kiinnostuneita ja että herkkänä hetkenä on jopa kokeiltu, mutta parisuhdekemia ei ole johtanut pitemmälle.
Oletteko te ihmiset yksinkertaisia? Se ei ihmisarvoa nosta vaikka panisi kaikkea liikkuvaa. Päinvastoin! - sir_eino
Kirjoittaja kirjoitti:
Mies voi kertoa, että naiset ovat kiinnostuneita ja että herkkänä hetkenä on jopa kokeiltu, mutta parisuhdekemia ei ole johtanut pitemmälle.
Oletteko te ihmiset yksinkertaisia? Se ei ihmisarvoa nosta vaikka panisi kaikkea liikkuvaa. Päinvastoin!"Se ei ihmisarvoa nosta vaikka panisi kaikkea liikkuvaa. Päinvastoin!"
Kysyit mistä nainen tietää ja vastasin. Minun seksikumppanieni määrän nainen saa tietää kysymällä. Oma-aloitteisesti en sitä kerro mutta yleensä noista asioista tulee jossain vaiheessa suhdetta puhetta jos vakavampaa viritelmää on kehittelemässä. Joskus silloinkin kun ei ole. Eikä siinä mitään häpeämistä ole, puhutaan sitten asiat halki.
Ihmisarvolla ja seksikumppanien lukumäärällä ei ole muuten mitään tekemistä keskenään mutta rehellinen voi silti olla. Jotkut haluavat olla kumppanilleen rehellisiä tekemisistään menneisyydessä, toiset eivät. Minä haluan olla tyttöystävälleni rehellinen koska haluan että hän tuntee minut ja ymmärtää minua. Yksityiskohtia seksielämästäni ennen rakastani en koe tarpeelliseksi kertoa, mutta suuret linjat tietenkin. - Kirjoittaja
sir_eino kirjoitti:
"Se ei ihmisarvoa nosta vaikka panisi kaikkea liikkuvaa. Päinvastoin!"
Kysyit mistä nainen tietää ja vastasin. Minun seksikumppanieni määrän nainen saa tietää kysymällä. Oma-aloitteisesti en sitä kerro mutta yleensä noista asioista tulee jossain vaiheessa suhdetta puhetta jos vakavampaa viritelmää on kehittelemässä. Joskus silloinkin kun ei ole. Eikä siinä mitään häpeämistä ole, puhutaan sitten asiat halki.
Ihmisarvolla ja seksikumppanien lukumäärällä ei ole muuten mitään tekemistä keskenään mutta rehellinen voi silti olla. Jotkut haluavat olla kumppanilleen rehellisiä tekemisistään menneisyydessä, toiset eivät. Minä haluan olla tyttöystävälleni rehellinen koska haluan että hän tuntee minut ja ymmärtää minua. Yksityiskohtia seksielämästäni ennen rakastani en koe tarpeelliseksi kertoa, mutta suuret linjat tietenkin.Mikä v*tun itsensä ylentäjä "sir" sä olet?
Rehellinen voi olla kertomatta aivan kaikkea. Ei vain kerro kaikkea mahdollista.
Mitäs muuten ylipäätään teet täällä Sinkut-palstalla? - sir_eino
sir_eino kirjoitti:
"Se ei ihmisarvoa nosta vaikka panisi kaikkea liikkuvaa. Päinvastoin!"
Ihmisarvolla ja seksikumppanien lukumäärällä ei ole muuten mitään tekemistä keskenään mutta rehellinen voi silti olla. Jotkut haluavat olla kumppanilleen rehellisiä tekemisistään menneisyydessä, toiset eivät. Minä haluan olla tyttöystävälleni rehellinen koska haluan että hän tuntee minut ja ymmärtää minua. Yksityiskohtia seksielämästäni ennen rakastani en koe tarpeelliseksi kertoa, mutta suuret linjat tietenkin.Ja jos vielä lisään niin en jaksa uskoa että seksikumppanien määrä tai parisuhteiden pituus on kovin ratkaiseva asia parisuhdetta muodostettaessa. Ennemmin se, miten kemiat muuten pelaa. Eli siksi voin kertoa omat seksiseikkailuni jos niistä puhe tulee. Ja olen kertonutkin.
- sir_eino
Kirjoittaja kirjoitti:
Mikä v*tun itsensä ylentäjä "sir" sä olet?
Rehellinen voi olla kertomatta aivan kaikkea. Ei vain kerro kaikkea mahdollista.
Mitäs muuten ylipäätään teet täällä Sinkut-palstalla?"Mikä v*tun itsensä ylentäjä "sir" sä olet?"
En mikään. En vaan tajua miksi minun pitäisi erityisemmin hävetä parisuhde/seksisuhdemenneisyyttäni.
"Rehellinen voi olla kertomatta aivan kaikkea. Ei vain kerro kaikkea mahdollista."
Voi, mutta miksi pitäisi? Mitä siitä hyötyy?
"Mitäs muuten ylipäätään teet täällä Sinkut-palstalla?"
Tapan aikaa. - sir_eino
sir_eino kirjoitti:
"Mikä v*tun itsensä ylentäjä "sir" sä olet?"
En mikään. En vaan tajua miksi minun pitäisi erityisemmin hävetä parisuhde/seksisuhdemenneisyyttäni.
"Rehellinen voi olla kertomatta aivan kaikkea. Ei vain kerro kaikkea mahdollista."
Voi, mutta miksi pitäisi? Mitä siitä hyötyy?
"Mitäs muuten ylipäätään teet täällä Sinkut-palstalla?"
Tapan aikaa."En vaan tajua miksi minun pitäisi erityisemmin hävetä parisuhde/seksisuhdemenneisyyttäni."
Miksi minun voi korvata myös sanoilla miiksi kenenkään. Pariutuminen ja parittelu on ihan normaalia ja jos se nyt jotain naista niin kamalan paljon kiinnostaa niin puhutaan siitä sitten. - Jaska'
sir_eino kirjoitti:
Ja jos vielä lisään niin en jaksa uskoa että seksikumppanien määrä tai parisuhteiden pituus on kovin ratkaiseva asia parisuhdetta muodostettaessa. Ennemmin se, miten kemiat muuten pelaa. Eli siksi voin kertoa omat seksiseikkailuni jos niistä puhe tulee. Ja olen kertonutkin.
No shit sherlock.! Vittu mitä läppää sulta tulee.
Jotenkin tunnen syvää halua kuristaa sinut.
- että näinnnn
Just joo, että kemisti pitää miehen olla jotta naisiin vetoaa.
- Kirjoittaja
On se nyt saatana, että tulet tänne julistamaan kokemattomille, että ei pitäisi olla kokematon. Mikä ihme motiivi sulla on niin tehdä? haluat nostaa itseäsi muiden yläpuolelle!
Sinulle antavat naiset ovat alinta kastia. - sir_eino
Kirjoittaja kirjoitti:
On se nyt saatana, että tulet tänne julistamaan kokemattomille, että ei pitäisi olla kokematon. Mikä ihme motiivi sulla on niin tehdä? haluat nostaa itseäsi muiden yläpuolelle!
Sinulle antavat naiset ovat alinta kastia.Oliko tämä minulle? No kuule ihan sama se minulle on jos joku jättää seksi- ja seuraelämän väliin täysin. Oma on vallintansa. Jos joku valitsee olla kokematon vaikka koko elämänsä ajan niin sitten valitsee. Ei ole pois minulta.
En silti ymmärrä sitä miksei mahdolliselle tulevalle puolisolle voi olla rehellinen asioistaan. Voi sitä tietenkin valehdella, mutta jos nyt haluaa itselleen parisuhdemenneisyyden keksiä niin eiköhän siitä kiinni jää. Irtosuhteet ovat asia erikseen. Ei nainen sitä mistään huomaa jos kaunistelen irtosuhteideni määrää. En vain viitsi tehdä niin. - Kirjoittaja
OK, tulkitsin turhautuneen viestisi väärin edellisessä vastauksessa. Oletan, että olet sama kuin aloittaja, joten ongelmasi on se, että et ota naista huomioon ihmisenä ja yksilönä, vaan toimit kuin eläin.
Ei kukaan nainen levitä haarojaan jollekin henkisesti vammaiselle. Yritä keksiä kiinnostava harrastus ja hakeudu samanhenkiseen seuraan.
Ärsyttää tuollaiset... - Kirjoittaja
sir_eino kirjoitti:
Oliko tämä minulle? No kuule ihan sama se minulle on jos joku jättää seksi- ja seuraelämän väliin täysin. Oma on vallintansa. Jos joku valitsee olla kokematon vaikka koko elämänsä ajan niin sitten valitsee. Ei ole pois minulta.
En silti ymmärrä sitä miksei mahdolliselle tulevalle puolisolle voi olla rehellinen asioistaan. Voi sitä tietenkin valehdella, mutta jos nyt haluaa itselleen parisuhdemenneisyyden keksiä niin eiköhän siitä kiinni jää. Irtosuhteet ovat asia erikseen. Ei nainen sitä mistään huomaa jos kaunistelen irtosuhteideni määrää. En vain viitsi tehdä niin.Mene nyt v*ttuun täältä selittämästä! Viesti oli aloittajalle, mutta samaa p*skaa näytät sinäkin olevan.
Et siis ymmärrä lukemaasi.Rehellinen voi olla, vaikka ei kertoisikaan aivan kaikkea. - sir_eino
Kirjoittaja kirjoitti:
OK, tulkitsin turhautuneen viestisi väärin edellisessä vastauksessa. Oletan, että olet sama kuin aloittaja, joten ongelmasi on se, että et ota naista huomioon ihmisenä ja yksilönä, vaan toimit kuin eläin.
Ei kukaan nainen levitä haarojaan jollekin henkisesti vammaiselle. Yritä keksiä kiinnostava harrastus ja hakeudu samanhenkiseen seuraan.
Ärsyttää tuollaiset...En ole aloittaja. En ole aloittajan kanssa samaa mieltä öö... mistään? Ei minulla ollut teini-iässä seksikokemuksia eikä tyttöystävää ja olen silti päässyt parisuhteeseen tai siis useampaankin. No, tietenkin yhteen kerrallaan.
Naisenkin parisuhdemenneisyys on minulle sinänsä aika yhden tekevä, mutta siitä pitää pystyä puhumaan. En kaipaa suhdetta missä minun ja naiseni välillä on joku muuri jossa exät ja niistä jääneet muistot pitää polttaa roviolla. Eikä tämä tietenkään koske vain exiä. Nykyisen tyttöystäväni kanssa parasta on se, että luotamme toisiimme ja voimme keskustella asioista. Ikävistäkin asioista. Ei tabuja. Ymmärrystä.
Mutta totta nyt kuitenkin on että parisuhdehistoriasta yleensä keskustellaan sen tulevan tyttöystävän kanssa. Ja yleensä niin päin että tyttö kysyy. Ei ensideiteillä mutta jossain vaiheessa. Enkä ymmärrä edelleenkään miksen voisi olla rehellinen esim. seksikumppanien määrän, vakituisten tyttöystävien määrän tai vaikka edellisen parisuhteen päättymissyyn suhteen. Ei niissä ole minun mielestäni mitään häpeämistä jos nyt ei mitään sellaista mistä olisin ylpeäkään. Mutta kuitenkin ne ovat minun kokemuksiani, osa minua, ja kertovat jotain minusta. Jotain sellaista minkä nainen voi haluta tietää. - Kirjoittaja
sir_eino kirjoitti:
En ole aloittaja. En ole aloittajan kanssa samaa mieltä öö... mistään? Ei minulla ollut teini-iässä seksikokemuksia eikä tyttöystävää ja olen silti päässyt parisuhteeseen tai siis useampaankin. No, tietenkin yhteen kerrallaan.
Naisenkin parisuhdemenneisyys on minulle sinänsä aika yhden tekevä, mutta siitä pitää pystyä puhumaan. En kaipaa suhdetta missä minun ja naiseni välillä on joku muuri jossa exät ja niistä jääneet muistot pitää polttaa roviolla. Eikä tämä tietenkään koske vain exiä. Nykyisen tyttöystäväni kanssa parasta on se, että luotamme toisiimme ja voimme keskustella asioista. Ikävistäkin asioista. Ei tabuja. Ymmärrystä.
Mutta totta nyt kuitenkin on että parisuhdehistoriasta yleensä keskustellaan sen tulevan tyttöystävän kanssa. Ja yleensä niin päin että tyttö kysyy. Ei ensideiteillä mutta jossain vaiheessa. Enkä ymmärrä edelleenkään miksen voisi olla rehellinen esim. seksikumppanien määrän, vakituisten tyttöystävien määrän tai vaikka edellisen parisuhteen päättymissyyn suhteen. Ei niissä ole minun mielestäni mitään häpeämistä jos nyt ei mitään sellaista mistä olisin ylpeäkään. Mutta kuitenkin ne ovat minun kokemuksiani, osa minua, ja kertovat jotain minusta. Jotain sellaista minkä nainen voi haluta tietää.Blaa blaa blaa! Oletpa harvinaisen kuivaa paskatekstiä kirjoittava yksilö. En edes jaksanut lukea loppuun.
En kirjoittanut viestiä sinulle, vaan oikealle aloittajalle. Maailma ei pyöri oman perseesi ympärillä, vaikka niin kovasti haluaisitkin.
Ketään ei kiinnosta mitä puhut kenellekin. Olet lisäksi aivan väärällä palstalla. Eikö nykyinen parisuhde miellytäkään? - sir_eino
Kirjoittaja kirjoitti:
Blaa blaa blaa! Oletpa harvinaisen kuivaa paskatekstiä kirjoittava yksilö. En edes jaksanut lukea loppuun.
En kirjoittanut viestiä sinulle, vaan oikealle aloittajalle. Maailma ei pyöri oman perseesi ympärillä, vaikka niin kovasti haluaisitkin.
Ketään ei kiinnosta mitä puhut kenellekin. Olet lisäksi aivan väärällä palstalla. Eikö nykyinen parisuhde miellytäkään?Oli ihan pakko tarkistaa mutta sätkäpuruissa ei ole mukana marihuanaa ja otin mömmöt aamulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1203220Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272108