Kenen

metallipoika

palstalaisen kanssa menisit saunaan alasti?

29

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onks sokeita palstalaisia?

• metallipoika

Oletko läski?

• lkjhgfdsawertyu

Jos otan lasit pois, niin mitään näe, mutta siinä on se vika, ettet itse ole sokea, joten se siitä.

• ...kenen kanssa vain.... saunoessa sukupuoli...ikä tai mikään muu ei merkitse mitään.... no... homojen kanssa en saunoisi... korjaan... =)

• metallipoika

Et sauno homojen kanssa?

Mitä sitten teet niiden kanssa?

• metallipoika kirjoitti:

Et sauno homojen kanssa?

Mitä sitten teet niiden kanssa?

En mitään... =)

• Niin totta. Kaikki muut kykenevät olemaan luomatta eroottistalatausta saunomiseen, paitsi se heteropoika joka miettii kokoajan, että mitähän tuo homo haluaa tehdä...

• hahmotelma kirjoitti:

Niin totta. Kaikki muut kykenevät olemaan luomatta eroottistalatausta saunomiseen, paitsi se heteropoika joka miettii kokoajan, että mitähän tuo homo haluaa tehdä...

No...itse en mieti saunassa yhtään mitään, vaan pyhitän hetken rentoutumiseen.... mutta joitain periaatteita omaan ja jos ne jollekin on ongelma niin ei voi mitään... =)

• iivar-runoilija kirjoitti:

No...itse en mieti saunassa yhtään mitään, vaan pyhitän hetken rentoutumiseen.... mutta joitain periaatteita omaan ja jos ne jollekin on ongelma niin ei voi mitään... =)

Voisitko valottaa periaatetta hieman? Liittyykö tämä vaan tuohon alastomuuteen ja seksuaalisuuteen, vai onko kenties rajoituksia siinä, että voiko käyttää WCtä jota homo on käyttänyt tai ruokailla samassa pöydässä?

• hahmotelma kirjoitti:

Voisitko valottaa periaatetta hieman? Liittyykö tämä vaan tuohon alastomuuteen ja seksuaalisuuteen, vai onko kenties rajoituksia siinä, että voiko käyttää WCtä jota homo on käyttänyt tai ruokailla samassa pöydässä?

Toki... kuka vain saa olla mitä vain haluaa...ja minä voin valita yhtä hyvin kenen kanssa saunon ja kenen kanssa en. Ei minulla ole heikäläisiä vastaan mitään, kaikessa muussa normaalissa sosiaalisessa tilanteessa... mutta sauno en. He voivat saunoa joko ennen minua tai minun jälkeen. Enkä usko että oikeasti tämä asia ketään loukkaa.... =)

• jarmotar

Mä menisin JORMAN ja JARMON kanssa, ah niin ihanat homppelit!

• liskofiili

Menisin Liskon kanssa firman saunaan

• jarmotar

ai firman piikkiin panisit?

• Tulin tähän kuivattelemaan hiuksia. Vähän myöhäistä nyt :)

• Sivupuskala

Sen kanssa, joka pystyy maailman parantamaan parilla löyly- ja vilvoittelukierroksella. En ole kovin kauhee saunamies.. Tietty tulilla voi jatkaa

• Pahvi Saulin. Voidaanko tulkita kehuiksi tämäkin?

• Älä sitten laita kovin lähelle kiuasta sitä pahvi-kaveria :)

• pistaasia kirjoitti:

Älä sitten laita kovin lähelle kiuasta sitä pahvi-kaveria :)

Ootas nyt, se oli viimeksi nyt jussina siinä löylynheittäjän paikalla. Eli lähimpänä kiuasta. Mut ei käyny huonosti, pikkusen hikee pukkas. :-)

• tinka_tiger kirjoitti:

Ootas nyt, se oli viimeksi nyt jussina siinä löylynheittäjän paikalla. Eli lähimpänä kiuasta. Mut ei käyny huonosti, pikkusen hikee pukkas. :-)

:D

• pistaasia kirjoitti:

:D

Ei tullu ees ryppyjä pintaan. :-D

• tinka_tiger kirjoitti:

Ei tullu ees ryppyjä pintaan. :-D

Ei sitten ole vissiin mitään aaltopahvia vaan ihan kunnon kestävää kartonkia. Hyvä juttu. Saunansietokyky on tärkeä ominaisuus :)

• pistaasia kirjoitti:

Ei sitten ole vissiin mitään aaltopahvia vaan ihan kunnon kestävää kartonkia. Hyvä juttu. Saunansietokyky on tärkeä ominaisuus :)

Juu, ei mitään huonoa plaatua lainsinkaan. Hyvä on ja kestävä, monessakin mielessä. ;-)

• tinka_tiger kirjoitti:

Juu, ei mitään huonoa plaatua lainsinkaan. Hyvä on ja kestävä, monessakin mielessä. ;-)

Hieno juttu tikru :)

• pistaasia kirjoitti:

Hieno juttu tikru :)

Nii on. :-'')

• ois melko hauska nähdä tilanne jossa kaikki tämän palstan kirjoittelijat kohtais toisensä alasti jättisaunassa

• Eeeii. Emmä haluis nähdä tota ikinä. Pelkästään vaatteet päällä toistensa näkeminen vois olla liikaa joidenkin kohdalla. :-D

• tinka_tiger kirjoitti:

Eeeii. Emmä haluis nähdä tota ikinä. Pelkästään vaatteet päällä toistensa näkeminen vois olla liikaa joidenkin kohdalla. :-D

miust tuntuu et alastomuus riisuis tietyt roolit moniltakin ja paljastais nöyrän ihmisen

• monte24 kirjoitti:

miust tuntuu et alastomuus riisuis tietyt roolit moniltakin ja paljastais nöyrän ihmisen

Vois riisuakin. :-)

• iuytresdfghjkmnbvcx

En kenenkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe