Surullista

Biux

Olen surullinen ja ihmeissäni. Mulla on ollut profiili ehkä pari kuukautta ja sen kautta olen alkanut kahden miehen kanssa tiiviimpään kirjoitteluun ja tekstailuun. (monet muutkin ovat olleet kiinnostavia, mutta varattuja...)

Toinen oli ensin mukavan tuntuinen ja valokuvien vaihtamisenkin jälkeen mielenkiinto tapaamiseen säilyi. Yhtenä iltana, mies laittoi viestin, jossa kysyi et milloin tavataan? Vastasin siihen kysymällä, et miten lapset on hänellä; en todella eka treffeillä halua tutustua vielä lapsiin... ja vaikuttaahan lapset myös hänen ajankäyttöönsä. Mies flippasi tästä ja syytti mua siitä, etten halua tavata ja lopetti kirjoittelun siihen paikkaan. Olin ihmeissäni, loukkaantunut ja vihainen. Mitä hemmettiä? Eihän tollainen ole yleisesti hyväksyttävä tapa toimia.

Toisen tyypin kanssa kirjoittelin ja tekstailin. Kuvat taas vaihdettiin ja molemminpuoleinen kiinnostus säilyi ja lisääntyi. Tekstailtiin päivittäin ja paljon. Yhtenä iltapäivänä oli viestit olleet sööttejä ja mukavia, ja herra laittoi viestin, et käy asioilla ja tarkoitus illalla laittaa meiliä. Hänestä ei kuulunut enää milloinkaan yhtään sanaa. Tekstiviesteihin hän ei vastaa eikä meileihin. Olin aluksi tosi huolissani, et jotain on tapahtunut; onnettomuus tms.. Loppui taas kuin seinään yhteydenpito.

En tajua. Eikö toiselle ihmiselle voi olla tavallisen kohtelias ja suora? Jos on kyllästynyt, niin miten hemmetin vaikeaa se muka on sanoa? Tunnen pelleksi kun olen arvioinut nämä kaksi miestä tutustumisen arvoisiksi. Mä lopetan tän omitisuuden tähän. En halua oppia tällaista deitti-etikettiä.

12

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihainen etelä

Mitään yleisesti hyväksyttävää tapaa ei minusta ole. Näissä asioissa toimitaan täysin sen perusteella, kuinka kaksi ihmistä tulee toimeen keskenään.

Suoruus ja kohteliaisuus eivät kulje käsi kädessä. Kohtelias käytös pimittää sen mitä oikeasti ajattelee, minusta on parempi olla suora kuin kohtelias. SIlloin toinen tietää, että kuinka empaattinen ja huomioiva ihminen on luonnostaan.

Jälkimmäisen tyypin käytöstä ei voi puolustella, mutta vanhemmille tietysti lapset ovat usein etusijalla verrattuna melko tuntemattomiin, mutta voit ajatella niinkin, että mies ei ollut sinulle sopiva ja hyvä että se ilmeni viimeistään tässä vaiheessa.

• Biux

Olet oikeassa, suoruus ja kohteliaisuus eivät kulje käsi kädessä, mutta eivät myöskään sulje toisiaan pois. Omista tunteista on syytä osata ja pystyä puhua suoraan. Asiat voi sanoa myös töykeästi tai kuten on huomattu, jättää sanomatta;)

Lapset on tietysti tärkeät ja siksi haluankin treffejä sopiessa huomioida lasten tilanteen. En haluaisi lähteä trefeille miehen kanssa silloin kun on hänen lapsiviikkonsa tai -vkonloppunsa. Mulla on aikaa odottaa sinä taoauksessa. Mut joo. Omituista kuitenkin.

Kiitos kuitenkin viestistäs. Muutama päivä tässä menee pohtiessa näitä omia fiiliksiä. Ja kumpikaan edelämainituista ei totisesti olleet mulle oikeat. Huh.

• ....................

Ainakin tuollaisia ensimmäisen tapauksen kaltaisia naisia on pari tullut netissä vastaan. Yrittää olla vain huomaavainen ja yhtäkkiä toinen vetää kaameat pultit. Mutta ei siinä mitään, näin kävisi varmaan oikeassa elämässäkin aivan mitättömistä asioista ja sellaista eloa en takuuvarmasti kaipaa.

