3. Moos. 23. Jumala puhuu Moosekselle sanoen: Puhu Israelin lapsille ja sano heille Jumalan juhla-ajat joiksi on kuulutettava pyhät kokoukset, Minun juhla-aikani ovat nämä! Kenen juhlia ne ovat?
Jumalan juhlia, Hepreankielisen merkityksen ymmärtäminen tekee asiasta hyvin mielenkiintoisen. Kristityt tulevat sanomaan, ”Miksi menetin tämän? Minut on ryöstetty!” Luen kolmannen Mooseksen kirjasta luvusta 23:2 Juhla merkitsee Hepreankielellä ”sovittua tapaamista”.
Juhla on sovittu tapaaminen ja kokoon kutsuminen, hepreaksi se on harjoitus.
Luetaan näitä sanoja käyttäen: ”Puhu israelilaisille ja sano heille: Herran juhla-ajat (=sovitut tapaamiset) joiksi teidän on kuulutettava pyhät kokoukset (=harjoitukset), Minun juhla-aikani”.
Mitä Jumala sanoo tässä? Kalenterissamme on tiettyjä päiviä, jolloin Minä lupaan näyttäytyä, jos sinä ylistät Minua, niin Minä haluan kohdata sinua,
ottaisitko kalenterisi esiin ja merkitsisit näitä päiviä siihen? Jumalasi haluaisi kohdata sinua tuolloin.
Ottaisitko kalenterisi esiin, Jumala haluaa kohdata sinut. Kun seuraat noita päiviä ja raamatullisia juhlia. Nämä ovat harjoituksia. Ensimmäiset juhlat olivat harjoituksia Messiaan ensimmäistä tuloa varten. Mitä luulet viimeisten harjoitusten olevan? Messiaan paluuta varten!
En tiedä miksi on niin paljon hämmennystä viimeisten päivien teologiassa, ehkä mysteeri on siinä, että seurakunta ei ole osallistumassa Jeesuksen paluun harjoituksiin. Oletko tullut ajatelleeksi kun ensimmäinen juhla on mainittu kirjoituksissa, jokainen yksityiskohta Jeesuksen ensimmäiseen tulemukseen löytyy, joten mitä tulee tapahtumaan, kun Jumalan Henki vuodatetaan? Jumala sanoo, että hän tulee kohtamaan meitä juhlissa. Saat odottaa sitä, sillä sana lupaa jokaiselle; kohtaan teitä näillä juhlilla.
Monet profeetalliset ihmiset huomaavat, että näissä juhlissa on jotain yliluonnollista. Jumala puhuu ja antaa ilmestyksensä lopun ajoista.
Yst. David Herzogilla on paljon ymmärtämystä myös tässä.
Miksi menetin tämän, minut on ryöstetty!
6
86
Vastaukset
- tv7. sta
Hän on todistanut, että jo pelkästään juhlia seuraamalla Hän kohtaa Jumalan aivan uudella tavalla. Asioita tapahtuu, myös taloudellista huolenpitoa.
Jumala pitää siitä, Tarkoitan, että se ei tuntuisi hyvältä, jos Jumala haluaisi kohdata, mutta et saapuisikaan paikalle. Se olisi kamalaa.
Jos pitäisi mennä hammaslääkäriin pahan hammassäryn takia, niin mikään ei pysäyttäisi sinua, ei mikään.
juontaja.
Kuinka paljon suuremmasta tapaamisesta tässä onkaan kyse. Minua mietityttää se, miten ihmiset puhuvat juutalaisista juhlista. He sanovat, etteivät osallistu, koska eivät ole juutalaisia.
Kristityillähän on omat juhlansa. Kyse ei ole juutalaisten tai kristittyjen vaan Jumalan juhlasta.
Näin minä juuri luin. Jumala sanoo, että tämä on minun juhlani. Heprean kiellellä se merkitsee Jumalan ja ihmisen kohtaamista. Menen vielä askeleen edemmäs, Jeremia 31:31 Sanoo tulee aika Minä teen uuden liiton. Israelin kansan ja Juudan kansan kanssa.
Liitolla viitataan Jumalan heidän esi-isiensä kanssa tekemään liittoon, jota he rikkoivat. Mutta on kaksi asiaa.
Asia yksi. En muista heidän syntejään enää.
Asianumero kaksi. He tuntevat minut.
Liitto on tehty Israelin ja Juudan kanssa.
Kun pakana tulee osalliseksi uudesta liitosta, hän tulee osalliseksi samasta liitosta kuin Israel ja Juuda, he todella ovat yhtä. Tästä syystä paholainen yrittää erottaa nämä ryhmät.
Mutta minä voin nähdä ennalta tapahtuvan Patricia. Kristityt tulevat sanomaan, että he haluavat kohdata Jumalan myös.
Aloitetaan näiden juhlien juhliminen, mutta ei kuten ortodoksijuutalaiset, heidän tavastaan juhlia kannattaa ottaa selvää. Ei myöskään niin kuin me messiaaniset juutalaiset juhlimme. Opiskelen messiaanisien juutalaisten tapoja. Puhun vapaudesta Jumalan hengestä, joka on täällä nyt. Osaatteko kuvitella tapaamista kolmiyhteisen Jumalan kanssa, samalla Jeesuksen paluun harjoitukset. Samalla saat juutalaiset ystäväsi kiinnostuneiksi ja voit kutsua heitä osallistumaan juhliin, koska kun juhlien pääsiäistä, Jumala kohtaa minua. Juhlissamme Jumala kohtaa ja parantaa meitä fyysisesti. Se on suurin herätys, mitä maailma tulee koskaan näkemään. Herätys tulee olemaan niin suuri, että maataloustermein kuvattuna ihmiset maan kyntämisen sijaan keräävät vuoden takaista satoa.- tällaista jotain oli
Patricia King - Ikuinen rakkaus: Epätäydellinen seurakunta
25.06.2011
16:00 - 16:30
Taivas TV7
Mielenkiintoista, erittäin mielenkiintoista.
Nimeni on Patricia King, kanssani on studiossa Sid Roth, kirjan ”The Incomplete Church” kirjoittaja.
On mahtava saada sinut vieraaksi, arvostamme sinua, kaikkea mitä olet tehnyt Jumalan valtakunnan hyväksi valaistaaksesi asioita ja lisätäksesi ymmärrystä. Myös sinun evankelisteinen kutsusi juutalaisten pariin on upea. Ja myös herättelet meitä.
Tämä kirja on hyvin merkittävä. Tässä on niin paljon sisältöä, on historiaa, opetusta, kirjoituksia, löytyy myös todistus. Nimesit kirjan ”Epätäydellinen seurakunta” Miksi? Onko se epätäydellinen?
Sid Roth vastaa. - vastaus.
tällaista jotain oli kirjoitti:
Patricia King - Ikuinen rakkaus: Epätäydellinen seurakunta
25.06.2011
16:00 - 16:30
Taivas TV7
Mielenkiintoista, erittäin mielenkiintoista.
Nimeni on Patricia King, kanssani on studiossa Sid Roth, kirjan ”The Incomplete Church” kirjoittaja.
On mahtava saada sinut vieraaksi, arvostamme sinua, kaikkea mitä olet tehnyt Jumalan valtakunnan hyväksi valaistaaksesi asioita ja lisätäksesi ymmärrystä. Myös sinun evankelisteinen kutsusi juutalaisten pariin on upea. Ja myös herättelet meitä.
Tämä kirja on hyvin merkittävä. Tässä on niin paljon sisältöä, on historiaa, opetusta, kirjoituksia, löytyy myös todistus. Nimesit kirjan ”Epätäydellinen seurakunta” Miksi? Onko se epätäydellinen?
Sid Roth vastaa.Kirkko on epätäydellinen, koska siitä puutuu yksi kansanryhmä. Kutsun sitä evankelioinnin laiksi. Monet ihmiset eivät ymmärrä sitä, että pyrin tavoittamaan juutalaiset ensin. Minun sydämeni on Jumalan sydän, joka haluaa tavoittaa kaikki kansat. Useimmilla ihmisillä ei ole aavistustakaan evankelioinnin laista, jonka tuon esiin kirjassani. Tiedämme hengellisistä terveyden laeista ja vaurauden laeista.
Taivaaseen saamme mukaan vain yhden asian. Emme tarvitse taivaassa parantumisihmeitä tai rahaa. Otamme taivaaseen mukaan täältä vain sieluja. Tärkeimmät hengelliset lait koskevat evankeliointia. Kun Jumala halusi tavoittaa maailman, Hän aloitti juutalaisista Aabrahamista, Kun Jeesus halusi saavuttaa maailman, hän sanoi menevänsä Israelin kadotettujen lampaitten luo.
Kun Paavali halusi tavoittaa maailman, hän sanoo Room 1:16 ettei häpeä evankeliumia, koska evankeliumi on Jumalan voima ja pelastus jokaiselle joka uskoo, juutalaiselle ensin.
Tämä ei ollut vain Jumalan historiallinen sana, vaan yhä toimiva hengellinen sana. Olen huomannut omassa yli 35 vuoden palvelutehtävässäni, että kun tavoitat juutalaiset ensin, se avaa yliluonnollisen oven evankeliumille. Esimerkiksi Jesajan kirjassa on lyhyt kirjoitus, jossa sanotaan, että viimeisinä päivinä, uskon että se on Jes 49:12 jossa sanotaan, että juutalaiset Sinolista palaavat Israeliin.
Sinol merkitsee hepreankielellä Kiinaa. Vierailin pienellä paikkakunnalla, jonka nimi on Kaiteng China, ja löysin hautausmaan täynnä juutalaisia hautapaikkoja. Löysin kiinalaisia juutalaisia. Kuka olisi ajatellut, että on kiinalaisia juutalaisia? Kuitenkin profeetta Jesajan kirjassa sanotaan, että viimeisinä päivinä juutalaiset Sinolista palaavat Israeliin. Sain johdattaa yhden Kiinan juutalaisista Herran luo. Hän muutti Israeliin koko perheensä kanssa. Mikä on innostavaa, pidimme juutalaisen lehtimajajuhlan buddhalaisella alueella, Kaiteng Chinassa. Se televisioitiin. Koko kaupungin asukkaat saivat tietää Messiaasta. Se avasi yliluonnollisen pelastuksen oven kaikelle kansalle.
Kun puhun epätäydellisestä kirkosta, puhun Jeesuksen rukouksesta.
Johannes 17:21.ssä, jossa hän sanoi ”Rukoilen, että he …. Hän puhui juutalaisille, että on lammaslauma muita lampaita, tarkoittaen pakankristittyjä.
Tuolloin oli vain kaksi ihmisryhmää, joista hän puhui. ”Rukoilen, että he … eli juutalaiset ja pakanat olisivat yhtä. Ja mikä on vaikutus? Että maailma uskoisi, kun nämä kaksi on kuin olisi hengellinen juutalaisten DNA, kun he tulevat tuntemaan Jeesuksen. Ja on hengellinen DNA pakanoissa jotka oppivat tuntemaan Jeesuksen. Olemme keskeneräisiä ilman toisiamme. Siksi Jeesus rukoili, ”että he yhtä olisivat”. Efesolaiskirjeen 2.ssa luvussa sanotaan, että Jeesus tuli rikkomaan erottavan väliseinän juutalaisen ja pakanan välillä muodostaakseen yhden uuden ihmisen. Ruumis ja kirkko on vajavainen, jos juutalaiset eivät ole mukana. - Vau!!
vastaus. kirjoitti:
Kirkko on epätäydellinen, koska siitä puutuu yksi kansanryhmä. Kutsun sitä evankelioinnin laiksi. Monet ihmiset eivät ymmärrä sitä, että pyrin tavoittamaan juutalaiset ensin. Minun sydämeni on Jumalan sydän, joka haluaa tavoittaa kaikki kansat. Useimmilla ihmisillä ei ole aavistustakaan evankelioinnin laista, jonka tuon esiin kirjassani. Tiedämme hengellisistä terveyden laeista ja vaurauden laeista.
Taivaaseen saamme mukaan vain yhden asian. Emme tarvitse taivaassa parantumisihmeitä tai rahaa. Otamme taivaaseen mukaan täältä vain sieluja. Tärkeimmät hengelliset lait koskevat evankeliointia. Kun Jumala halusi tavoittaa maailman, Hän aloitti juutalaisista Aabrahamista, Kun Jeesus halusi saavuttaa maailman, hän sanoi menevänsä Israelin kadotettujen lampaitten luo.
Kun Paavali halusi tavoittaa maailman, hän sanoo Room 1:16 ettei häpeä evankeliumia, koska evankeliumi on Jumalan voima ja pelastus jokaiselle joka uskoo, juutalaiselle ensin.
Tämä ei ollut vain Jumalan historiallinen sana, vaan yhä toimiva hengellinen sana. Olen huomannut omassa yli 35 vuoden palvelutehtävässäni, että kun tavoitat juutalaiset ensin, se avaa yliluonnollisen oven evankeliumille. Esimerkiksi Jesajan kirjassa on lyhyt kirjoitus, jossa sanotaan, että viimeisinä päivinä, uskon että se on Jes 49:12 jossa sanotaan, että juutalaiset Sinolista palaavat Israeliin.
Sinol merkitsee hepreankielellä Kiinaa. Vierailin pienellä paikkakunnalla, jonka nimi on Kaiteng China, ja löysin hautausmaan täynnä juutalaisia hautapaikkoja. Löysin kiinalaisia juutalaisia. Kuka olisi ajatellut, että on kiinalaisia juutalaisia? Kuitenkin profeetta Jesajan kirjassa sanotaan, että viimeisinä päivinä juutalaiset Sinolista palaavat Israeliin. Sain johdattaa yhden Kiinan juutalaisista Herran luo. Hän muutti Israeliin koko perheensä kanssa. Mikä on innostavaa, pidimme juutalaisen lehtimajajuhlan buddhalaisella alueella, Kaiteng Chinassa. Se televisioitiin. Koko kaupungin asukkaat saivat tietää Messiaasta. Se avasi yliluonnollisen pelastuksen oven kaikelle kansalle.
Kun puhun epätäydellisestä kirkosta, puhun Jeesuksen rukouksesta.
Johannes 17:21.ssä, jossa hän sanoi ”Rukoilen, että he …. Hän puhui juutalaisille, että on lammaslauma muita lampaita, tarkoittaen pakankristittyjä.
Tuolloin oli vain kaksi ihmisryhmää, joista hän puhui. ”Rukoilen, että he … eli juutalaiset ja pakanat olisivat yhtä. Ja mikä on vaikutus? Että maailma uskoisi, kun nämä kaksi on kuin olisi hengellinen juutalaisten DNA, kun he tulevat tuntemaan Jeesuksen. Ja on hengellinen DNA pakanoissa jotka oppivat tuntemaan Jeesuksen. Olemme keskeneräisiä ilman toisiamme. Siksi Jeesus rukoili, ”että he yhtä olisivat”. Efesolaiskirjeen 2.ssa luvussa sanotaan, että Jeesus tuli rikkomaan erottavan väliseinän juutalaisen ja pakanan välillä muodostaakseen yhden uuden ihmisen. Ruumis ja kirkko on vajavainen, jos juutalaiset eivät ole mukana.Jeesus aloitti juutalaisista, hän tulee saattamaan tehtävänsä päätökseen juutalaisten parissa. Itse asiassa Jeesus sanoo, ”Minä en palaa takaisin, ennen kuin juutalaiset sanovat: ”Siunattu on hän, joka tulee Herran nimeen.” Psalmeissa 102:14 rukoillaan ”Mutta nouse ja armahda Siionia, sillä aika on tehdä sille laupeus ja määrähetki on tullut”. Jakeessa 17 jatketaan, ”Kun Herra rakentaa Siionin ja ilmestyy kunniassansa”, ja kenelle tämä kirjoitetaan? Jae 19: Tämä kirjoitetaan tulevalle polvelle, ” ”ja kansa, joka vastedes luodaan, on kiittävä Herraa.”
Patricia King sanoo: ”Vau! Tuo on mahtavaa” Tässä on niin paljon ilmestystä, tämä on avain.”
Sid Roth jatkaa. Kun kerran ymmärtää, mistä Paavali puhuu, kun hän puhuu, ”yhdestä uudesta ihmisestä”, se avaa koko Raamatun.
Patricia: ”Ennen kuin selitit evankeliumin lain, en koskaan ajatellut sitä. Sinä teit sen hyvin ymmärrettäväksi. Se on niin totta, ’ juutalaiselle ensin, sitten pakanalle ’. Uskon, että kuka tahansa, joka on tekemisissä evankeliumin kanssa saa sydämelleen tavoittaa juutalaiset ensin. Aloittaa rukoilemalla heidän pelastumisensa puolesta, mitä meidän tulisikin tehdä päivittäin, tämä tuo voitelun pakanoiden tavoittamiseen, sillä tämä on hengellisen evankelioinnin laki.
En ole koskaan nähnyt sitä tällä tavalla aiemmin. Meidän on kaikkien tultava yhteen ja oltava yhtä Jeesuksessa”.
- palatkaa takaisin
Julista siis kansalle nämä Herran Sebaotin sanat:
-- Palatkaa minun luokseni, niin minä palaan teidän luoksenne, sanoo Herra Sebaot.
"Älkää tehkö niin kuin isänne! Aikaisemmat profeetat julistivat heille: 'Näin sanoo Herra Sebaot: Palatkaa vääriltä teiltänne ja lakatkaa tekemästä pahaa!' Mutta teidän isänne eivät kuunnelleet minua, eivät välittäneet puheistani, sanoo Herra.
-- Missä isänne nyt ovat?
Entä profeetat? Elävätkö hekään ikuisesti?
Mutta minun sanani ja käskyni, jotka minä annoin palvelijoitteni, profeettojen, julistaa, ovat kaikki käyneet toteen teidän isienne kohdalla."
He tutkivat itseään ja myönsivät: "Niin kuin Herra Sebaot oli sanonut tekevänsä meille pahojen töittemme ja syntiemme vuoksi, niin hän on myös tehnyt."
(Sak. 1:3-6) - enskaNe59
http://youtu.be/51eBGDESy9s
Eksytys paljastettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2312563- 601374
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 991085
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985