palstalaisen kanssa menisit saunaan alasti?
Kenen
29
100
Vastaukset
onks sokeita palstalaisia?
- metallipoika
Oletko läski?
- lkjhgfdsawertyu
Jos otan lasit pois, niin mitään näe, mutta siinä on se vika, ettet itse ole sokea, joten se siitä.
...kenen kanssa vain.... saunoessa sukupuoli...ikä tai mikään muu ei merkitse mitään.... no... homojen kanssa en saunoisi... korjaan... =)
- metallipoika
Et sauno homojen kanssa?
Mitä sitten teet niiden kanssa? metallipoika kirjoitti:
Et sauno homojen kanssa?
Mitä sitten teet niiden kanssa?En mitään... =)
Niin totta. Kaikki muut kykenevät olemaan luomatta eroottistalatausta saunomiseen, paitsi se heteropoika joka miettii kokoajan, että mitähän tuo homo haluaa tehdä...
hahmotelma kirjoitti:
Niin totta. Kaikki muut kykenevät olemaan luomatta eroottistalatausta saunomiseen, paitsi se heteropoika joka miettii kokoajan, että mitähän tuo homo haluaa tehdä...
No...itse en mieti saunassa yhtään mitään, vaan pyhitän hetken rentoutumiseen.... mutta joitain periaatteita omaan ja jos ne jollekin on ongelma niin ei voi mitään... =)
iivar-runoilija kirjoitti:
No...itse en mieti saunassa yhtään mitään, vaan pyhitän hetken rentoutumiseen.... mutta joitain periaatteita omaan ja jos ne jollekin on ongelma niin ei voi mitään... =)
Voisitko valottaa periaatetta hieman? Liittyykö tämä vaan tuohon alastomuuteen ja seksuaalisuuteen, vai onko kenties rajoituksia siinä, että voiko käyttää WCtä jota homo on käyttänyt tai ruokailla samassa pöydässä?
hahmotelma kirjoitti:
Voisitko valottaa periaatetta hieman? Liittyykö tämä vaan tuohon alastomuuteen ja seksuaalisuuteen, vai onko kenties rajoituksia siinä, että voiko käyttää WCtä jota homo on käyttänyt tai ruokailla samassa pöydässä?
Toki... kuka vain saa olla mitä vain haluaa...ja minä voin valita yhtä hyvin kenen kanssa saunon ja kenen kanssa en. Ei minulla ole heikäläisiä vastaan mitään, kaikessa muussa normaalissa sosiaalisessa tilanteessa... mutta sauno en. He voivat saunoa joko ennen minua tai minun jälkeen. Enkä usko että oikeasti tämä asia ketään loukkaa.... =)
- jarmotar
Mä menisin JORMAN ja JARMON kanssa, ah niin ihanat homppelit!
- liskofiili
Menisin Liskon kanssa firman saunaan
- jarmotar
ai firman piikkiin panisit?
Tulin tähän kuivattelemaan hiuksia. Vähän myöhäistä nyt :)
- Sivupuskala
Sen kanssa, joka pystyy maailman parantamaan parilla löyly- ja vilvoittelukierroksella. En ole kovin kauhee saunamies.. Tietty tulilla voi jatkaa
Pahvi Saulin. Voidaanko tulkita kehuiksi tämäkin?
pistaasia kirjoitti:
Älä sitten laita kovin lähelle kiuasta sitä pahvi-kaveria :)
Ootas nyt, se oli viimeksi nyt jussina siinä löylynheittäjän paikalla. Eli lähimpänä kiuasta. Mut ei käyny huonosti, pikkusen hikee pukkas. :-)
tinka_tiger kirjoitti:
Ootas nyt, se oli viimeksi nyt jussina siinä löylynheittäjän paikalla. Eli lähimpänä kiuasta. Mut ei käyny huonosti, pikkusen hikee pukkas. :-)
:D
tinka_tiger kirjoitti:
Ei tullu ees ryppyjä pintaan. :-D
Ei sitten ole vissiin mitään aaltopahvia vaan ihan kunnon kestävää kartonkia. Hyvä juttu. Saunansietokyky on tärkeä ominaisuus :)
pistaasia kirjoitti:
Ei sitten ole vissiin mitään aaltopahvia vaan ihan kunnon kestävää kartonkia. Hyvä juttu. Saunansietokyky on tärkeä ominaisuus :)
Juu, ei mitään huonoa plaatua lainsinkaan. Hyvä on ja kestävä, monessakin mielessä. ;-)
tinka_tiger kirjoitti:
Juu, ei mitään huonoa plaatua lainsinkaan. Hyvä on ja kestävä, monessakin mielessä. ;-)
Hieno juttu tikru :)
ois melko hauska nähdä tilanne jossa kaikki tämän palstan kirjoittelijat kohtais toisensä alasti jättisaunassa
Eeeii. Emmä haluis nähdä tota ikinä. Pelkästään vaatteet päällä toistensa näkeminen vois olla liikaa joidenkin kohdalla. :-D
tinka_tiger kirjoitti:
Eeeii. Emmä haluis nähdä tota ikinä. Pelkästään vaatteet päällä toistensa näkeminen vois olla liikaa joidenkin kohdalla. :-D
miust tuntuu et alastomuus riisuis tietyt roolit moniltakin ja paljastais nöyrän ihmisen
monte24 kirjoitti:
miust tuntuu et alastomuus riisuis tietyt roolit moniltakin ja paljastais nöyrän ihmisen
Vois riisuakin. :-)
- iuytresdfghjkmnbvcx
En kenenkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241