• tarkkuutta vaativa

Luultavasti molemmat miehet olivat varattuja tai halusivat seksi seuraa jos nainen ei halua tavata heti kun he ehdottavat he siirtyvät seuraavaan tai palaavat vaimon luokse tai sitten heillä oli poikien kanssa sovittu juttu ja hän olisi tarvinnut lapsenvahtia se on miesten tapa nykyään kannattaa aina ensin kysyä ex vaimosta tietoja jos mies haukkuu naisen niin hän ei silloin arvosta muitakaan naisia ja luultavasti eron on aiheuttanut mies uskottomuudellaan

• aivan, aivan

Oletko muuten hakenut jo lääkitystä vainoharhaisuutesi vuoksi?

• nella79

Heh, saat olla tyytyväinen jos joku deittailukamu vaivautuu ilmottaan millään lailla, että tää oli sit täsä...Eikä mitään välii ootteko vasta vaihtanu kuvat vai ollu jo sängyssä, ihan sama vaik oisitte oikein seurustellu. Yhtä munatonta touhua. Just niin tyypillistä, et häivytään ja kadotaan sanaa sanomatta. Ja hei; ihan fiksuilta vaikuttaneet miehetki tekee sitä.

Onko se p*r'k*l* niin VAIKEETA sanoa, että sori mut ei kiinnostakkaan??

"Nettideittailu ei vaadi paksua nahkaa vaan panssarin"

Ja anteeeks, etten nyt jaksanu keskittyy kielioppiin :/

• mä nainen

samaa kokenut kuin muutkin kirjoittaneet!!
        se kai on niin että helpompi vain lakata kirjoittelemasta, koska ei ole pokkaa suoraankaan sanoa!! Ikävää että ihmisistä on tullut tunteettomia ja kavalia.
        se on todella raivostuttavaa ja ikävää että ihmiset leikkivät leikkejään toisten kustannuksella!

ei se katso ikää eikä ammattia sen paremmin kuin mitään muutakaan. se on vain niin etteivät ihmiset välitä siitä mitä toiselle tekevät!

• kjhkljhkljhkj

Nuo äkkiä katoavat keissit voi olla myös kakaroiden feikkejä. Pilailevat aikansa tai sitten yrittävät saada itsensä "postitoimistoksi" väliin eli tekevät miehen ja naisen profiilin ja lukevat viestit ja kopioivat ne eteenpäin.
      Toki myös player mahdollisuus on hyvä. Toisaalta jos mies ilmoittaa hakevansa seksiseuraa ... siis ihan rehellisesti ja suoraan jo profiilissa, niin yhteydenottoja ei tule. Mistä naiset hakee seksiseuransa silloin kun eivät ole suhteessa ? Ei kai nyt kaikki sinkut naiset sentään ilman seksiä elä.

• hdfghdhd

Mulle käynyt melkeen samalla tavalla. On kirjoiteltu, kuvat vaihdettu, on kehuttu molemmat ulkonäköä ja luonnetta. Mies luvannut kirjoitella myöhemmin kun on työkiireitä tms, sitten ei kuulu enää yhtään mitään..

Itse laitoin alkukesästä profiilin, poistin sen hetkeksi, laitoin uudelleen kun ajattelin että josko vielä olisikin hyviä tyyppejä, väärä arvio, tasan sama kaava toistui joten antaa olla nämä nettideittaillut...

Mieluummin yksin kuin tällästä pelleilyä mitä täällä on...

• keilaamaan

Minäkin olen seurannut näitä juttuja, vaikka itse lopetin nettitreffailun, tosin
      onneksi yhtä lukuunottamatta ihan asillia ovat olleet.

Syynä pitkä välimatkat, mutta lapsi on kuitenkin se ekaasia. Kyllä minä
      leskenä kaipaan ja kukapa ei, vierellä kulkijan, kuuntelijan ja kaikkea
      kivaa, mitä nyt elämään mahtuukin.

Ajattelin, että jospa vaikka keilahallissa tapasin tämän miehen, sillä olen
      hurahtanut siihen, tietysti miten aika sallii.

No minun poika muuttaa opiskelemaan syksyllä toiselle paikkakunalle..

• luovu suosiolla

tuo et alkaa olla kiire muihin juttuihin, kertoo jo, ettei ole kiinnostunut...

• deittailija

Veikkaan, että molemmilla on ollut siellä muitakin treffiehdokkaita ja valitettavasti nopeat syö hitaat. Eli jos olisit heti ykkösen kanssa sopinut treffit, olisi juttu voinut jatkua - joku toinen ilmeisesti heti sopi paikan ja ajan ja sinä jäit lehdelle soittelemaan.

Selvästi "kakkostapaus" on lähtenyt asioille = treffeille ja löysikin sen mitä etsi. Ei viitsi laittaa siitä viestiä koska pitää sinua varalla ja palaa asiaan jos tämä alkanut suhde ei toimikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe